6 hafta sonra(okulun son günü)
Jake:
Bugün okulun son günü, ne zaman bittiği hakkında bir fikrim yok. Okula karne almak için evimden çıkıyorum ve düşünmeye başlayarak okula doğru yürüyorum. Bu sene olan tüm her şeyi düşünüyorum.Okul ilk açıldığında geçen seneki gibi boktan ve beni zorbalayıcak kişiler tekrar olacak diye düşünmüştüm, belki zorbalayanlar olmadı ama uğraşanlar oldu. Uğraşanları bence siz çok iyi biliyorsunuz.
Onlara ne dersem hep çekiliyordu çünkü onlara karşı kendimi tutamıyordum. Bu yıl onlarla çok şey yaşamıştık, hatta jinseok olayından sonra bir ilişkimiz bile olmustu. Artık onlara karşı eskisi gibi dğeildim ama hala eskisi gibiydiler uğraşmayı seviyorlardı, onlara kızmıyorum benimle uğraşmalarını seviyorum.
Benim ilişkim belirli bir düzendeyken Yeonjun Hyungla Soobin Hyung'un arası bozulmuştu. Soobin Hyung'un onu aldattığını düşünüyordu çünkü eline bazı kanıtlar sızdırılmıştı, ama benim düşünceme göre Soobin hyung onu aldatmıyordu. Bir iftiraydı, bunu ne kadae Yeon hyunga söylesemde dinleyip sadece yalnız kalmak istediğini söylüyordu. Onlar için tek dileyebileceğim şey aralarının iyi olması.
Arkdaşlarımla aramda gayet iyiydi hep birlikte ve iyiydik beraber öleceğimizden eminiz, en iyi anılarımız hep beraber olduğumuzda olurdu. Onların arasından kesinlikle bir en iyi seçemem kimse seçemez hepimiz birbirimiz için kendimizi feda edebilecek düzeydeyiz. Bunu bir ara benin kafama top çarpacakken yiren'ın beni itip onun kafasına top çarpmasıyla ilişkilendirebiliriz.
Pekiya ailem mi nasıl. Ailem... Hmm benim Ailem de bir anne baba asla olmayacak büyük ihtimalle küçüklüğümden beri beni ablam çünkü. Ablamın hakkını asla ödeyemem ona çok şey borçluyum her kötü anımda yanımdaydı elimi çizdiğimde sadece küçük bir çizik olsa bile hep benimleydi. Bana en mutlu ve güzel günleri vermişti. Galiba o kaybetmek isteyeceğim en son kişilerden biriydi. Daha doğrusu şöyle diyim ben sevdiklerimi kaybetmek istemem.
Pekşya kardeşim onunla hep aynıydık birbimzile uğraşır kendi kendimize güler saçmalıklar yapardık. Biz öyleydik çünkü farklıydık ama aynıydıkta hep bwraber gülerdik, hep beraber ağlardık. Öyle bir kardeştik biz.
Bu yıl ilk başta Sunghoon ve Heeseung'ın sınıfa girdiğim an "selam güzellik" demesi ile başlamış, dün ise Wonyoung'un kafama çanta atması ile bitmişti. Üç ay boyunca Wonyoung'un kafama çanta atmasını özleyecektim veya yiren'a matematik anlatırken beni dövmesini özleyecektim.
Bu şekilde düşünürken okula varmış ve sınıfıma çıkmıştım. Sınıfta herkes vardı ve ben genel olarak gene bir karne alma gününe herkesten sonra gitmiştim. Favori aktivitemdir ben neyapabilirim.
Gidip sırama oturdum. Sırama briaz geç alışmıştım ama arkamdakşler ve yanımdaki yirenla bizim sıra çok güzel sarıyordu. Tabi bazen ben teneffüslerde zil çaldıktan sonra öğretmen gelene kadar bir arka sırada zaman geçiriyordum ama onu pek katmayalım daha yazın onlarla geçireceğim zaman çok.
( 1 saat sonra )
Öğtemen karneleri dağıtmış ve törenden sonra hepimiz bir yrrlere ayrılmıştık tabi biz grupça parka gitmiştik ve oyun oynuyorduk. Oynadığımız oyun doğruluk mu cesaretlilik miydi.
En son bu oyunu oynadığımızdaki olayı biliyorsunuz oyunun sonunda sunghoon'un kucağında bulunmuştum. Ondan sonrada daha oynamamıştık.Ve şuan oynuyorduk jay çevirmişti ve şişe yirenla sunghoonu bulmuştu. Yiren soruyordu sunghoon cevaplıyordu.
Yiren:
Doğruluk mu? Cesaretlilik mi?Sunghoon:
Hmm... Doğruluk.Yiren:
Düşünelimm, Aha buldum! Bize söylemediğin bir alışkanlığın var mı?Sunghoon:
Bence biliyorsunuzdurda yinede diyeyim hiç demedim ama.Yiren:
Söyle lanSunghoon:
Jakein götüne şaplak atmak veya sıkmak felanJake:
Niye herkeste benim götüme karşı özel bir ilgi varSunoo:
Bu arada o göt değil popişNiki:
Sunoo dşyosa haklıdırSunoo:
EvetJungwon:
Totiş bir kere oJay:
Asıl Jungwon haklıOnların kavgaları sğre dursun o şekilde oyuna devam ettik, yeri geldi gene sunghoon ve heeseunhın kucağına oturdum, yeri geldi yiren chaewona karşı twerk attı, yeri geldi sunoo nikiye tokat attı ve sayre vesayre, işte ama son tur çok riskliydş ve çok gergindi. Eskisi gibi oynamamıştık ama benim içimde öyle bir heyecan vardıki bana gelse cesaretlilik derdim. Demez olaydım bana geldi ve bana soran heeseungdı. Bana soranı fark etmeyip cesarerlilik dedim sonra heeseung oldupunu anlayıp aydınlanma yaşadım.
Heeseung:
Herkesin ortasında söyleyemem ama utanırsınJake:
Ben mi utanıcamHeeseung:
Evet jake çünkü öyle normal bir görev değil veya saçma sapanJake:
Ne pekiHeeseung:
Yanıma gelDediğini yapıp yanına gittim, sonra kulağıma bir ley dedi. Dediği şey ise onun kulağına doğru adını inlememdi. Hayır yani bunu daha sonea başka zaman duyabilridi neden şimdi isterdiki. Ama tek kendisi değil sunghoon içinde istemişti.
Ona donuk bir şekilde bakmaya başladım aşırı gerilmiştim ve evet haklıydı utanırmışım. Ama yapıxak bir şey yoktu mecburi yapmak lazımdı. Yavaşça kulağına yaklaştım ve söyledim "Heeseung-ahh~" dediğimde kendini tutamadığı bellşydi dudağını ısırıyordu. Desene yakın bir zamanda gene göt gidiyo jake. Laka ben götümü her ay mı vericem hahaha (kesinlikle 2 gün ardına vermedim şişşş) sonra sunghoon'un yanına gittim ve onun kulağına yanaştım ayno desibelde onun kulağınada aynı şekilde inledim "Sunghoon-ahh~" oda heeseung gibi olmustu aslıbda kesinlikle götümğn gitme olasılıpı çok yüksek neysem.
Burdan sonrada birlikte kaltkık ve evlere dağılmaya başladık sunghoon ve heeseung hariç kimse onlara şnlediğimi bilmşodu biraz kısıktı. Ama yiren bana öyle bakıyoduki bellikş duymultu yşrenden kaçarak tam evime girecekken biri kolumdan tutmuş ve beni diğer tarafa döndürüp sürüklemeye başlamıştı. Sunghoonun çekmesi ile şuan onların evşne gidiyordum ama itirazım yok.
-------------------------
Selamm uzun zaman sonra ben
Bazı mental sorunlarkmdan mental çöküşümden kendşmi iyi histemediğimden yb yazmaadkm
Ve enişteniz var lan bakın o kadar olayda noldh
Eniştenizde baya uzun 2 sanrimetr e daha uzasın jake eniştenizle aynı boyda olxak(kumam denilir yani ona)
Neysem kendinize iyi bakın da bdk ONEYDİ ÖLE TRAİLER KONSEPT FOTOLSR FELAN GEBEFDŞM BEN
neysemm kendiniz siyi bakınnn
(bu arada çocuğa shout out dinlettirdim, slay ve aşko dedirrtirdim)Sizi çok love youuuuu
I miss red won
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cigarettes after sex | heejakehoon
Fanfiction"derslerde iyi olan yataktada iyidir değil mi hoon?" "öyledir seung." [ Jake Sim × Park Sunghoon × Lee Heeseung ] Başlangıç:15.08.2022 Bitiş:24.07.2023 ©mdriench ------ #2 heejakehoon 🏅 #2 heeseung 🏅 #7 sunghoon 🏅