[fourteen]

616 40 90
                                    

Jake:
Ben Heeseung'ın kucağından kalkmaya çalmaya çalışırken o beni oturmaya dahada zorluyordu. Tek bir çarem kalmıştı o an ve en azından bunların hepsi salak olduğu için bir bok anlamaycaklardı. Saatime leeseonun telefonuna gidicek bir bildirim olarka kırmızı buton diye bir şey eklemiştim bu benim en işime yarayan şeydi. O şeye bastım ve şimdi geriye beklemek kalmıştı. Ve umutlu beklemelerim işe yaramıştı heeseung'ın telefonuna bir mesaj gelmişti ama ilgilenmemişti sonraaında ise teledonu çalmaya başlamıştı aynı şey sunghoonada oluyordu bu nedenle kucağından kalkmama izin vemrişti. Bu şekşlde bende kaçmıştım. İşte bunun için leesek gibi arkadaş lazım herkwse.

Yiren'ın yanına bir yere saklanmaya çalışmıştım beni göremwsinler diye. Yiren yanına belince bana "ne yapıyoeun amk" dermiş gibi bakmıştı.

Jake:
Saklanıyorum piç.

Yiren:
Haa tamam bu arad aben oo yapmadım bu pezevenkler yaptı. Ben dedimki jake utanır yapmayın şimdi.

Jake:
Canım arkdaşım benim.

Canım arkdalım diyip yiren'a sarıldığımda yirenda bana telefonunda ben heeseung'ın kucağındayken çekmiş olduğu fotıyu gösterdi.

Yiren:
Ama bende kalsın bu çok şirin ağlarım sunghoonda arkadan bacaklarını felan okluyo onlar tam daddy sende uwusukedicik.

Jake:
YA SENDE BİR SİK-

Yiren:
Kes sesini velo yakalanırsın sonra kurtarmam paçanı.

Jake:
Sağol.

Yiren:
Ben olmasam jakein hali yaman lan.

Jake:
Sus.

Yiren:
Tm neyse şarap mı istersin yoksa fakir fukara gibi sadece shotlık mı içersin.

Jake:
Ben fakir fukara değilin ve oda sarıyo tm mı.

Yiren:
Tm ama al iç şunu peluş ayı.

Jake:
Tm yiren-sshi tmm.

Yiren:
Göt.

Jake:
Piç.

Yiren:
Lale.

Jake:
Uke.

Yiren:
Götü 3 gündür sikilen ukedicik amsız şerrolu merrolu 2 tane daddysi olan tm kanka sevmiyom deyip enayi olan sonra uwusluk yapıp kaçan özgüvensiz amsız uşaksız hücresiz annesiz babasız kapısız pezevenk.

Jake:
ANANI SİKEYİM YİREN BEN.

Yiren:
Kimse duymamıştır sakin ol sen diuince baktılar amk.

Jake:
Siktşe git ben artık yokum tm mı yarın sınıfınızda jake sim dşye birisi olmıcak bb.

Yiren:
Ya amk nere gidion snaki duydu biri.

Jake:
Arkanı dön piç.

Yiren:
Dönim.

Yiren'ın arkasını döndüğü gibi bana dönmesi bir olmustu.
Gülmesini tutuyordu bense ona sövmemeye çalışıyordum.
En son dayanamayıp patlamıştı. Tam 2 dakika gülmğştü ve güldükçe yine gülüyprdu.

Jake:
Kes amına koyım ya kes.

Yiren:
Ay valla çok özür diler-

Diyemeden tekrsr anırmaya başlamıştım.

Jake:
Özğr dileme göt.

Yiren:
Ya ama sende uke demeseydin.

Jake:
AMA UKESİN.

cigarettes after sex | heejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin