"Noldu Abicikler Beni Gördüğünüze Sevinmedinizmi Yoksa?"

374 11 0
                                    

Medya;Mete
Bölüm 7

1 saat sonra eve gelmiştim.Demiyorum Çünkü kapıda bekliyorum.Neden mi? Lan eve girip abime ne dicem ben?
Neyse alya siktir et seni buraya baban getirdi relaks ol.
1,2,3 zile bastım.
Kapıyı gülay teyze açtı.
"Aaa kızım hoşgeldin!!Sen bir hafta sonra gelmiyecekmiydin?"Pardonda 5 gün o gülay teyze 5.
"Evet ama kapıda kalınca babam aldırdı ordan."
"Tamam kızım geç içeri."Gecicem tabiside dbfb.
Eve girince oturma odasında emo ve abim vardı ooo süper ssjsjsj.
"Naber abicikler?"Diyim yanlarına ilerledim.Ikiside arkasını döndü.Ilk emo konuştu.
"Dedim ben sana meriç bu kız yürüyerek gelir ama bugün gelir dedim bak karşında!!?!"Diyip anırmaya başladı.
"Ulan ibne emre sen niye şom ağzını açtin mal.?"Ikisi beni bırakıp aralarında konuşmaya başlayınca bende konuşmaya başladım.
"Noldu abicikler beni gördüğünüze sevinmedinizmi yoksa?? Aaaa çk yap çk."Bunları söylerken tabiki gülmuyorum malmısın? Sjjsnsnsnsndnd hayir değilsin bdbxbd
"Nasıl geldin sen buraya acaba?" Dedi abicim.
"Babam saolsun o getirdirdi.Kapiş?"Abimle dalga geçmiyorum Tabi sjdjhdhbvbc
"Kapişlicem ben seni gel bakalım şuraya konuşalım."Upps iş ciddileşti sanırım.
Abiciklere doğru ilerleyip ortalarına oturdum.
"Bak abi orda aşırı sarhoştum ne yaptığımın farkında değildim''Sanırım en kolay kurtulma yöntemi bu ne yapabilirim ki?Abim bana sinirli sinirli baktı.Ardından patladı.
" Kızım senin amacın beni deli etmek mi?GELMİS KARSİMA SARHOS OLMAK ÇOK İYİ BİRSEY GİBİ SÖYLÜYORSUN.PARALARIM LAN SENİ!!!!????!!??!"Paralarım seni?Ne diyorsun abi sen?
"Bak abici-" Abim lafımı kesti,
"ULAN OROSPU DESEM OLMUYACAK KARDESİMSİN.BAK ALYA DEFOL GİT GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN?!!!?"Ama abi...
Sadece sustum.Bazen sadece Susmak gereklidir.Sen susmalı gözyaşları dökülmeli.Aynı yağmur gibi ard arda,akan biri yere inmeden diğerleri gelen gözyaşları dökülmeli.Aynı şuanki gibi.
" Peki"Dedim sadece,peki.Tabiki iş peki diyince bitmiyor.
Gözyaşlarım boşalırken koşarak kapıya ulaştım.Abim peşimden gelecekti ama emre abim onu durdurdu.
Evden ayrılmamının üstünde nerden Baksan 2 saat geçmiştir. Bu iki saatte benim gözyaşlarım durmadı sadece onun yanına bardaktan boşalırcasına yağmur yağmaya başladı.Şuan ise bilmediğim tekin bir yerde tek başıma oturuyordum.Ayrıca deli gibi ıslanmıştım.Yarın kesinlikle hasta olacağım.
EBENİN AMI!!! Yanımdan geçen siyah bir porşe beni batırmıştı.Bildiğin yerdeki suların hepsi şuan benim üstüme bocalanmıştı.
"Senin ebeni sikeyto Piç!!!" Evet sikeyto o.Bknz bu klme mütüşüktür.Sjsj tamam bu halde bile böyle olabilirim.
Deminki porşe geri geliyordu.Ulan mk bu kişi benim sikeytomu duymadı inşallah.
Araba bana yanaşınca filmli camları açıldı.OMG Lan amk mete malı bu sjsjdjdjsjjd.
"Ooo naber şişko? " Teallam hala şişko diyo bu mal.
"Ebenin ama he siktir git başımdan baydınız artık..!" Baydılar artık bune lan?
"Ya yanlız bu tipin ne?Ulan şişkoyken daha iyiydin şu makyaja bak sanırım şişkoluktan cadılığa terfi ettin hahahahha" Hahahhahah çok komik mal -_-
"Mete arkadaşım senin gözlerin felanmı bozuk?"
"Ne alaka şişko arkadaşım?" Ebenin arkadaşı mete!
"Öncelikle cadı gibi görünmemin Sebebi makyajımın akması. İkincisi ise nerem şişko benim mal!?" O hep mal.
"Sen kilo verdin diye artık şişko degilmisin felanmı sanıyorsun?Senin ruhun şişko,Hareketlerin şişko anla bunu Alya sen şişkosun.Ve hep öyle kalacaksın."Dedi ve devam etti "Ayrıca neden bu saatte dışardasın?Yoksa abin videodan sonra seni kapı dışarı mı etti?Aaa acıdım bak.Bende diyorum bizim şişko nerelerde okuldan da almışlardır seni?Çok yazık çok sana hahahahha" Diyip gazı kökledi ve gitti.Ve tekrardan yağan yağmur gazın köklenmesiyle üzerime yine boca edildi.
Yanlız şuan fark ettim de ben şişkoyum galba?Yoksa neden herkes şişko desinki?Bence bunlar bir rüya biri beni cimdiklesin artık uyanmanın vakti!!?
EEEE ANANİN ŞEYİ!!!!! Lan bu seferde siyah bir lange lover yerdeki suyu üzerime boca etti.
Ama allahım ben biri beni cimdiklesin dedim sen naptin?
Lan bu emrenin arabası!Fark etti galba beni geri geliyor çünkü.
Arabayı yanıma yaklaştırıp cami açtı.
"Bu halin ne ve burada ne işin var?" Sanane be slk s s..s..s
"Hiççç yürüye yürüye gelmişim buraya üstümüde arabalar bu hale getirdi."Gerçeğin doğrusu en doğrusu bu....şarkıya başladık Teallam sjjsjs
"Ah meriç ah.Geç arabaya Alya."Yok anam gelmem.
"Sen git gelmicem ben."İnat
" Bin şu arabaya Alya hadi."Yok la gelmicem.
"Gelmicemmmm."
"İyi sen bilirsin ben seni nasıl getirecegimi biliyorum bekle meriçi alıp geliyim." Beni burada bulursan gelirsin mal djhcjcjfjc
"Tamam"dememle gazı kökledi zaten.
Ve bende yola koyuldum.Tabisi gelince beni burada bulamıcaklar Sjsj.Fakat yarı sokağa dönmeden ağzıma birşey bastırılmasıyla gözlerim kapandı.Sanırım kaçırıldım vay aqq dhcfhfhhf

Biliyorum çok çok çok çok çok uzun zaman oldu yazmak istemedim çünkü ilham perilerim yanımda değildi sanırım bana kalıcı olarak ziyarete geldiler

Değiştim Ben!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin