[six]

888 70 129
                                    

Jake's pov

Aradan neredeyse yarım saat geçmişti. Bugün sadece projeyi yapmak için uğraşmaları şaşırtıcıydı. Telefonum aniden çalmaya başladığında kimin aradığına bakmak ve çağrıyı cevaplamak adına Heeseung'ın kucağından inmeye yeltenmiştim. Sonuç olarak yeltenmekle kalmıştı. Biraz inat edip kimin aradığına baktığımda Yeonjun Hyungun ismini görmüştüm. Tabi ya bugün Yeonjun Hyung il dışına gidiyordu ve ablamla sevgilisi bugün geliyordu. Proje işi yüzünden her şey aklımdan çıkmıştı. Halendaha Heeseung'ın kucağından inmek için çırpınırken en son bırakmayacağını anladığımda pes ettim. Sunghoonda telefonu göz ardı etme işinden vazcaymıştı galiba çünkü telefonu açmıştı. Telefonun ucundaki Yeonjun hyung konuşmaya başlamıştı.

"Jakei nerede kaldın birazdan çıkacağım. "

"Seninle bir yere mi geliyor?"

"Sunghoon sen misin?"

"Evet bir şey mi oldu?"

"Jake sizin yanınızda mı veya telefonunu mu çaldınız?"

"Bizim yanımızda."

"Neden?"

"Proje için eş seçilmiştik ondan burada."

"Öyle olsun ve bugün gidiyorum Jakei son iki gündür hiç görmedim gitmeden görmem lazım biraz bıraksanız sorun olmaz."

"Hayır olur."

"Merak etme onu sizin elinizden almam."

Yeonjun hyungun ne yapmaya çalıştığını anlıyordum tam o gidicekken ablamlar orada olacaktı bu şekilde onlardan kurtulucaktım.

Sunghoon telefonu yeonjun hyungun yüzüne kapadı. Sonra beni Heeseungın kucağından alarak kendine çekti. Kulağıma yaklaşarak uyarıcı bir sesle söyledi.

"Git ama sakın bir şey söyleme yoksa çok kötü şeyler olur haberin olsun."

Söylediklerinde o kadar ciddiydiki korkmuştum. Yutkunarak kafamı onaylarcasına salladım. Sonra yavaşça olduğum yerden kalktım. Sunghoonda kalktı ve beni elimden tutarak kapıya kadar getirde yine uyarıcı bir şekilde konuştu.

"Ve 1 saat içinde evde ol yoksa ne olucağını biliyorsun."

"Tamam."

Ona cevap verdikten sonra kapıyı açtım ve çıktım. Hızlıca merdivenlerden aşağı inerek koşmaya başladım ve Yeonjun hyungun evine gittim.

Onunla vedalaştıktan sonra Soobin hyungla gittiler. Soobin hyungla beraber tatile gidiyorlardı. Güya doktora başka şehire gidip geliceklerdi ve bunun için rapor almışlardı. Yeonjun hyung için bu bir sorun değildi çünkü sahte rapor çıkarmak kadar sevdiği bir işi yoktu. Raporlarda o kadar gerçekçi oluyorduki onun sahte rapor çıkardığını bilmesen direkt kanarsın.

Onu yolculadıktan sonra evime doğru yürümeye başladım hem bir saatim daha dolmamıştı. Eve gittiğimde kapıyı ablam açmıştı. Sizi ablamla tanıştırmadım değil mi?

Ablam Sojung ama kendini tanıttığı ismiyle Sowon en büyüğümüz. Aramızda baya yaş var denilebilir benimle onun arasında altı yaş varken Wonyoungl onun arasında ise 8 yaş var.

Ablam beni gördüğü gibi bana sarılmıştı. Bende ona sarılmasına karşılık vermiştim.

Annem ve babam bizi terk ettikten sonra bize anne babalık yapan o ve Yerin noonaydı. Yerin noona ablamın sevgilisi ve benim en yakın dostlarımdan biri. Bir şey oldumu gözünüze bir baktımı siz bir şey yok desenizde anlar. Eminimki hepmizin böyle birine ihtiyacı var.

Ablamlarla beraber vakit geçirirken saati çoktan unutmuştum. Bir saat biteli çok olmuştu. Sunghoonun aramasıyla dediğini hatırlamıştım. Telefondaki çağrıya korkarak bakıyordum. Sunghoon aradığında ablam mutfağa gitmişti. Yerin noona ise yanımdaki koltuktaydı. Yüzümdeki ifadeden korktuğumu anlamış olucakki yanıma oturmuştu.

"Jaeyun bir sorun mu var?"

Ne kadar yok desemde var olduğunu anlayacağım için beni bırakmıyacaktı. Kafamı onaylarcasına salladım.

"Anlatmak ister misin?"

Ona döndüm ve olanların hepsini ona anlattım ve ben anlatırken ablamda gelmiş ve o da öğrenmişti tüm her şeyi. Yerin noona anlatmam bitince ayaklanıp konuştu.

"Bir gidelim onların yanınada kim kime çok kötü şeyler yapıyormuş görsünler anasını macunla yıkadıkladıklarım."

Dediği şeye gülmüştüm.

"Hayır gerek yok noona eminim kendim halledebilirim."

"Sim Jaeyun kendini kandırma üçümüzde biliyoruz neler olacağını. Daha kendini bir yumrukla bile koruyamayan sen mi halledecek."

"evet" dedim alaylı bir şekilde.

"Güldürme beni çocuk."

Biz orada konuşurken telefonuma mesaj gelmişti. Sunghoondandı.
Mesajda 'evinin önündeki parka gel.' yazıyordu ben mesaja bakarken yerin noona mesajı okumuştu.

"Piçe bak sen. Ben bu ikisini feci döverim eşek sıpaları."

Dediği gibi kapıdan çıkmış ve parka doğru koşmaya başlamıştı.
Ablamla birlikte biz de onun peşine koşmuştuk.

Ablamla ben parka vardığımızda yerin noona Sunghoonla Heeseungın olduğu yere doğru yürüyordu. Yerin noona onların yanına vardığında onlar ona anlamsız bir şekilde bakıyordu bense ablamın arkasında saklanarak gözükmemeye çalışıyordum.

"Sizi götelek donlar sizi kim kimr kötü şeyler yapacak şimdi görüceksiniz."

"Siz kimsiniz acaba? Jaeyun korktuğundan birilerine bizi şikayet mi etmiş."

"Ay siz kimsiniz de soru mu Ebenim kız ve evet etmişse etmiş sanane"

"Ciddi soruyorum kimsiniz? Sowon mu?"

"Evet sayılır."

Gördüğüm kadarıyla yerin noona evet dedikten sonra sunghoon sessizce bir şey demişti ve net bir şekilde benle alakalıydı.

"Ay içinden bişi demeler nede korktum. Ben buradayken Jaeyuna bişi yapamazsın çünkü sana pardon size bi' koyarım uçarsınız."

"O tam tersi olmasın ama siz bilirsiniz."

Eminimki yerin noonanın sinirleri orada tavan yapmıştı ve Heeseung'a ayağa kaltığında elinin tersiyle tokat atmıştı. Acımış olucakki Heeseung elini yanağına götürmüştü.

Ablamla oraya vardığımızda hâlâ arkasında duruyordum.

"Seni göremediğimizi falan mı sanıyorsun Jaeyun."

"Görebiliyor olabilirsin ama ulaşman mümkün değil."

"Ulaşabilirim bence sen beni ne kadar engelleyebilirsinki."

"Tekme falan yemek istiyorsun galiba sunghoon yanlış mı anladım."

"Sen atsan acıtmaz ama eminim o şişko atsa acıyabilir belki tab bacağını kaldırabilirse"

Yerin noonadan bahsediyordu. Yerin noona kilolu veya şişko değildi hatta ablamdan daha zayıftı.

Ablam sunghoonun dediğine sinirlendiğini belli ederek tekmeyi bacağına basmıştı. Tekmenin etkisi ile sunghoon gerilemiş ve yere çökmüştü.

"Bir ben şişko değilim şişko olan sensin. İki Jaeyundan uzak durun. üç şu Heejung mudur Heeseon mudur nedir-"

"Heeseung."

"Sözümü kesme velet neyse şu Heeseon gözüme çokk salak göründü. Son olarak Sizi jaeyunun yanında bir daha görüm bakın bakıyım ne yapıyorum."

Demiş ve ikimizinde kolumuzu tutup eve kadar getirmişti. Şu andan itibaren evden tek çıkarsam büyük ihtimalle sikilme oranım yüzde yüzdü galiba.

-----

Slm.nbr.bb

cigarettes after sex | heejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin