__________________________________
╚»★«╝ ╚»★«╝
—————Cadılar Bayramı gelmesine rağmen Audrey'nin yaşamında hatrı sayılır bir değişiklik olmamıştı. Tabi kardeşinin Gryffindor Quidditch takımında arayıcı olarak seçilmesi hariç. Küçük kız kardeşinin uçmaya merakı ve ilgisini biliyordu ve elbette onun adına mutlu olmuştu.
Fakat oldukça endişeliydi de, Harry'nin süpürgeden düşme ihtimali veya sakatlanma olasılığının var olduğunu bilmek onu geriyordu. Ayrıca bu haberle birlikte Harry'nin okul çapında ünü daha fazla artmıştı.
Artık sadece 'Seçilmiş kişi' veya 'Sağ kalan çocuk' değildi. Ünvanları arasına yeni eklenen 'Yüz yılın en genç arayıcısı' da vardı.
Tabi tüm bunların üzerine Harry'e son model bir Nimbus 2000 süpürgenin hediye gelmesi ayrı bir olay olmuştu.
Audrey'in daha sonra öğrendiği kadar ile süpürgeyi alan, Profesör Mcgonnagal'dı. Küçük kız neden bir profesörün kardeşine böyle pahalı bir hediye aldığını anlayamamıştı.
Zaten bu durumu tuhaf bulan tek kişi Audrey değildi. Draco Malfoy ve arkadaşları Harry'nin hem arayıcı hem de son model bir süpürge sahibi olmasını fazlaca kıskanmışlardı.
Özellikle ikizi ve Malfoy arasında olan anlaşmazlık artık kesin bir şekilde ortadaydı. Sürekli sataşan ve laf atan düşmanlara dönüşmüşlerdi. Bu durum ise Audrey'in işine hiç yaşamamıştı.
Küçük kız her ne kadar Malfoy ile yakın olmasa bile onunla arkadaş olmak istiyordu. Sadece onunla değil, binalarında bulunan çoğu kişiyle ne zaman anlaşmaya çalışa onların Harry Potter ön yargısı ile baş etmek zorunda kalıyordu.
Audrey Potter yanlız bir tip sayılmazdı en azından onu seven dostları vardı ve binasında dışlanmıyordu. Fakat küçük kız için bu yeterli değildi.
Audrey, Profesör Flitwick'in sınıfına vardığında kafasında bulunan düşünceleri bir nebze olsun uzaklaştırmayı başarmıştı. Sırf aklı karışık diye derslerde başarısız olmayı göze alamazdı. Özellikle bu ders Gryffindor ile ortak verilirken.
Kabarık Saç Granger'ı yenebileceği hiçbir fırsatı kaçırmak istemezdi. Arkadaşları Rigel ve Daphne kızın hırsına anlam vermesede, bir Gryffindor'lu yerine kendi binalarının puan kazanmasını tabiki isterlerdi.
"Audrey eğer kaşlarını biraz daha çatarsan yüzün kırışır. İlerde bunu kapatmak çok zor olur."
"Hadi ama Daph, kim bunu umursuyor ki?"
"Güzel görünmeyi umursadığım için bana kızamazsın Rigel. Zaten erkekler ne anlar ki?"
"Eğer biri dış görünüşe göre sevecekse sevmesin daha iyi değil mi Audrey?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
「ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」₁
Fanfiction𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐚𝐢𝐧'𝐭 𝐰𝐡𝐨 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐫𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐈𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 " 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐦𝐲 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐈'𝐥𝐥 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐈 𝐬𝐰𝐞𝐚𝐫 𝐈'𝐥𝐥 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥." " 𝐌𝐚𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭 𝐭𝐨...