_____________________________
╚»★«╝╚»★«╝
——————Potter kardeşlerin Dursley'lerle geçen son ayı fazla keyifli olmasada hatrı sayılır derecede iyi geçmişti. Artık minik dolaplara sıkışmak veya ev işi yapmak yoktu.
Doğrusu Dursley'ler onlardan hem korkuyor hemde kızgınlık duyuyorlarlardı.
Özellikle Dudley eski oyun odasının Audrey ve Harry'nin birlikte kaldığı bir odaya dönüşmesinden oldukça rahatsızdı.
Buna rağmen tek bir kelime edemeyecek kadar ödlekti. İkizlerle aynı odada bile bulunmaktan kaçıyordu.
Harry bu durumu televizyon izlemek ve Dudley'nin kullanmadığı oyuncaklarla oynamak için kullanıyordu.
Artık Dudley ona karşı Harry-Avı adlı kovalamaca ve ardından bir düzine yumruğun geldiği oyunu oynamadığı için günleri oldukça boştu. Aklına ne gelirse onu yapıyordu.
Audrey ise teyze ve eniştesinin kardeşi ve kendisine duyduğu korkudan zevk alıyordu.
Keşke bu sihir yeteneğinin daha önce farkında olsaydı o zaman Dursley'ler asla onları köle gibi kullanamazdı.
Küçük kız önlerinde olan bir ay için kardeşinden farklı planlar hazırlanmıştı.
Odasından fazla çıkmıyor ve yeni aldığı büyü kitaplarını okuyup tüm öğrendiklerini aklında tutmaya çalışıyordu.
Şimdiden altı iksir yapımını aklına kazımıştı. Kardeşi onun bu denli sıkı çalışmasına anlam vermekte zorlanıyordu.
Audrey ise yeni tanıştıkları ve sonradan girdikleri bu dünya hakkında önce heyecan ve mutluluk duysada şuan endişeleri yok değildi.
Diagon yolunda çocuğun söyledikleri aklına kazımıştı ve o çocuğun söylediği gibi her şeyden habersiz, büyü dünyasına acemi bir cadı olmak istemiyordu.
Diğer büyücü ailelerden gelen çocuklar çok şanslıydı onlar hayatları boyunca sürekli sihirle içli dışlı olmuşlardı. Şimdi ise Audrey'nin o çocuklardan daha iyi olabilmesi önünde sadece bir ayı olmuştu.
Tüm her şeyi öğrenmese bile pek çok yeni bilgi hakkında fikir sahibi olacak kadar çok okuma yaptığından küçük kızın kendine güveni tamdı.
Hatta birkaç kez öğrendiklerini Harry'e anlatmaya çalışsada, kardeşi bu bilgileri Hogwarts'ta görecekleri için önceden kendini bu kadar yormanın gereksiz olduğundan bahsederek reddettmişti.
Aslında Audrey'nin tüm ay boyunca yaptığı şey sadece odaya kapanıp büyülü derslerin kitaplarını okumak olmamıştı. Petunia teyzesine gerçek bir mağazadan kıyafetler aldırmayı başarmıştı.
Sonuçta okulun ilk günü yamalı kıyafetler ile gitse onunla geçilecek dalgaları tahmin ediyordu.
Onun yerine yeni aldırdığı kısa kollu diz altına uzanan koyu mor kadife elbisesini giyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
「ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」₁
Fanfiction𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐚𝐢𝐧'𝐭 𝐰𝐡𝐨 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐫𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐈𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 " 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐦𝐲 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐈'𝐥𝐥 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐈 𝐬𝐰𝐞𝐚𝐫 𝐈'𝐥𝐥 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥." " 𝐌𝐚𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭 𝐭𝐨...