Multimedya; Emre abi.Yerunn. (scott terral downey.Unutmamak için.Çaktırma asdasd)
Okula ilerlerken bile 50'den fazla katliam çıkarmayı düşündüm.Herkes elleri ile beni gösterip konuşarak piç ismail yapıyolar.Ama ben onlara yapacağımı biliyorum.Neyse takma alya.Takma.Onlar henüz seni tanımıyolar.Yeter amınakoyum.
''SUSSANIZA LAN''Diye gürledim.Herkesin yüz ifadesi donuklaştı.Hay allahım bunlar sabah benim meteye yaptığım makyajı bilmiyolar mı?
Aha yine Baş sürtük mina ve yandaçları cemre ve selin bana geliyor.Ben demiştim size ilk günden bu okulda katliam çıkıcak diye.
''Kessene be sesini bu okul senin o iğrenç sesini duymak istemiyo''Ulan yetti lan.
''Sıçıcam ağzına he belanı mı arıyosun sen?''Bana bakıp alaylı bir gülüş attı.
''Evet belamı arıyorum senmi olucaksın yoksa?''Bak ya bak alay ediyo.
''EVET BEN OLUCAM.BEN BU OKULUN BELASIYIM LAN.BEN BU OKULUN KORKULU RÜYASI OLUCAM.GECELERİ YATAKLARINIZIN ALTINI KONTROL EDİCEKSİNİZ ALYA BURADAMI DİYE.KORKUDAN ÖLÜCEKSİNİZ LAN.ZATEN SİZ ÖLMESENİZ BİLE BEN ÖLDÜRÜRÜM.ÖYLE ARABIM RENGİ PEMBE DİYE BENİ MELEK SANMAYIN.AZRAİLİM LAN BEN.SİZİN AZRAİLİNİZ''Uvvv güzel bağırdım he.Fakat şuan herkes bana 'ben lezbiyenim' demişim gibi bakıyo.O sırada bir öğretmen geldi.He amk he bi sen eksiktin.
''Kızım ne alyası?''Hay mk dediklerimden bitek bunumu anlamışlar?Ayrıca bu hocalar beni bilmiyomu la?
''Evet hocam alya.Derin sayos bi yalandı.Derin sayos öldü.Yerine ALYA SÖNMEZ Var''diyip çekip gittim.Sinir ediyolar adamı yaw.
Zil çalınca kendi sınıfım 11-B'ye gittim.Kapıdan içeri girerken hala bana alayla bakıyolardı.Hay mk metede mi burda?Şansımı sikeyim.O sırada bir sarı yelloz konuştu.Sabah mercanın dizinde oturanlardan biri galba.
''Alya sönmez'miş kimi yiyosun kızım sen.O kız kendini saklıyo.Bi görsem ilk işim imzasını almak olur.''Vayy o kadar merak mı etmişlerdi beni.Bayada ünlü olmuşum he.
''Kuzucuk bak karşındayım.Ama sana nah imza''Diyerek el hareketi çektim muahahahah.
''Sen kendini ona fazla bağlamışsın yanlız.Kafa yapar dikkat et''Vay mk laf mı sokmaya çalıştı bana bu biç.
''İnsan kendi kendini hayal edip kafa yapıyosa hay hay''
''Neyse.Bişey yapamayız sen hayal kurmaya devam et.''diyerek yerine oturdu.O sırada başka bir siyah yelloz konuşmaya başladı.
''Yanlız bebeğim sana psikolog önerebilirim.Merak etme para ödemene gerek yok bendensin''Hay allahım.Sen bana mukayyet ol.
'Ya sabır'Çekerek yerime oturdum.Yerim duvar kenarında son sıra.Zaten bir kaç dakika oturduktan sonra hoca geldi başladı yoklama almaya.
''Mete sarsan................Derin sayos''What derin sayos?Babam değiştirmedimi amınakoyum.Hassiktir.Niye herkes bana bakıp kahkaha atıyo.
''Ne derin sayos'u hocam,Alya sönmez olcak o''Hoca söylediklerime kahkaha atmaya başladığında iyice sinirlerim hopladı tam kalkıp gidecekken hocanın söyledikleri beni harbi harbi azrail yaptı.
''Seni Mehmet Sönmeze söylemem lazım sana kızını göstersin.Ha bide burslu kız Mehmet bey seni bu okuldan kovmaktan beter eder''He Amk he babam beni okuldan alacak.Hiçbişey söylemeden sınıftan çıktım.
Ha bu arada babam bu okula baya yüklü bir miktarda yatırım yaptığı için.Okul sahibinin ne kadar sözü geçiyosa,babamında sözü o kadar geçiyo.
15 Dakika sonra sınıftan bir öğrenci gelip bana alayla baktıktan sonra ''Hoca çağırıyo''Dedi.Ne konuştun amk babamla 15 dakika boyunca.Neyse sustum.İçeri girince hoca,
''Mehmet bey 2 dakikaya burda olur.Kızınıda getirecek''Kızını?Lan amınakoyum bu herifin başka kızımı var.
''Tamam getirsin''Diyip geçiştirdim.5dakika sonra sınıfın kapısı çalındı.İçeri Babam,abim ve emre abim girdi yuh amına.Abimler ne ayak mk.Babamlar girince herkes ayağı kalktı.Hocada emre abimin başına gelip
''Kızınız bu mu?''Dİyince Abim,Babam ve ben kahkalara boğulduk.Babam susunca bende sustum.Babam konuşmaya başlayınca yine sustum.
''Hayır o oğlum.Kızım burada.Alya gel kızım''Babam bana bakınca sınıftaki herkes gözlerini pörtletip bana döndü.Qapak bebeqler.Tabiki bende tıpış tıpış babamın yanına gittim.Hoca,
''Kızınız derin mi?''Dedi.Yediremiyolar oğlum kendilerine.Demin bana laf sokuyoduya.'Götün kalktı alya'Sanane iç ses sanane amınakoyum.'Tamam sustum lan.
''Evet o benim kızım ve ona saygılı davranmanızı istiyorum-Abimlere dönüp-ve siz meriç ve emre bugün burdasınız.Kızım size emanet''Diyip gitti.Bu kadar mı amınakoyum.Yanlız fark etmedim değil kızlar abilerime bakıyolar.Götler.Nah size abilerim.Herkes hala oturmayıp ayakta olduğu için emre abim konuşmaya başladı.
''Evet ben emre anlı,Bir alyanın ve öğrencilerin tanışmasını izlediniz.Programımız bitti.Hadi eywallah.''Diyip en arkaya gitti.Vay amk benim yerim orası.Neyse susuyorum.Susmuyorum amınakoyum.
''Benim yerim lan ora''Diyerek emre abimin yanına doğru depar atmaya başladım.Abim ise arkamızdan bize gülerek geliyodu.Yanlız alya olduğumu öğrendiğinde metenin pörtleyen gözlerini nah unuturum.
Puahahahah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değiştim Ben!
Chick-LitKız saftı.Yada saf değildi.Abisi saf sanıyordu.Fakat abisi nereden bilebilir ki saf rolü yaptığını.Asıl saf abisiydi.Küçücük aklıyla büyük işlere karışıyordu.Sonu iyi değildi.Ama devam etti.Sonra,Kız değişti.Her türlü.Boy,kilo,yüz Ve Tabiki güç.Kız...