01.10.1981
Godric's Hollow
İngiltere'nin batısında bulunan ufak kasabada sonbahar kendini belli etmeye başlamıştı.Gecenin başından beri yağan yağmur ve şiddetli rüzgar bir felaket işareti olsada asıl fırtına evin içinde kopuyordu.
O gece bir tarih yazılacaktı ve pek çoğunun kaderi yeniden belirlenmek
üzereydi.Dört yetişkin ne yapacağını bilemez halde oturma odasında bebekleri izlerken bir yandan tartışmaya karar getirmek için çabalıyordu.
"Bu yaptığımız suç, bebeği ailesinden aldık resmen James."
Henüz anneliği taze olan Lily Potter, normalde içlerinde en mantıklı karar verebilen kişi olsada, hem annelik hormonları hemde yüreğinin sesini dinleyerek yaptıkları şeyin yanlış olduğunun farkındaydı.
"Çiçeğim, düşün o bebek onların arasında nasıl büyüyebilir ?"
"İyi ama bunu mutlaka öğrenecekler ayrıca Dumbledore'a bildirmemiz şart hem biz iki bebeğe nasıl bakacağız sadece Harry bile kehanet yüzünden çok tehlikeli."
Evli çift tartışmaya devam ederken genç Black sadece bebeği izliyordu. Son dönemlerde ard arda kayıplar yaşamış adamın aklında pek çok şey vardı.
Fakat bu bebeği korumak gibi büyük bir sorumluluğun altına girmek bu asla planladığı birşey değildi.
Özellikle onun bebek bakabileceğine kim inanırdı?
"Bence onu fazla önemsiyorsunuz. Sonuçta o onun bebeği eminim başımıza felaketten başka birşey getirmez."
"Sirius !"
"Haksız değilim Aylak gerçek bu."
"Sirius, o senin kanından bunu nasıl söylersin hem o sadece bir bebek kimin kızı olduğu bunu değiştirmez."
"Ayrıca Pati, baksana minik Vela oğlum ile ne kadar iyi anlaşıyor."
"Vela mı tabi tipik yıldız isimleri tam annesinin tarzı."
Remus Lupin, bu minik kızı ilk gördüğü andan beri sevmişti. Her ne kadar Sirius söylensede onunda sevdiğinin farkındaydı.
Sonuçta o bebek Carina'nın tıpa tıp aynısıydı. Nasıl Sirius onu sevmezdi ki?
Ayrıca hâlâ Harry'nin vaftiz babası olmamasının acısını çıkarmamıştı.
Ve itiraf etmek gerekirse o ve Sirius'un bir bebeğe bakmasını çok isterdi.Ancak kendi sorunu yüzünden en iyisi bu kızın Potter'lar ile kalması olurdu.
Sevgilisinin sözlerine istemesede zorla katılan Black daha fazla konuşmadı. Fakat içinde olan hisse güveniyordu bu bebek başlarına büyük işler açacaktı.
"Kuyruk nerede bilen var mı ?"
"Önemli bir işi olduğu için burada değil keşke olsaydı bebeği duyunca şok geçirecek."
"O zaman karar verdik bizimle kalıyor değil mi ? Hem hep Harry'e bir kardeş istemiştim."
"Biliyorsun Çatalak bunun daha eğlenceli yollarıda vardı, hemde Voldemort'un bebeğini kaçırmamız gerekemezdi."
"Sirius, bu bebek sadece o adamın değil aynı zamanda Carina'nın bunu unutma. Vasiyetini yerine getirmemiz gerekiyor Carina kızının o adamın yanında büyümesini istemezdi."
"İyi o zaman vaftiz babası falan yok mu? Neden biz üstleniyoruz. Harry yeterince tehlikede değil mi?"
"Pati, minik bir bebeği Sümsükus'un eline bırakacak zalim olmadığını biliyorum."
"James!"
"Hadi ama Çiçeğim haklıyım biliyorsun."
"Sırf bebeğin vaftiz babası lanet olası bir ölüm yiyen ve dünyanın en gıcık insanı olduğu için sizinle aynı fikirdeyim.Yoksa asla kabul etmezdim."
"Tabi etmeyeceğinden hepimiz eminiz zaten Sirius."
Genç Black sevgilisi Lupin'in konuşmasında haklı olduğunu biliyordu ama öfkelenmeden edemiyordu. Bu durum onun için çok zordu.
Carina o adamın neler yaptığının ve kim olduğunun farkındaydı madem bu kadar tehlikeliyse çocuk yaparken aklı neredeydi.
Sirius'un kızgınlığı aslında kendi pişmanlığından kaynaklıydı o da farkındaydı o adama olan nefretini bir bebeğe yansıtmanın yanlış olduğunun.
Fakat bu olanların sorumlularından biriydi kendisi eğer yıllar önce Carina için çabalasa işler çok farklı ilerleyebilirdi.
Evde bir anda beliren Profesör Albus Dumbledore ile Sirius'un geçmişe olan pişmanlık düşünceleri yarıda kesilmişti.
Potter'ların gönderdiği mektubu alan Dumbledore hızla zaman kaybetmeden Godric's Hollow'a gelmişti.
Yaşlı büyücü biliyordu geçen her dakika yalnızca Voldemort'un intikam planını daha hızlandırmaya yarayacaktı.
Sabaha kalmadan tüm ölüm yiyenler minik bebeği arıyor olacaktı.
Tüm yoldaşlık üyelerinin peşine düşeceklerdi. İstediklerini alana kadar masumların kanını dökmekten çekinmeyecekleri kesindi.O gece uzun tartışmaların ardından nihayet kesin bir karara ulaşılmıştı. Bebek, Potter'lar ile kalacaktı.
Kayıtlara Harry Potter'ın ikiz kardeşi olarak geçecek ve zamanı gelene kadar gerçek saklanacaktı.
Dumbledore'un tavrı net ve kesindi bu minik bebek, karanlık tarafın eline geçmemeliydi.
Ve o gece Audrey Vela Riddle, artık
Audrey Vela Potter olmuştu._____________________________________
Haydiii Bismillah
Öncelikle sıkı durun bu kurgu bangır bangır sallamaya geliyor, demedi demeyin. Yine vahiy yolu ile kurgu fikri aldım bu uzun zaman sonra ilk defa oldu umarım batırmam diyelim.
Merak etmeyin klasik ikiz kardeş fanficlerinden biri olmayacak. En azından temellim bu yönde gerçi her kitapta bir ikiz kullanıyorum başka türlü uymuyor.
Ayrıca şu Carina kim? Tahminleri bekliyorum.
Lütfennn oy ve yorumlarınızı esirgemeyin belki kurgunun gidişatına birlikte yön verebiliriz.
16.08.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
「ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」₁
Fanfiction𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐚𝐢𝐧'𝐭 𝐰𝐡𝐨 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐫𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐈𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 " 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐦𝐲 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐈'𝐥𝐥 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐈 𝐬𝐰𝐞𝐚𝐫 𝐈'𝐥𝐥 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥." " 𝐌𝐚𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭 𝐭𝐨...