[eight]

943 68 129
                                    

Jake:
Evlerine girdiğimizde sunghoon beni belimden tutmuş ve kendine çekmişti. Ardından ise kalçamı okşamaya başlamıştı, tırsmıştım. Yavaşça eli belime doğru çıkıyordu. O bunu yaparken ise heeseung üatündeki ceketini çıkarıp salona geçmişti. Bir amda sunghoon ani bir şekilde bacağıma vurmuş ve dengemi kaybwttiğim için diz üstü düşmüştüm. Ben düştüğümde ellerimi arkamda birleştirip kapının yanında bulunan dolaptan bir ip çıkarıp bağlamıştı. Sonra ise beni kaldırıp salona doğru sürüklemeye başlamıştı. Salona girdiğimizde beni geri iteklemiş, o geri iteklediğinde ise takılıp arkamda bulunan sandalyeye düşmüştüm. Elim sert çarptığım için acımıştı ama elimin acısını belli etsem bile ikiside umursamayarak bana bakıyorlardı. Kendimi korku filmlerinde hissetmeye başladım. O kadar gerici bir ortam vardıki anlatılabilcek gibi değildi.

Bir anda sunghoon bana doğru eğişdi ve sırıtarak bacağımı okşamaya başladı. İkiside konuşmuyordu ve sunghoonun sırıtarak yaptığı bu hareket daha fazla geriyordu. O an sessizce yutkundum. Sonra heeseung kulağıma yaklaştı ve bir fısıltı ile konuştu.

Hs:
- Yaptıklarının bir cezası olduğunu biliyorsun değil mi jakei?

Belki orada kalbim yerinden çıkacaktı ama nasık dayanıyorum bilmiyordum.

Hs:
- Bize dediğin o tüm sözleri boşa çıkarmaya ne dersin, hm?

Fısıldayarak konuşması o kadar gericiydiki kalbim o gericilikte yerinden fırlıyabilirdi. Ve orada nasıl fırlamadı bilmiyorum. Ben kalbimin nasıl yerinden çıkmadığını anlamaya çalışırken sunghoon aniden beni kucağına almış ve yatak odalarına doğru ilerlemeye başlamıştı. Bu dahada korkutucuydu. Odaya girdiğimizde beni yatağın üstünw otutturmuş ardında üstüme doğru eğilmeye başlamıştı. Yüzlerimiz çok yakındı ve ani bir şekişde dudaklarımda dudaklarını hissettim. Elini bel oyupuma koydu ve sıktı. Karşılık vermemi istiyordu ama bende onu yapıcak cesaret yoktu. Olsada yapmazdım. Hayır eğer bilmem kaç haftaki olayı hatırlatcaksanız açıklayayım ogün sarhoştum ve onun için olmustu. Karşılık vermiyeceiğimi anlayınca dudaklarını çekmiş ve beni yere doğru çekip dizlerimin üstünde durmamamı sağlamıştı.
Önüme o arkama ise heeseung geçmişti. Heedeung arkadan ellerimi çözmüştü. Sunghoonda o ellirimi çözünce tişörtümü bir hamlede çıkarmıştı. Anlık gelen bir esinti ile üşüdüm o an. Sonra hee ellerini pantolonumın önüne getirdi ve düğmesini açtı, ardından boxerımla beraber pantolunumu çıkardı. Bunu yaptıktan sonra kalçalrımda bir çift el hissettim.

Hs:
- Ah tanrım, şu kalçalara bak.

Sözüyle birlilte kalçalarımı sıkmaya başlamıştı. Ani ve sertçe yaptığı bu hareletle inledim. Eminimki ikiside şuanda sırıtıyordu ama bende ikisinede bakıcak cesaret yoktu. Sunghoon elleri ile yüzümü kaldırarak ona bakmamı sağladı. Evet tahmin ettiğim gibiydi sırıtıyordu. Sonra yüzümü bıraktı ve kendi üstündekileri çıkardı. Bana dopru geldim ve beni kendine çekti. Sonra boynuma eğilerek hafif öpücükler bırakmaya başlamıştıki bir anda sertçe öpüp emmeye başlamıştı. Canım çok yanıyordu. Sonra yavaşça boynumdan göğüs uçlarıma doğru inip onlarada aynı şeyi yapmaya başladı ve artı olarak ısırmıştı. Göğüs ugumu ısırdığında acı ile inledim. O bunuyaparken heeseungda arkamda üstünü çıkarmıştı. Sonra gelip tekrar kalçalrımı sıkmış ve sunghoonun göğüsüme ve boynuma yaptıpı şeyi o da sırtıma yapmıştı. Sonra ise ayağa kalkmış ve beni kendine çevirmişti. O imalı bakışlarından ne istediğini biliyordum ama yapmayavaktım.
Onada bunu belli etmek istermişcesine baktım.

Hs:
- Ah peki, ama bu bir son değil.

İmalı sözlerinden bir şey anlamamışken beni yere itmiş ve bacaklarımı açarak aralamıştı. Sonra eğilmiş ve iki parmağını dudaklarıma doğru götürmüştü. Bakışları o kadar serttiki sanki beni yiyexekmşş gibi bakıyordu. Parmakları ile ne yapmak istediğini anlamıştım ve eğerde yapmazsam olayların daha acı verici ve korkunç olacağını anladım ve dudaklarımda olan parmaklarını ağzımın içine alarak hangi cesarerle bilmiyorum ama yalamaya başladım. Bunu yaptığımdan çok az bir süre sonra parmaklarını ağzımdan çıkarmış ve göğüs uçlarıma dopru yönelmişti. Göğüs uçlarımı öpüyor emiyor ve ısırıyprdu ve bunlar olurken benim o şekşlde tek yapabilidğim acı ile inlemekti.

cigarettes after sex | heejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin