[ten]

690 59 85
                                    

Jake:
Uyandığımda odamdaydım ve ablam yanımdaydı ağlamaktan gözleri şişmişti. Uyandığımı görünce hızlıca bana sarılmıştı, karşılık olarak bende ona sarılmıştım.

Sw:
İyi misin canım kardeşim?

Jake:
Evet yani birazda olsa iyiyim.

Sw:
Çok fazla hareket etmeye çalışma tamam mı bugünlük yat ve dinlen.

Jake:
Tamam abla.

Bana tekrardan gülümseyip odadan çıkmıştı. Odada tek kalıcağımı düşünüyordum ki odadan içeri giren kişilerle tek olmayacağımı anladım.

Jake:
Yine mi siz?

Sh:
Evet.

Jake:
Gidin ve bir daha evime gelmeyin.

Hs:
Biz olmasaydık olduğun durumdan daha kötü bile olabilirdin jake.

Jake:
Ne?

Sh:
Hatırlamıyor musun?

Jake:
Neyi?

Hs:
Bayılmadan önce ne olduğunu.

Doğru ya. Ben bayılmadan önce tek duyduğum birinin bana seskenmesiydi ve galiba o ses sunghoonundu. Şimdi onlar benin hayatımımı kurtarmıştı. Ne saçma. Ne kadar inanmak iste esemde inanmak zorunda olmam daha saçma.

Hatırlamamıl gibi yapmaya çalışyım ama hatırladığım belli oluyordu.

Hs:
Numara yaptığın belli oluyor jake.

Jake:
Lütfen odamdan siktirin gidin.

Sh:
Hayır.

Jake:
Peki ben giderim.

Onlara daha fazla katlanamayıp buradan gitmek istiyordum ve yataktan kalktım. Keske kalkmasaydım. Yataktan kalktığım gibi tam düşüyordumki sunghoon beni tutmuştu.

Sh:
Belliki ne sen ne de biz gidiyoruz.

Cidden bu bir lanetmiydide sürekşi bunların önünde reizl olup bunlarla kalmak zorunda kalıyordum. Bu ağlamaya değer bir sebep bence.

Hiç bir şey söylemeden yatağıma geri uzanmıl ve yorganı kafama kadar çekmiştim. Ve yorganı kafama kadar çekince olulan loş ortam nedeni ilede yavaştan uykuya dalmıştım.

Bugün o kadar şanssız geçiyorduki uyumadan önce o önemli içinde günlüğüm, günlüğümğn anahtarı, içinde ne olduğunu kimsenin bilmediği o kilitili dolabın anahtarı, arka bahçeye gömdüğüm kutumun haritası ve anahtarı her şeyi oradaydı.

Belki kutu o katar sıkıntı yaşatmazdı. Ve günlğlte o kadar yaşatmazdı. Pekiya o dolap...

Şuana kadar kimsenin bilmediği bir sırrım vardı ve bunun öğrenilmesi en son isteyeceğim şeydi. Yani o kadar özeldiki ne yiren ne yeonjun hyung ne de riki biliyordu. Sadece ben.

Ve o anahtarlın bulunduğu kutuyu en son markete(belalaı yere) gitmeden önce açık unutmuştum. Ve ben uyurken büyük ihtimalle heeseung ve sunghoon farketmiştiler.

Uyandığımda ne sunghoon la heeseung ne o dolabın anahtarı nede günlüklerim ve anahtarları yoktu. Bu demek oluyorduki sıçmıştım.

Telefonumu açtığımda gördüğüm gizli klasördende artık ciddili sıçtığımı ve o gizli şeyin artık o ikisinin bildiğine emin olmuştum.

cigarettes after sex | heejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin