9- ❝ harry'nin ilk maçı ve slytherin mağlubiyeti ❞

292 29 8
                                    

_________________________________╚»★«╝ ╚»★«╝—————

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_________________________________
╚»★«╝ ╚»★«╝
—————

Kasım ayının soğuk esintileri ve sabahları çimenlerde oluşan çiyler kışın yaklaştığının habercisiydi. Cadılar bayramında yaşanan olayın ardından Gryffindor'lu üçlünün ayrılmaz olarak birlikte takılması
kaçınılmaz olmuştu.

Audrey bu durumdan hiç hoşnut değildi. Kardeşinin veya Weasley'nin neden Kabarık Saç Granger ile arkadaşlık ettiğini anlamıyordu. Özellikle o trol olayından sonra konuşmalarına bile ihtimal vermemişti.

O Gryffindor'lu grubun sürekli kendi aralarında konuşması küçük kızın sinirini zıplatmaya yetiyordu. Daha önce ikiz kardeşinin hiç gizlisi saklısı olmamıştı. Peki şimdi ne değişmişti?

Kabarık saçlı bilmiş kızı aralarına aldıklarından beri, Audrey, Harry ile sadece yüzeysel konulardan konuşabilmişti. İkizinin kendisinden bir şey sakladığının farkındalığı onu delirtiyordu.

Elbette Harry'nin başka arkadaşları olacağını biliyordu tıpkı kendisinin olduğu gibi. Fakat Audrey onu asla ikinci plana atmamıştı. Kardeşinin yerini Daphne ve Rigel'dan daima üst tutarken Harry neden bunu yaramıyordu?

Küçük kızın aklı zaten ilk Quidditch maçı yüzünden karışık durumdaydı. Üzerine başka olayların gelmesi iyi olmamıştı. Yılın ilk maçının Slytherin ile Gryffindor takımı arasında olması, iki rakip binaların taraftarları arasında olan gerilimi körüklemişti.

Audrey, pek çok kez Slytherin takım kaptanı olan Marcus Flint'i ortak salonlarında taktik hazırlarken görmüştü. Eğer tek cümle ile özetlemesi gerekirse, Slytherin'lerin kazanmak için her yola başvuracağına şüphe yoktu.

Bu yüzden küçük kız kardeşi için endişeliydi. Kendi binasını tabiki destekliyordu ama Harry'e zarar geldiğini görmek kesinlikle istemezdi. Kardeşi onun ailesinden geriye kalan tek şeydi.

"Rey! Daph! Tezahürat yapmaya hazır olsanız iyi olur çünkü bugün büyük gün!"

"Ağır ol Rigel, takım oyuncuları bile senin kadar heyecanlı değil."

"Seneye takımda olduğumda benim için tezahürat yapacaksanız şimdiden hazırlıklı olsanız fena olmaz."

"Bu kadar kesin düşünmen etkileyici."

"Lütfen Rey, sen sene sonu notlarını şimdiden kesin sayıyorsun arada bir fark göremiyorum."

"Notları kestirmek emin ol süpürge üzerinde dönmekten daha kolay."

"Hey Audrey bugün kardeşinin ilk maçı değil mi?"

"Doğru Daph, umuyorum maçı süpürgeden düşmeden bitirebilir. Hastane kanadında nöbetlemek istemiyorum."

"Kafanda büyütüp endişe yapma. Sonuçta o Harry Potter mutlaka iyi olur."

Saat öğlene doğru yaklaştığında tüm öğrenciler Quidditch alanını çevreleyen yüksek tribün sıralarına dolmuştu. Slytherin kısmında herkes yeşil bayraklar sallayıp tezahürat yaparken, Gryffindor'ların durumuda onlardan farksızdı. Elbette tek küçük değişiklik onların baştan aşağı koyu kırmızı renklere bürünmüş olmasıydı.

「ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」₁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin