Jake:
Evlerine vardığımızda sunghoon kapıyı açmış ve hepiniz girdiğimzidede kapıyo kapatmıştı. Önümde hee arkamda hoon var ikisininde eli belimdeydi. Sonea elleri yavaşça kaydı sunghoon un eli altıma doğru heeseungun eli ise üstümw doğru. Sunghoon altımdaki şortu ve iç çamaşırı aynı anda çıkarmıştı heeseungda aynısını üstümdeki tişörte yapmıştı. Tamamen onların önünde çıplak kalmıştım.Birisi dudağımı öperken diğeri meme uclarımı dişiliyordu. Asıl odaya girdipimizde ikisinin arasında inliyordum onlar ise bana zevkle karışık acı yaşatıyordu ve bu güzel bir histi. Gökelere çıkıyordum adeta. O haldeyken bir şekilde ikisininde üstündeki gömlekleri çıkartmıltım sonea ise onlarda pantolonlarını be iç çamaşırlarını çıkarmıştılar.
Sunghoon yatağa oturmuş ve başlığına yaslanmış duruyordu heeseung ise arkamdaydı ben ise ikisinin ortasında. Eğilip hoonun aletinin başını ağzıma aldım. Daha tamamını almamışken bir anda arkamda doluluk hissettim. Heeseung 3 parmağını birden içime ittirmiş ve pamraklaeını açarak genişletiuordu. Bense ağzımda hoonun aleti ile inliyordum. Hee parmaklarını çıkarmış ve bu sefer aletini içime itmişti. O anki acı tanımlanamazdı.
Heeseung alıştığımı düşündüğünde yabaştan gel git yapmaya başladı ben ise hoonun aletinin tamamını almaya çalışıp aletini yalayıp dişlerimi sürtüyordum. Aynı anda iki zevk yaşamak çok evrenler dışı bir his veriyordu. Hoonun aleti boğazıma değdiğinde tamamını aldığımı anlamıştım. O şekilde baya bir zaman duruyordum ve cenneti tadıyordum. Sonra nefes alma ihtiyafı duyarak hoonun aletini ağzımdan çıkardım ama hala heenin bana yaşattığı cenneti tadıyordum. İnlemelerimle karışık garip şeyler söylüyordum ama ne olduğu hakkında bir fikrim yoktu.
Sunghoon'un bir anda dudağıma yapışması ile inlemelerim artık onun ağzının içine doğru oluyordu.
Biraz sonra ayrılmıştık ve heede içimden çıkmıltı ama burada 2 kişi dğeildik hoş 3 kişiydik ve hoon sayesinde arkamda tekrsrdan doluluğu hissetmiştim. Direk tamamını deliğimin içinden yerleştirmesi ile büyük bir çığlık atmıştım. Çığlığımı kesen şey heeseungın dudaklarıma kondurduğu öpücüktü. O daha fazla gerilemeden dudakalrına ben bir öpücük bıraktım ve büyük bir öpüşmeyi başlattım. Hoonda arkamdan hem gelgit yapıyor hemde sırtıma enseme ve omuzlarıma öpücükler konduruyrodu.
Heeseung ile ayrıldığımızda biraz soluklandım ve bu sefer onun aletini ağzıma aldım. Tekrar iki zevkş aynı anda yaşıyordum. Bunun güzelliğini tahmin edemezsiniz. Hayattaki yaşadığım en iyi his. Hoş ve ferah, özel ve eşsiz, mükemmel ve yaşanılası zor bir his.
Bu halimize tekrar bakarak söyledim içimden gece uzundu ve yarına bu götümün hayatta kalma oranı sıfırdı, yarın hem sesim kısılmış hemde ağrılarla uyanıcak olduğum koca bir gerçekti.
________
Saat sabah(öğleyin) on iki bu durımda sadece 6 saat uyudum ve o altı saatte çok huzulu sayılmazdı. Çünkü altımdaki - aslında her yerimde ama altımda çok daha fazla - ağrı beni zarzor uyutmuştu. O kadar fena bir acısı vardıki mükemmelliğin ardından kahrolmak gibi. Sunghoon ve heeseungtan iz yoktu. Kalktıklarını düşündüm ve odadan çıkmak için hareket ettim ama altımda hissettiğim acı ile yataktan atladığım gibi yere yığıldım ve büyük bir çığlığı ortama firar ettirdim.
Attığım çığlıkla ikiside bir anda odaya girmişti. Bana endişeli bakışlar atan ikiliye baktım. Anında bana sarılmışlardı. Ve bende bu durumda biraz ilgi istesem sorun olmazdı. Dudakalrımı büzdüm ve onlara dahada sokuldum. Halime gülmüşlerdi ama gayet ilgili bir şekilde bana bakıyorlardı ve öpücükler konduruyordular yüzümün her yerine bu beni mutlu ediyordu. Onlarla birlikte bende gülmeye başladım. Sonra Heeseung beni dikkatlice kucağına aldı ve mutfağa götürdü kahvaltı hazırlamıştılar. Onların yaptığı her şey o kadsr gzüeldiki her şeulerine aşık oluyordum.
Masaya oturduğumuzda yaptıkları güzsl pankeklerden yemek çok güzeldi ve hele vişne reçeli ile harşka oluyrodu. Ve araya onların dudaklaeı en mükemmel tad birleşimi.
Yemeklerimiz bittiğinde masadan kalktım ve yatak odalarına gittim burada çok fazla kaldığımdan kıyafetlerimdd elbet vardı üstümdkei dünki kirli kıyaferleri çıkardım ve onlae yerğbe kısa kırmızı bir şort ve üstümede oversize bir beyaz tişört giyindin sonra ise salona gelip koltuğa oturdum ve onlarda yanıma oturdular. Sonra film izlemeye karar verdik ve buz devrinin tüm filmleeini izlemye söz verdik bu akşam benim için çok güzel geöixekti çünkü heehoonjmla sakin ve güzel bir akşam geçirecektim
-----------
Selammm
İkn defa bu fcie kıs abir bölğm yazdım affedin heçiştime gibi düşünün24 Temmuza sürpriz var hazırlıklı olun ha
O güne kadar bu fice yb atmayacğsım o gün bölüm atacğaım hangi zaman atıcam bilmşom ama o gün atıcam yani
Kendinize iyi bakınnn bu yazar sizi çok sveiooı
Sizi çok seviyorum love youu 🐧💝
MOMMYS 😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cigarettes after sex | heejakehoon
Fanfiction"derslerde iyi olan yataktada iyidir değil mi hoon?" "öyledir seung." [ Jake Sim × Park Sunghoon × Lee Heeseung ] Başlangıç:15.08.2022 Bitiş:24.07.2023 ©mdriench ------ #2 heejakehoon 🏅 #2 heeseung 🏅 #7 sunghoon 🏅