*Bölüm *2*

655 21 5
                                    

Multi medya ; Meriç-Alyanın öz abisi- (rafael desimon)



Okula git gide yaklaşıyordum.Hatta varmıştımda denilebilir.Arabamı yavaş yavaş park ettim.Daha otoparka girer girmez gözler bana döndü.Yani arabama.Hassiktir,bok mu vardı da koyu pembe araba alıyonuz lan.Neyse sorarım ben size abiciklerim.Neyse.

Arabamı park edip yavaşca kafamı kapıdan çıkardım.Bu sefer gözler bana döndü.Ahh iki dizinde de ayrı sürtük olanda okulun kötü çocuğu mete.Pehh kötümüş,göstericem ben ona kötülüğü.

Karşıma baktığımda okulun 3 mühim,Değerli,çalışkan,yardımsever,hayvanları yani sürtükleri bana geliyodu.Ahh noled olsun.Al bakalım alya ilk günden başına belayı.Dibime kadar girip arabamın üstüne oturdu.Bişey demedim.

''Hey ezik,hırsızlık felanmı yaptın?sen yoksa''Bişey demedim

''HEYY MİLLET,ŞİŞKO DİLİNİ YUTMUŞ!!!''Takmadım.

''Aaa hadi şişko cevap ver,hırsızlık mı yaptın?Söyleseydin ben sana para verirdim''Takmıcam.O sırada yanındaki sol sürtük konuştu.Demin konuşan baş sürtük mina'ydı.

''Geçen gün bize hırsız girdi sendin dimi o!!''diyip arabanın üstünden inip yakama yapıştı.İşte şimdi yaktım çıranı sol sürtük cemre.

''Ulan varya sizi gebertirim!Ne hırsızlığı sıçtırtma ağzına!PİS SÜRTÜK!!!''Diyip omuz atıp gidicektimki kolumu tuttu biri.Bakmak için arkamı döndüğümde okulun namı değer kötü çocuğu Mete.

''Aaaa mina,deme öyle belki barlarda sürtüklük yapıyo he nerdersin ezik?''Diyip bana sorarcasına baktığında.Yüzüne elimden geldiğince sert bir yumruk indirdim.Bana haa o kelime.Nahh!!!Etrafıma baktığımda herkez ağzını kocaman açmış bize bakıyo.

''Sen kime o lafı diyosun lan?!1!O lafı hak eden biri varsa arkamdaki pislikler.Bilmem anlatabildim mi?''Diyip bu sefer sorarcasına ben baktım meteye.Elini sol elmacık kemiğine koymuş.Ateş fışkıran gözlerle bana bakıyodu.Sıçtık.

''LANN!1!SEN HANGİ AKLA HİZMET BANA VURABİLİYOSUN.SIÇTIRTMA LAN AĞZINA BİTTİN KIZIM SEN BİTTİN''Kükredi anasını satıyım.Kulak memem patlatdı.

''Ayy sus be cırtlak sesli şey seni kulak mememi patlattın''Etrafdan kıkırdamalar yükseldi.Karşmdaki gözler turuncudan kırmızıya dönmüştü.Töbest vampir mi lan bu?

''SUSUN LAN.Hahahah hem benmiim cırtlak sesli kendine bak bikere.Ayrıca kulak memen nasıl patlıcakmış acaba?''Fark ettimde şuan rolleri değişmiş gibiyiz.O kız gibi,ben erkek.4 Ay önce biri bana gelip'Meteye cırtlak sesli'diceksin deseydi,mutlaka götümle gülerdim lan.

''Valla mete beycim farkımız tarzımız.Ayrıca makyajın yakışmış''diyip piç smayl yaptı.Puhahaha

''Ne makyajı!!1''Diyerek bana sorarcasına baktı.

''Ahh benim yaptığım makyaj diyorum Mercancım.Morluk çok yakışmış.Bide mor ruj mu süresek?Ne dersin?Herkez makyajını beğenmiş okulda baksana gülüyolar''Söylediklerim karşısında ilk bana baktı.Sonra etrafına baktı.Sonra bir kaç küfür savurup.Eliyle çetesine yürüyün işareti yapıp koşmaya başladı.Puhahahaha.

Arkamda biri omzumu dürtüp saçımı çekmeye başladı.Hay sikeyim.

Arkama baktığımda minayı gördüm.Ayağına çelme takıp saçımı bırakmasını sağladım.Saçımı bıraktığında direk arkamı döndüm.Mina hanım yerde iki metre uzanıyodu.Karnına bir tekme atıp yere eğildim.

''Bela geliyorum demez güzelim''Diyip ayağı kalktım.Sanırım demin ki cümlemde bela bendim.Evet,evet bela bendim.Yada hayır.Kesinlikle bela bendim.Ben bu okuldaki kızların veya hayat kadınlarının belasıydım.Belki erkeklerinde belası olurum.Hepsinin olmasada.Mete ve çetesi gibi.Mete için bişey diyemem yakışıklı çocuk.Pekala çok ama çok yahuşuklu bir çocuk kendisi.

Napıyom lan ben bildiğiniz düşmanıma yavşıyorum.Töbe töbe.Hiii allah korusun bide aşık olursam.Aslında aşık olunucak çocuk.Siyah gözleri,Siyah saçları,Pürüzsüz teni,kasları ve daha fazlası.Allahım o saçlarını dağıtınca hele.Hay ağzımı sikeyim.Ne diyorum amk ben.

Yavaş yavaş okula doğru ilerledim.Bela okula ilerliyodu.Ulan varya ben bu okuldan katil olmadan çıkmam.Anasını satıyım.Gazetelerde son dakika olurdum herhalde.

'Artık okuldaki hayatına dayanamayan A.S. okulda katliam çıkararak 100'den fazla kızı gelinlik giydirip neşterliyerek okulun kazan dairesine attı.Bulunan cesetler göz kamaştırıcıydı.İyi bir katilmiş.Valla'

Evet,evet haberlerde bile kendimi övüyorum.

Haa bu arada,burada herkes beni 'derin sayos' olarak biliyor.Çakma kimliğimin çakma adı.Ve çakma soyadı.Tabi ki bugün herkes sanırım beni tanıcak.Kesinlikle ilk katliamı bugün yaratıcam.Hadi inşallah.

Yarabbim,sen onları benim gazabımdan koru.Amin değil.







Değiştim Ben!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin