Bölüm 5

393 16 0
                                    

"Bizim yeni Aryamız Gerçekten çok değişmiş baksanıza şuna" Videoda bir bardaydım sanırım sarhoştum bacaklarımı sarışın bir erkeğin beline dolamış sürtünerek dans ediyodum.
Yaklaşık 1 Hafta önceki halimdi bu.Ama hiçbirşey Umrumda değildi şuan.Bu videoyu kim çekmişti?Aklımdaki tek soru buydu şuan.
"Ah Alya Supersin sen bu gece bana gelebilir misin acaba?" Yanımda geçen çocuğun dediklerini hazmetmeye calisiyordum. Ama olmuyuyordu.
"NE DİYOSUN LAN SEN?" Aha sıçtık abim duymus. Abimin çocuğa kafa atmasıyla yere 2.80 uzanması bir olmuştu.
"Abi gel şuraya"Diyerek abimi çekiştirmeye başladım.Yanıma gelip bağırması bir olmuştu tabi.
" Ne Diyo Bu it Alya?"Hassiktir ne dicem ben?
"Alın bakın hocam" Diye bir kız telefonunu uzatınca.Çocuğa kızgın bakışlarımı attim. Abim videoyu izleyince ateş saçan gözlerini bana dikti.
"Yürü Alya" Nereye la?
"Nereye abi?"
"Gidince gorursun." Otoparka gidip onun arabasına bindik.
Yarım saat sonra dağ evine gelmiştik.Şimdi gerçekten sıçtım.
"Kaç gün abi?" diye sordum.
"1 Hafta Alya Tam bir-" Sözünü kesip devam ettirdim"Hafta sonra ne olduğunu anlatıcam." Dedim
"Aferin hadi görüşürüz." Diyip tozu dumana katarak gitti.
Şimdi abim bana her kızdığında beni buraya getirip tek başıma bırakıp giderdi.

Bu Çok kısa oldu.Bir dahaki bölümü yazıyorum.1 Hafta içinde yaşadığı herşeyi günü gününe anlatıcam.

Değiştim Ben!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin