Jake's pov
Okuldan geleli neredeyse iki-üç saat olmuştu bense bu sürede biraz test çözmüş ve kitap okumuştum. Biraz zaman sonra acıktığımı fark ettiğimde mutfağa inerek yenilebilecek bir şeyler aradım ancak Wonyoung şuan arkadaşında olduğundan ne o yemek yapmıştı ne de biz bayadır alışveriş yapmıştık. Kısaca evde gerçekten hiç bir şey yoktu.
Markete gitmek için üstüme bir ceket ve yanımada para alıp çıkmış ve koşarak markete gitmiştim. Bir kaç hazır ramen alıp kasaya gidip paralarını vermiştim ve eve geri dönmüştüm.
Yaptığım hazır rameni yedikten sonra canım sıkıldığı için sokaktaki parka gitmeye karar vermiştim. Şubat ayı olabilirdi belki ama hava güneşli ve güzeldi bunlar dışı sadece biraz serindi.
Parka gidip bir banka oturduğumda geçmişteki şeyleri düşünmeye başladım acaba hata yapan ben miydim? Neden ailemiz bizi terk etmişti biz ne yapmıştıkki.
Düşüncelerimi yanıma oturan iki kişi ile bölmek zorunda kaldım sağolsunlar hiç yalnız bırakmıyorlar beni canım arkadaşlarım ya.
"Boş bir yerde tek başına oturmak sıkıcı değil mi Jaeyun?"
Sunghoondan tarafa kafamı çevirdim.
"Değil aksine harika bir şey ama siz bu harika bir şeyi bozdunuz."
"Kırıcı."
"Kırıcı olabilirim ama en azından beyinsiz ve sapık değilim Heeseung."
"Gözünde böyle olmak çok üzdü."
Sözünün ardına ağlama taklidi yaptı Sunghoon. Cidden fazla salaklardı.
"Üzüldüğünü veya üzülmediğini sormadım."
"Biliyorum."
Kalkıp gitmeye yeltendim ancak Heeseung'ın beni geriye doğru çekmesi ile kucağına düşmüştüm. Ah Sim Jaeyun daha ne kadar rezil olabilirdin.
Aniden birisinin elinin belimde diğerisinin elinin çenemde oluşu beynimi alt-üst etmişti. Resmen benimle oynuyorlardı. Çenemdeki el yüzümü ona doğru çevirince sunghoonla göz göze geldik. Gözleri beni etkisi altına almıştı adeta.
Heeseungın eli belimden yavaşça kalçama doğru inerken transtan çıkmış gibi her şeyin farkına vararak hızlıca kucağından kalkmış ve koşarak oradan uzaklaşmıştım. Evde kimse olmadığı için canım sıkılacağından Yeonjun Hyunga gitmeye karar verdim.
Ona bugün olanları anlatmıştım sonra konu bulamayınca konuşmaya yirenın anlattığı dedikodulardan bahsetmeye başlamıştık.
"Bak aklıma ne geldi."
Gülümseyerek ona baktım.
"Ne geldi hyung."
"Herkesi yani bazı kişileri çağırıp burda bir parti verelim daha doğrusu şöyle diyeyim beraber buluştuğumuzda öylesine konuşurken sen veya ben dc oynıyalım mı diyeceğiz böylelikle sırlar dahada ortaya çıkıcak tabi birazcıkda sarhoş olucaklar sen ben ve dedikoducu yirenımız hariç. Çünkü bu bilgileri yirenın sayfasında paylaşacağız."
"Biraz şerefsizlik barındırıyo içinde ama olur bugün mü yapalım başka zaman mı?"
"Bugün olur. İlla parti için süslemeye gerek yok sadece biraz içki alsak yeter diyeceğimki zaten evde içki var partiler için saklıyorum ne için var diye sorma sakın."
Dediğine karşın kıkırdamıştım. Sonra ise partiye plan için gelmesi gerekenleri çağırmıştık. Tabi ilk başta yirenı direk çağırıp planı anlatmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cigarettes after sex | heejakehoon
Fanfiction"derslerde iyi olan yataktada iyidir değil mi hoon?" "öyledir seung." [ Jake Sim × Park Sunghoon × Lee Heeseung ] Başlangıç:15.08.2022 Bitiş:24.07.2023 ©mdriench ------ #2 heejakehoon 🏅 #2 heeseung 🏅 #7 sunghoon 🏅