*Bölüm 12*
-Alya'dan-
Gözlerimi hafif aralayıp beni arabaya bindiren Emreye baktım.Beni yatırır yatırmaz sürücü koltuğunu geçti İremde arabaya binince hemen gaza bastı araba bir hastanenin önünde durunca elimdeki gerçekten farkı olmayan eldiveni çıkardım ve belimden çıkardığım silahı Emrenin kafasına indirdim.Anında bayılmıştı.
Elif korkmuş gözlerle bana bakarken "Elin??" Diye sordu.
"Eldivendi.Bak?" Diyerek Eldiveni İreme uzatınca kafasını hafif geri çekerek Iyy yaptı ama Eldiveni aldı.
Kapıyı açıp arabadan inince İremde hemen arabadan inip yanıma koşturdu.
"Nereye?" Diye soran İreme göz kırpıp,
"İntikam almaya."Diyip Piçce sırıttım.
"Emre nolucak?"Diyerek gözlerini kocaman açınca
"Baksın Başının çaresine,Siktir et." Dediğimde şaşkınca bana baktı.
"Telefonunu versene Az İrem." Cebinden çıkardığı telefonu bana uzatınca elinden aldım.Ezbere bildiğim numarayı çevirip
Aradım.
"İyi günler.Ben Alya Sönmez."
"İyi günler Alya hanım ne için Aramıştınız?"
"Bana kurşun lazım 30 tane."
"Hangi renk olsun efendim?" Diyince adam biraz düşündüm bana en eğitimlileri lazımdı siyah yani.
"Siyah olsun.Eski depoların olduğu yere gelin 22. Depoda beklesinler.Yarın Saat 4 de orda Olurum"
"Peki efendim.Ödeme nasıl olacak?" Diyince Gülümsedim demek beni Satıp para kazanırsınız siz Meriç bey görüşelim bakalım senle.
"Bana Hesap numaranızı ve fiyatı söyleyin." Dediğim adam ikisinide söyleyip telefonu kapatmıştı.Babamdan koparttığım kart ile İremin telefonundan parayı ödeyerek bu iside halletmiştim.
"Ne kurşunu allah aşkına Birşeyler şöyle banada." Diye yakınan İreme bakıp güldüm.
"Kurşun yani Koruma demek,Siyah ise en güçlüsü anlamında.Bak İrem telefonun bende sen şimdi eve git şu telefona sana ulaşabileceğim numara yaz bende okula gidiyorum işim var.Ha bide adres ver." Zorlada olsa ikna edip numarayı ve adresi yazarak gitti.
Ben ise okula doğru ilerliyordum.Allahtan buraya yakındı.
Az daha yürüdükten sonra okula girdim.Tenefüstü.
Bakışlar bana dönerken ben Meteyi arıyodum.Onu bulunca az daha yaklaştım bana çok değişik bir ifadeyle bakıyordu.Ama şaşırdığı kesinde elimdeki kesiği oda görmüştü. Ve şuan kolum sapa sağlamdı.Bunları umursamayarak güldüm.
Ve belimdeki silahı çıkartıp Meteye doğrulttum.Okuldakilerin gözleri şokla açılırken hepsi bayağı gerilemişti metenin arkası boşalmıştı.Ve bu sürede yanındaki çetesi belinden silahları çıkararak bana doğrulttu.Bir tek mete silah doğrultmamıştı ama eli belinde tetikteydi.
Havaya ateş etmemle herkes sarsılmıştı.Çığlık çığlığa koşanlar bir yana cesaretli olup izeleyenler bir yana herkes 'deli bu kız' der gibi bakıyordu.
Bir anda herkesin bakışları arkaya dönerken bende hafifçe arkama baktım.Ha Emre?
Emre şok olmuş gözlerle bakarken ne yapsam acaba diye düşünüyordum.
"Sen,Sen,Iyide elin?" Diye sorunca tekrar havaya ateş ettim.
Onu umursamadan ilerlerken emreye Omuz atarak yanından geçtim.Hala şoktan çıkmamıştı.Hayır yani Bim daha ucuz ama neyse....
Okuldan çıkıp bir taksi çevirdim ve Iremin verdiği adresi tarif ettim...-Mete'den-
Tenefüste çeteyle oturmuş Karı kız muhabetleri yaparken Bir anda herkes kafasını kapıya çevirdi bende meraktan olsa gerek ne bu önemli şey diye kafamı çevirmemle vücudum buz kesmişti.
Alya.
Sanki gözü bir kişiyi arıyor gibi etrafı tarıyordu.Bana gelince durdu gözleri.Ve hafifçe yaklaştı.Beni arıyomuş aq.
Elinde hiç bir şey olmaması en çok dikkatimi çeken şeydi.Bu kız elini parçalamamışmıydı?
Ve birden çıkan silah,havaya bir el ateş.
Çete silahını çıkarmışken elim belimdeydi.
O sırada kapıdan emre girince herkes ona bakmıştı.Alyada dahil.
Emre alya'yı görünce şok olmuş kalmıştı.
"Sen,Sen iyide elin?" Dediği halde onu takmamış aksine ona omuz atarak ilerlemişti.
Neler dönüyordu?
Neden gelip okulda ateş saçtı?
Emre sonunda şoktan çıktı ki hızla yanıma gelmeye başladı.
Hızlı hızlı nefes alıp verirken "Buda neydi?" Diye sordu.
"Ben nerden biliyim aq?"Yavaşça nefes alıp banka otururken konuştum.
"Sence öğrenmişmidir?"Bilmiyorum anlamında haraket yapıp önüne döndüm.
"Meriçin yanına hadi."Diyince onayladı.Çeteye veda edip emrenin arabasına binerek depoya ilerledik.
Depoya gelince kapıdaki korumaya selam verip içeri girdik.
Meriç iki ali alnında bi o yana bi bu yana gidip geliyordu.Bizi görünce görüp durdu ve tekrar gidip gelmeye devam etti.
"Noluyor Meriç?"Diye sorunca derin bir nefes alıp oturdu.
"Yarın saat beşte kavga var."Diyince güldüm tüm bu gerginlik bu yüzdenmiydi?
"Hallederiz be olum.Kim bu tavuk?"Diye sorunca suratı beyaza dönerken cevapladı,
"ALYA" Hassiktir.*Bölüm Sonu*
Zoaaaa sonunda yeni bölüm geldi artık haftada bir yb atmaya çalışıcam öpüldünüz :) ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değiştim Ben!
ChickLitKız saftı.Yada saf değildi.Abisi saf sanıyordu.Fakat abisi nereden bilebilir ki saf rolü yaptığını.Asıl saf abisiydi.Küçücük aklıyla büyük işlere karışıyordu.Sonu iyi değildi.Ama devam etti.Sonra,Kız değişti.Her türlü.Boy,kilo,yüz Ve Tabiki güç.Kız...