_________________________________
╚»★«╝ ╚»★«╝
——————Londra çok büyük bir şehirdi kalabalığın gürültüsü her yerdeydi. Audrey daha önce bu şehre hiç gelmemişti tabi Harry'de öyle.
Sokaklarda Hagrid'in peşinden ilerliyorlardı.Kocaman insan seline rağmen Hagrid'i görenler ona yol açtığından ikizlerin tek yapması gereken arkadan rahatça yürümek oluyordu.
Hagrid yol boyunca onlara büyücü dünyası hakkında bilgiler vermişti özellikle kendileri hakkında.
Harry'nin yara iziyle ilgili bahsettiği şey korkunçtu.
Audrey, kardeşinin neredeyse o adam vol- yani Kim olduğunu bilirsin sen, tarafından öldürülmesini duyunca tüyleri diken diken olmuştu.
Hayatta kalan tek kişinin Harry olması çok tuhaftı ama kardeşi bunu başarabilmişti.
O bir kahramandı.
Harry'e göre ise kendisi hâlâ olduğu kişiydi. Bunları duyduktan sonra pek farklı hissetmemişti. Hagrid'in anlattığı şeyleri yaptığına inanması oldukça zordu özellikle o daha bir bebekken.
Audrey sonunda gerçekleri öğrendikleri için mutluydu. Yeni hayatlarına ailesi trafik kazasında ölen bahtsız kardeşler, yerine hayatta kalan kahramanlar olarak anılmak çok daha iyi bir seçimdi.
En azından küçük kız kesinlikle böyle düşünüyordu.
Şimdi ise varlığına zar zor inandığı Hagrid'in anlattığı o büyücü bankasına doğru ilerliyorlardı.
Kardeşler, büyücülerin kocaman bir bankayı nasıl yüz yıllar boyunca insanlardan sakladığını merak ettiler.
Üstelik o bankanın içinde ejderhalar bile varken.
"Hagrid ben hiç cadılar veya büyücülerle ilgili tek bir mağaza görmedim."
"Tüm bunları Londra'da bulabilecek miyiz?"
"Merak etmeyin çocuklar nereye bakacağınızı biliyorsanız bu iş göründüğünden daha kolay olur. Ah işte Çatlak Kazan..."
Audrey'nin, Çatlak Kazan'da olan ilk izlenimi buranın bir orta çağ film setinden çıktığını düşünmek olmuştu. Eski mobilyalar ve uzun pelerinli cübbe giyen bir grup insan kesinlikle film çekim ekibi olmalı diye düşündü.
Barda ilerlerken durmadan bir yabancının kendisini Harry ve Audrey'e tanıtması ardından yanındaki kişiye 'Potter'la tanıştım' diye hava atması küçük kıza oldukça komik gelmişti.
Bu durum Harry'nin tuhafına gidiyor olsa bile itiraf etmeliydi. Eğer büyücü dünyasında herkes onları nazik karşılayıp el üstünde tutacaksa sonsuza dek burada kalabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
「ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」₁
Fanfic𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐚𝐢𝐧'𝐭 𝐰𝐡𝐨 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐫𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐈𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 " 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐦𝐲 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐈'𝐥𝐥 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐈 𝐬𝐰𝐞𝐚𝐫 𝐈'𝐥𝐥 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥." " 𝐌𝐚𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭 𝐭𝐨...