15- ❝ kovukta misafirlik ❞

165 18 2
                                    

————————╚»★«╝ ╚»★«╝——————

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

————————
╚»★«╝ ╚»★«╝
——————

Delilik, küçük kızın yaşadığı şey tamamen delilikti.

Daha üç saat önce Privet Drive'da Bay ve Bayan Mason için çay servisi yaparken şu anda eski model Ford Angelina ile Londra'nın üstünde uçuyor olmanın başka bir açıklaması olamazdı.

Harry'nin bir ev cini ile aniden akşam yemeğini fiyaskoya çevirmesi.
Ardından Ron ve Weasley ikizlerinin uçan araba ile onları almaya gelmesi, tüm bunlar Audrey'in bir gecede kaldırabileceği aksiyon sınırını aşmıştı.

Küçük cadı hâlâ o evden yaka paça kaçtıkalrını düşününce bile kalbi son hızla atıyordu.

Bay ve Bayan Weasley bu olayı öğrenince ne olacaktı? Ya onları geri Privet Drive'a yollarlarlarsa...

O zaman teyze ve eniştelerinin nasıl cezalar bulabileceğini tahmin bile edemezdi.

Üstelik Harry sayesinde okul dışı sihir kuralından haberleri olmuşken. Audrey'e kalsa bu yalanı reşit olana kadar sürdürebilirdi.

"Çocuklar, ailenizin ne diyeceğini hiç düşündünüz mü? Eminim Bayan Weasley canımıza okuyacak."

"Rahatla Audrey, bahse varım ki annemiz sizi bizden daha çok seviyor. Hem noelde en güzel renkli kazakları kapanda sizdiniz."

"Fred! Bu komik değil gecenin bir vakti uçan bir araba ile kaçtınız eminim çok endişelidir."

"Ee anlat bakalım Harry? Neler oldu?"

Harry tüm yaz boyunca saklanan mektuplarından ve Dobby adındaki ev cininin ona karşı olan uyarısından bahsederken, küçük kızın tüm dikkati ikizindeydi.

Madem bu yıl okulda çok tehlikeli bir şey olacaktı o halde Audrey'in mektupları niye sorunsuz gelip gitmişti.

Sonuçta kardeşinin düşmanı kim varsa küçük kızında düşmanı sayılırdı.

Oğlanın sözlerinin ardından arabanın içine tuhaf bir sessizlik çökmüştü.
Ne Weasley'ler ne de Audrey'in mantıklı bir açıklaması yoktu.

"Bu işte bir iş var sebepsiz yere seni bulmazdı."

"Fred haklı kesin bir bityeniği çıkar."
"İyi ama sana bu komploları kuran kişiyi bile söylememiş ki."

"Denemeye çalıştı Ron, ama sonra kendine vurmaya ve zarar vermeye başladı."

Audrey'in ev cinleri hakkında pek bir bilgisi yoktu. Sadece sahiplerinin ayak işlerini gören çalışanlardı ve Slytherin'de bulunan çoğu kişinin evinde illa bir tane vardı.

Hatta Daphne'nin ev cinini onun gizli şekerleme kutusunu Astoria'ya söylediğini aldığı mektuplardan birinde okumuştu.

"Yalan söylüyor olamaz mı? Sonuçta hakkında hiçbir bilgimiz yok."

「ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」₁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin