[four]

869 72 135
                                    

Jake's pov

Bardaki o günün ardına 3 ay geçmişti. Bu 3 ay boyunca onlar yine benimle uğraşmış ve bana yaklaşmaya çalışmıştı. Ancak yeonjun hyung ve hyunseo olduğundan pekte mümkün olmamıştı. Fizikçiden yerleri değişmesini istemiş ve yirenla oturmayı kabul etmiştim.

Bugün projelerin açıklanacağı gündü. Sınıfta on üç kişi olduğundan bir grup üç kişi yapmak zorunda kalıcaktı ki ben bu üçlü grupta chaewon ve yirena razıydım ama heeseung ve sunghoona hiç bir şekilde razı değildim. Eğer onlarla proje eşi olsaydım büyük ihtimalle projeyi yapmak için beni evlerine çağırcaklardı. Eğer öyle bir şey olup evlerine gitsem bardaki o günden daha kötü olucaktı. Aniden sıraya yirenın oturmasıyla ödüm patladı.

"Yine ne düşünüyorsun ya bir dalmış gitmişsin."

"Hiç boş ver."

"Ay hiç uğraşamayacağım ne kadar uğraşsam söylemezsin zaten."

"Evet."

Yiren dışarıdan hep birilerinin arkasından konuşup insanlara değer vermeyen biri gibi görünürdü aslında hiç de öyle biri değildi. Şu hayatta tanıyıp tanıyabileceğiniz en sadık dosttu. birimiz üzgün olsak mutlu etmek güldürmek için her şeyi yapardı. Şöyle bir örnek vereyim geçen hafta minji haerine açılmış ve red yemişti. Yirenda o üzüldüğü için iki gün boyunca onu bırakmamış hatta geceleğin minjilerde o wonyoung minji ve chaewonla pijama partisi yapmışlardı. Ertesi günü ise minjiyi neşelendirmek amaçlı hızlı trene binmişlerdi. Yiren hızlı trenlerden aşırı korkan bir insan olmasına rağmen eğer konu arkadaşıysa her şeyi yapardı. Bize umrumda değilsiniz desede oysaki yolda tanımadığı bir çocuk ağlasa hemen yanına koşardu. İşte bunun için başkan olmayı hak ediyor.

"Yine daldın gittin neyse proje eşleri açıklanmış hoca panoya asmıştı şimdi yürü oraya gidiypruz marşmarş önümden yürü hızlı kalksana lan."

"Kızma teyze kalktık."

"Teyze ne gerizekalı."

"pardon abla."

Sözümün ardından hızlıca sınıftan çıkmış ve panoya doğru koşmaya başlamıştım tabi yirenda arkamdan beni kovalıyordu. Panoya vardığımkzda kafama sert bir tane geçirmişti sonra ise ikimizde kahkahaya boğulmuştuk. Gülmemizin ardından panoda bizim sınıfın olduğu yeri aramış bulduğumda ise şok geçirmiştim.

__________________________________________________________________
11/B proje eşi listesi
--------------------------------

Yiren-Chaewon
Jay-Huening Kai
Tsuki-Lily
Yoon-Isa
Yeji-Taehyun
Beomgyu-Felix
Heeseung-Jake-Sunghoon

__________________________________________________________________

İşte o korktuğum şey olmuştu. Sunghoon ve Heeseung ile proje eşi olmuştum. Bu aşırı berbat bir şeydi. İkisi yerine Tsukiyi bile tercih ederdim. Tsuki mi kim diyorsunuz. Tsuki sınıfın daha doğrusu okulun baş belası aşırı sinir bozucu.

Ya şöyle diyelim okuldaki o her zaman gıcık olan dünya kendi etrafında dönen o kız tipi. Bence tek iyi özelliği homofobik olmaması. Aslında belkide milyonlarca iyi özelliği var ama bunları sadece yoona gösteriyor. Yoon enayisi olmuş diyelim. Yoon onun aksine çok nazik biri çalışkan dürüst sevecen tatlı bir kız.

"CHAEWONLAYIM TANRIM BEN NE SEVAP İŞLEDİM AĞLICAM."

"Bağırmasana salak."

cigarettes after sex | heejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin