[eleven]

700 53 57
                                    

Bu bölüm no celestial dinlenerwk yazıpmıltır sizde dinleyin

Jake:
İçeri girip salona geçtiğimde sadece öyle heeseungın karşısında bekledim. Neyapacağımı bilmiyordum ve o bana sırıtarak bakıyordu.

Elinde günlüğümü görünce hızlıca ondan almaya çalılmaya çalışmıştım. Ama benden kat kat güçlüydüki alınmıyordu.

Jake:
Ver şunu.

Hs:
Hayır.

Jake:
Eşyalarımı sürekli izinsiz alıp durmayı kesin.

Sh:
Eğlenceli ama.

Jake:
Deli falan mısınız siz?

Hs:
Belki.

Jake:
Belli oluyor. Benide eşyalarımıda salın özellikde beni.

Sh:
Eşyalarını belki ama seni asla.

O an o kadar fazla sinirlenmiştimki dayanamayıp Sunghoona yumruk atmaya çalışmıştım ama işe yaramış bir hali yoktu.

Sh:
Komiksin jake.

Beni yere doğru itmesli ile düşmüştüm. Tam üstüme doğru geliyorduki kalkıp ben onu itmiştim. Ama bende ne şans olruki heeseung'ın arkamda olduğunu unutmuştum. Bir anda belimden tutup beni kendine çekmesi ile kucağına düşmüştüm.

Bu hayatın benimle sorunu neydi neden şu okul başladığından beri her ayın 29 günü böyle geçiyorduki.

Heesueng kulağıma doğru yaklaşıp konuştuğunda ani bir ürperti hissettim kendimde.

Hs:
Bizim yanımızdada giyensene jaeyun.

Korece adımı kullanması dahada bir korkunçluk katıyordu.
Annem hariç kimse bana jaeyun demezdi ve birisi bana jaeyun diyince aşırı tırsıyprdum ve korkıyordum. Çünkü annem benimle her ismimi söylediğinde kızacak diye düşünüp ne yaptıysam her şeyi aklımdan geçiriyprdum hayatımı tekrar gözden geçirir gibi.
Oda sanki bunu bilir gibi bana "jaeyun" demişti. Ama o annem değildi yani cesur olabilirdim.

Jake:
Hayır. Hiç bir zaman öyle bir şey olmayacak.

Sh:
Galerindeki ve bizim çektiğimiz o fotoğrafların yayılmasını mı istiyorsun jaeyun.

Heeseungın kucağından kalkıp sertçe konuşmaya başlamıştım.

Jake:
Cidden sizden nefret ediyorum bir şey elde edemdiğiniz sürekli tehdit ediyorsunuz amacınız ne hayırdan niye anlamıyorsunuz. İğrenç pisliklersiniz 2nizde benimle uğraşmayı kesin. Benden ve özel hayatımdan artık uzak durun cidden bıktım!

Hs:
Tamam belki öyle ama bi-

Jake:
Bana seni seviyoruz falan demeyin. Sevmek böyle bir şey değil. Eğer öyle bir şey olsaydı leeseoda aynısını yapardı değil mi? Veya Yuju noona veya sunoo ve jungwon. Neden diğerlerini bir şey konusunda örnek almak yerine kendi bilidğinizi okuyorsunuz karşınızdaki. Kişinin rahatsız olacağını hiç düşünmediniz mi?

Onlara verdiğim bu cevap ile sırttı heeeseung. Niye sırıtmıştı peki. Ondan sonrada sunghoon hafifçe gülmüştü. Unuttuğum bir şey mi vardı? Komik miydim? Başka bir şey veya?

Ben bunları kendime sorgularken heeseung günlüğümü gösterdi. Evet bir şey unutmuştum. Tamam belkide sözlerimde biraz yalan vardı.

Hs:
Rahatsız olafağınızı düşünmemiştikki zaten artık gerekte olduğunu zannetmiyorum jaeyun.

Sessizce içimden küfür ettim. Hem onlara hem kendime hem bunların olmasını sağlayan babama. Her aksilik neden beni buluyordu.

Sadece heeseunga bakıyprdum ve öylece ayakta duruyordum.
Hemde öyle bir duruyordumki arkamda o dolapta sakladığım eteklerden ve croplardan biri ve yine o dolapta en alt kısmında sakladığım vibratör ile duran bir sunghoon olduğundan habersizdim.

Kaçıcak her hangi bir yerim yoktu pazar günümde böyle geçicekti belliki. Her en boktan şeyler zaten pazar oluyor pazarın amk ya.
Neyse içimden boş kaf yapmayı bırakıp kaçabilir miyim onu düşünmem lazımdı galiba.

---------
Selammmmm

Eminim kimse böyle bir şey beklemiyordu hahahahha.

Bu arada eğer 15 tatil ve ondandan sonra ki hafta bölüm atamazsam hiç bir fice bilinki abim ve ablam gelmiştir. Onlar geldiğinde tüm sosyal medyaları siliyorum sosyal medyaşarım gizlide.

Neyseee sizi çok love you yine

Bu arada sabah çok garip bir olay yaşadjm amk bunuda diğer heejake e bölüm attığımda yazıcam çok sığmaısn vrua bişi şimdi

Neyseciğime bu ficteki favınızı alabilir miyim acaba

Ve son olarak benişleirm kendinzie iyi bakın.

Yarın benden hoşlanan çocuğun doğum günüsü bari bir resim çizem dimi.

Yusufum doğum günüde 15 temmuzda niye aq nşye yaz.

Neyse benilleirm

Bababys 💖🐧

Çok şirin çıkmamış mı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok şirin çıkmamış mı

cigarettes after sex | heejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin