*Bölüm 10*
İçinde bulunduğum oyunda Nesin neyiydi böyle,resmen iki abimdende kazık yiyordum.Nasıl bir şeydi bu oyun?Niçin yapılmıştı?Amaçları neydi?
Şuan hemen buradan ayrılıp toprağın yanına felan gideceğimi düşünmeyin sakın.Ben sabırsız biriyimdir.Ve sanırım şuan onların yanına gidiyorum.
Hızlı hızlı giderken arkamdan sessiz bir bağırış duydum. Artık oda neyse.
"Nereye seni aptal?"Topraktı bu sanırım.Bana aptal mı dedi o?
"Sanane seni aptal?"Arkamı dönmeden konuştum.Ama kolumu tuttu bu seferde.Bir boka yarayamazdı.
"Hadi bakalım şimdi git yanlarına kolaysa."Salaktı bu galiba.Toprağa 'Gör bakalım' Bakışımı atıp.
" HEYY ABİ!!"Diye bağırdım.Toprak şok olmuş gözlerle bana bakarken.Karşımdakiler bana döndü.Hepsi aynı anda 'Siktir'Diye mırıldanmıştı.Kolumu topraktan kurtarıp onlara doğru ilerledim.
"Siz ne iş?" Derken üçünüde süzdüm.Üçüde simsiyahtı.Mete piç İsmail atarken diğerleri korkar gibiydi.Mete arkaya kaş göz yapınca kafama birşey yiyeceğini anlayıp Arkamı dönüp direk geriye kaçtım.Salaklar kendilerini akıllı sanıyordu.Arkamda toprak elinde büyük bir odunla eli havada bir şekilde dona kalmıştı.Bu geri zekalı benim hafızamı kaybettirmeyemi çalışıyordu.Yoksa öldürmeye mi?
"Merhaba" Böyle birşeyi böyle bir zamanda diyebilecek tek kişi mete'dir.
"Sus bi mete.Yapıştır toprak." Diyip kollarımı tutan abime bir değişik bir bakış attım.İzin veremezdim buna.Kollarımı tutan abimin elini ısırıp.Bana doğru gelen toprağın şeyine tekmemi geçirdim.Abimin beni tekrar tutacağını bildiğim için.Arkadan bir tanede onun şeyine geçirdim.İkiside inleyip önlerini tutarken emre ve Mete bana korkan gözlerle bakıyordu.Onlara bakıp ayağa kalkmaya çalışan abime bayağı sert bir tekme daha geçirdim.Salak.Toprağın yere attığı sopayı alıp bana yaklaşan emreye geçirdim.Bacağına tabiki.İnleyip oda yere yığıldı.Sadece Mete kalmışken.Bana gülüp kollarını birbirine doladı.Ardından yere yığıldım.Şerefsizin teki kafama arkadan sopa geçirmişti.Sadece bayıltmalıktı allahtan.Ama bayılmadım.Tabiki numara falan yapmıyorum sjsjs.***Meriçten***
Bu Salak kızın ne işi vardı burda?Yada toprak salağının yanında ne işi vardı?Ulan çok fena geçirmişti.Elimdeki buzu yavaşça koltuğa bıraktım.Emre gelmişti.Nereye mi gitti?Alya'yı eve bırakmaya.Hafızasının silinmesi için güçlü bir iğne yaptırdıktan sonra eve yollamıştık.
Emre yanıma oturunca sorgulayan gözlerle üçümüzde toprağa baktık.Yanı ben,Emre ve Mete.Evet Mete.Zaten onun yüzünden satıyordum ya Alya'yı.Neyse.
"Bana güvenmesi için yaptım herşeyi.Bu zamanda geleceğini bilmiyordum cidden.Bakın üzgünüm." Vıdı Vıdı Vıdı anca kafa şişiriyor.Tamam anlamında kafamı salladım.
"Eee kız yakından nasılmış?" Diyip göz kırptı Mete.
"Çok vahşi bisey yatakta onu düşünemiyorum." Derken Meteye göz kırptı toprak.
Emreyle birlikte gerilirken.Sinirlenmiştik.Kardeşimdi o benim.Bi zamanlar :(
"Kaptın aslanı toprak." Mete bize İnat yapıyordu.Çünkü yan gözle bize bakıyordu.
"Bu paraya değecek kızmış yanlız." Dahada gerilirken ortamdan uzaklaştım.Balkona geçip bir sigara yakarak düşündüm.
Alya'yı belki Sevmiyordum ama Kardeşimdi o benim.Eğer bu isim şeysini okula söylemeseydi böyle birşey olmazdı.Kardeşim olduğunu öğrenen Mete sinirden kudurmuştu.Ve mecburen direk satışa çıkarmıştık Alya'yı.Şimdi ise tam 500.000 bine satmıştık Alya'yı Toprağa.Şuana kadar sattığımız en pahalı kız 150.000 bindi.Ve Alya'yı baya pahalıya satmıştık.Onu göz göre satmak istemediğim için böyle bir plan kurmuştuk.Metenin çok sinirlenmesinin sebebi ise onunda kardeşini satmıştık.150.000 bine şuan ise orosbunun tekiydi.Kısaca alya'nında sonu öyleydi.
Özür dilerim Alya.***Alyadan***
Bayılınca beni bir odaya attı emre.Ardından odaya biri girdi.Gözlerimi odaya giren kişi görmeden Açtım.Karşımda bir kız vardı.Yüzünü göremiyordum çünkü arkası dönüktü sarı saçlarını at kuyruğu yapmıştı.Ve simsiyah giyinmişti.Aniden elinde iğneyle bana dönünce.Bu kişinin irem olduğunu gördüm.Wat?Gözlerimi açıp
"İrem??" Diye sessizce bağırdım.Beni görünce şok oldu.
"Tanrım Alya?"Şaşkınca bana bakarak gidip kapıyı kitledi ve yanıma geldi.
"Ne işin var senin burada irem?"
"Gördüğün gibi işimi yapıyorum Alya.Asıl senin ne işin var burada?"
"Bilmiyorum irem bilmiyorum."
"Tanrım eğer sen burada ise sen sen....sen satıldın."Ne satılması ne diyo bu?
"Ne diyorsun sen irem ne satılması?"
"Bak ben sana iğne yapmış gibi yapıcam.Seni eve götürcekler mutlaka sen şuraya adresini yaz ben buradan ayrılıp sana uğrarım." Diyip elime bir kalem kâğıt tutuşturdu.Adresimi yazdım.Ardından kapı tıklatıldı.İrem hemen kağıdı alıp cebine attı.Bende uyku moduna geçtim.İremle emre biraz konuştuktan sonra emre beni kucağına alıp arabaya götürdü.Eve gelince tekrar kucağına aldı.Cebindeki anahtarla kapıyı açıp beni odama çıkardı.Yatağın üstüne bırakıp üstüme birşey örtüp mırıldandığı
"Özür dilerim Alya."*********
Kusura bakmayın gençler.Uzun dedim fakat bölüm silinmiş.Çok çok çok özür dilerim yeni bölüm yarın gelecek söz veriyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değiştim Ben!
ChickLitKız saftı.Yada saf değildi.Abisi saf sanıyordu.Fakat abisi nereden bilebilir ki saf rolü yaptığını.Asıl saf abisiydi.Küçücük aklıyla büyük işlere karışıyordu.Sonu iyi değildi.Ama devam etti.Sonra,Kız değişti.Her türlü.Boy,kilo,yüz Ve Tabiki güç.Kız...