[thirteen]

661 49 172
                                    

Jake:
Oraya vardığımda gördüğüm yiren bir anda üstüme atlayacak gibi olurken chaewon hızlıca koşup ona sakin olmasını söylemişti.

Yiren:
Sikicem seni herkesten önce gelen çocuk 20 dk gecikti mal felan mısın?

Jake:
Sik bide sen beni sik tövbe

Chaewon:
Ney ney ney.

Jake:
Yok bişi.

Yiren:
Var bişi.

Chaewon:
Var var çok belli.

Wony:
Son 3 gündür evdede yarım yamalak.

Yiren:
Kim sikti?

Jake:
Eben sikti yiren ya bir durun ya olmadı bişi oyunda oynarken felan bilgisayar sikti elektirik çarptı.

Yiren:
Şuanda çarpsın çarpıl.

Jake:
He tamam he.

Chaewon:
Biz gerizekalı kör felan mıyız? Baya baya belli sikilmiş ulan paydişok paydişok yürüyo boynunu söylemiyorum bile.

Yiren:
Off fena sikişmiş kim sikti?

Jake:
Eben deidmya bir susun.

Chaewon:
O hırka kimin çok tanıdık geliyo.

Aha sıçmıştım. Heeseung ve sunghoonun evinden çıkarken (orda yazmadım ama yazdım sayın) heeseung bana hırkasını vermişti. Ve farkedilecek olursa bu onun her gün giyindiği hıtkasıydı.

Niki:
Heeseung hyungun bu hırka

Chaewon:
Aha aferin velete evet onun.

Yiren:
Bence kim sikti değilde o zaman kimler sikti?

Jake:
Aynen bir susun.

Chaewon:
Bir şey diyeceğim, neredeyse tüm sknıf ve alt sınıflardan felanız  yani heeseung ve sunghoonuda çağırsak olur.

Jake:
Olmaz.

Yiren:
Ya bir sus karım ne derse o.

Jake:
Iy hanımcı.

Yiren:
Evet öyleyim.

Chaewon:
Bir kere seme benim.

Yiren:
Ya nerden sen oluyorsun benim bir kere koskosa wang yiren uke mi. Olcak hahaha.

Herkes:
Evet olacak. Olduda.

Jake:
Chaewon her otururken "sevgilim beni kucağına alsana" diyen ebem değil yiren.

Yiren:
Ama sende ukesin.

Jake:
Ya bir siltir git.

Yiren:
Tamam jake tamam git köşede ağla.

Jake:
Ben seninle nasıl tanıştım amk tanıştığıma pişmanım.

Yiren:
Bak bu hikaye en sevdiğim hikaye. Yıllar yıllar önce yani yıl 2015 ben sokakta snsd into the new world dinleyerek yürüyordum. Sonra bir anda baktım biri bisikletle yanımdan geçiyor. Ama o kadar hızlıki yani ben olsam o bisiklette altıma sıçardım neyse. Sonra boş verip ilerlemeye başladım ki güm diye bir ses ve bisikletli çocuk kaza yapmış hemen uçtum yardım etmek adına felan sonra hastaneye götür getir derken en sonunda tanışmıştık bana diyoduki ben jake, sim jake pekiya sen? Bende yiren, wang yiren demiştim sonra öyle gitmişti olay ve bir bakıyorum ben akıllı bu salak ikimiz uke olmusuz vaybe kadar ortağı gel buraya sarılalım.

cigarettes after sex | heejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin