[three]

990 72 229
                                    

Jake's pov

Ertesi gün okula gittiğimde Jay hala gelmemişti, onu beklemeye başlamışken Yiren beni kolumdan tutup koşarak sınıftan çıkarmıştı ve bahçede hep buluştuğumuz yere götürmüştü. Jay hariç hepimiz vardık.

"Bir anda neden buraya ışınlandığımı anlama şansım var mı?"

"FİZİKÇİ İLE MATEMATİKÇİ OKULDA YOK!"

Yirenın bağırarak söylediği şeyi eminim tüm okul duymuştu.

"Yani?"

"Yanisi yok bugün sabah matematikçiyi gördüm fizikçiyi evinden alıyordu."

Minji söze karışmış ardından onu chaewon tamamlamıştı

"Çıkıyorlar işte."

Niki olaylara anlam veremeyip iki tane başkanın bu söylenti işlerine karışmasını onlara yakıştıramadığını söylemişti.

"Bu ikisi nasıl başkan biri dedikodu yayar diğeri lezbiyen aslında ikiside lezbiyen."

"Sende gaysin ama."

Geldiğini ruhumuzun duymadığı Jay bir anda konuşmaya girince ödümüz kopmuştu.

"Evet de yani sen nerden çıktın?"

"Neyse senle Sunoo en iyisi."

"Bir bunu seviyorum nasıl en güzelini bilio chaewonum."

Chaewonun açtığı en iyi çift kim kavgası iğrenç bir şekilde devam ediypdu. Wonyo beni sinir etmek için devam ettiriyordu çünkü.

"Hayır bir kere sunghoonla jake."

"Hayır heeseungla jake"

Yirenın ardına Jay en en kötüsünü demişti.

:Üçlü güçlü olsun."

"Ya bir kesin arkadaşlarım zaten sinir oluyorum onlara."

Son 4 ders fizik olduğu için boştu. Jay, yiren ve chaewon dışarıda buluşma yerimizde uno oynuyorlardı ben ise sınıfta tek başıma oturuyordum.

Canım sıkıldığı için sınıftan çıkmış ve en üst kattaki tuvalete gitmiştim. Burası hep boş olurdu bazen sınıflar çok nadir bir şekilde dolu olurdu çünkü seçmeli ders sınıfları vardı. Bu ders saatinde ise boştu emindimki diğer derslerdede boş olucaktı.

Tuvaletin kapısını açtığımda öpüşen bir heeseung ve sunghoon görmeyi beklemiyordum. Gördüğüm manzara karşısında şaşırmış ardından hızlıca kapıyı kapatıp çıkmıştım.

Üst katta boş olan sınıflardan birine girmiş ve kapıyı kapatmıştım. Sonra ise pencere kenarında bir sıraya oturmuştum. Madem ikisinin böyle bir ilişkisi vardı benimle sorunları neydi. Bunları düşünürken kapının açılma sesi ile arkamı dönmüştüm Hyunseo gelmişti.

"Rahatsız etmiyorum değil mi?"

"Hayır gel."

Yanıma gelmiş ve oturmuştu.

"Dersiniz yok mu?"

"Hayır matematik dersimiz vardı boş yani ders."

"İyi."

"Bugün sabah konuşmalarınıza biraz kulak misafiri olmuş olabilirim."

Ona doğru bakmıştım. Devam etti.

Ls:
- Wonyoung ve yirenın dediğini duydumda onlar yakıştırsada yakışmıyorsunuz yani şu şekilde diyeyim. Abimle sunghoon senin gibi iyi birisini hak etmiyor... Hatta ilk başta Wonyoungdan gerçekten hoşlanmıyordum. Abimle sunghoonun bir planıydı.

cigarettes after sex | heejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin