_________________________
╚»★«╝ ╚»★«╝
——————Güzel bir cumartesi sabahıydı. Audrey erkenden kalkmış ve hazırlanmıştı.
Küçük cadı son günlerde ikizi ile daha fazla vakit geçirebilmek için erken uyanmaya başlamıştı. Audrey, Harry'e seslerden ve rüyalarından bahsetmek için uygun zamanı kolluyordu.Tabi ikizinin arkadaşları daima peşlerindeyken bu fırsatı henüz yakalayamamıştı küçük cadı.
Geçen sene yaşanan felsefe taşı macerasının ardından Audrey daha fazla tuhaflık yaşamak istemiyordu.
O yüzden bu sefer işleri doğru halletmeliydi. Öncelikle Harry ile konuşmalı ardından olası bir tuhaflığı onlardan daha yetkili birine bildirmeliydi.
Her normal öğrencinin yapacağı gibi.
"Günaydın Rey, yine erkencisin."
"Günaydın Rigel, günaydın Daphne nasılsınız?"
Arkadaşları Slytherin masasında küçük cadının yanına otururken Audrey'in gözü Gryffindor masasında olan ikizindeydi.
Harry'nin Quidditch üniforması üzerindeydi tıpkı diğer takım arkadaşları gibi. Anlaşılan o ki ikizi bu sabah kendisinden daha erkenciydi.
Gryffindor takım kaptanı olan Wood'un bu sporu Hogwarts'ın diğer oyuncuları gibi tehlikeli derecede ciddiye alması küçük cadıya tuhaf geliyordu.
Sonuçta bu sadece süpürge üzerinde yarıştığın bir spordu.
"Ben mükemmelim bu arada kahvaltının ardından ilk antrenmanımız var mutlaka izlemeye geliyorsunuz."
"Bana uyar zaten yapacak daha önemli bir işimiz yok değil mi Audrey?"
"Elbette tabiki senin yanındayız Rigel. Hogwarts'ın en iyi tutucusu olacağına eminim."
Rigel'ın gülümsemesi küçük cadının sözleriyle büyüdü. Oğlan için bu fırsat gerçekten önemliydi ve iyi olduğunu takıma kanıtlamak istiyordu. Sinir bozucu kuzeninin aksine gerçekten yeteneği ile bir yere sahip olmalıydı.
"Bir dakika Rigel eğer siz bugün antrenman yapıyorsanız neden Gryffindor'lar hala üniformalı haldeler."
"Audrey haklı aslında bu gün takvime göre onların değil miydi?"
"Flint'in elinde profesörün izni olduğunu söylüyorlardı ama emin değilim bizzat görmedim."
"Bu durum pek hoşuma gitmedi ama neyse göreceğiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
「ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」₁
Fanfiction𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐚𝐢𝐧'𝐭 𝐰𝐡𝐨 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐫𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐈𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 " 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐦𝐲 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐈'𝐥𝐥 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐈 𝐬𝐰𝐞𝐚𝐫 𝐈'𝐥𝐥 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥." " 𝐌𝐚𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭 𝐭𝐨...