[seven]

957 67 142
                                    

Sıçış

Jake
Sabah gizlice okula gitmiştim. Ne sunghoona nede heeye rastlanmıştım. Ama onlara rastlamammın asıl sebebini sınıftan içeri girdiğimde öğrendim. Belliki benden önce çıkmışlar ve okula gelmişlerdi. Neyseki tek değildim sınıfta yoonda vardı çantamı sırama bırakarak dışarı çıkan yoonun yanına gittim.

Jake:
- Günaydın yoonie.

Yoon:
- Günaydınn. Dünkü yardımın için sağol jake doğru seçimi yapmayı başardım.

Jake:
- Düşündüğüm kişi mi?

Yoon:
- Düşündüğün kişi tsuki ise evet.

Jake:
- Doğru düşünmüşüm... Pekşya diğer kişi kimdi.

Yoon:
- Bu sadece aramızda kalıcak.

Kafamla onayladım. Sonra bana yaklaşarak kulağıma fısıldadı.

Yoon:
-  Sendin sim jaeyun

Şaşırmıştım. Kardeşim gibi gördüğüm kişi bana karşı olan(azcık bişi) hislerini söylemişti. Yani bazılarıda sapıkça göstermek yerine söyliyebilir di.(göndermenin kimlere olduğunu siz anladınız).

Ben öyle dona kalmışken saçlarımı karıştırıp gitti. Gitti çünkü tsuki gelmişti. Bende sınıfa giricektim ama önce küçük bir kontrol yaptım. Yiren oradaydı yine tam zamanında best başkan yai. Gidip yanına oturdum. Yanına oturmak istemsemde oturcam zaten aynı sıradayız neysw. Bugün veli toplantısı vardı(büyük kavga var heheheheee) ve gelicek olan ablam değil yerin nunaydı. Bütün öğrenciler gelmişti. Bende yiren ile aşağı inip yerin nunayı beklemeye başladım. O gelmeden ehemen önce 168-170 boylarında bir kadın okul bahçesine girmiş ve bizim sınıfa doğru çıkmıştı. Onun ardına yerin nuna gelmişti. Yirenı görünce beni unuttu mk.

Yer:
YİRENİM.

yir:
YERİN UNNİE.

Diye birbilerine seslenip sarılmışlardı. Unutulmuşum cidden. Sınıfa çıkarken sormuştu yerin nuna.

Yer:
- O peçetelerle aynı sınıfta mısın?

Ben cevap vermeden yiren atlamıştı.

Yir:
- Evet hatta tam arkamızda oturuyorlar.

Yer:
- Ben onlara güzelce hadlerini bilidiriim.

Sınıfa girdiğimizde yerin nunadan önce giren kadında oradaydı ve arka masamızda oturdupuna gçre ya sunghoonun ya da heeseungın ablasıydı. Heeseungın bildiğim kadarıyla sadece bir kardeşi vardı oda leeseo yani byük ihtimalle sunghoonun ablasıydı. Ne boş konuştum aw. Yerin nuna kadını görünce şaşkınlıktan dona kalmıştı.

Yer:
- Senin burda ne işin var lan. HAİN PEÇETE.

hs:
- Bize mi diyorsun?

Yer:
- Ne sizi be. LAN EŞEK SEN VAR DİYE BEN NE KADAR AĞLADIM BİLİYON MU?

kadın yerin nunaya bakmış sonra oda dona kalmıştı.

Yer:
- TUTMAYIN BENİ BEN BUNA SAÇ BAŞ DALARIM.

jake:
- nuna sakin ol.

Yer:
- Nadıl sakin olabilirim?! BU PEÇETE BENİ PARA GÖZLÜLÜĞÜ YÜZÜNDEN ALDATTI AMK.

yuju:
- Yerin...

yer:
- deme adımk zıkkım... Dur bir dakika bu sapık peçete bana nerden tanıdık geliyor şimdi çözdüm. Senin kardeşin vardı dimi?
Ay şimdi yuju nun ablan oldupunu gçrdümya bir daha bok jakeime ulaşırsınız.

cigarettes after sex | heejakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin