ESKİ HAYATIMI ÖZLEDİM

54 28 34
                                    

Olduğum yerde çakılıp kalmıştım.

Çünkü müdürün odasında ki, çocuk Saçımı çeken çocuktu. Yoksa buda mı bu okulda okuyordu? Hayır o buradaysa diğerleri de buradadır sakin Gizem. Nolucak Allah aşkına boşverr.

Müdür bi anda kafasını bana çevirip

"Hoş geldin, kızım sen yeni öğrenci misin"

"Evet,yeniyim."

Çocuk, cins cins yüzüme bakıyordu.

"Tamam birazdan seninle ilgileneceğim.
Evet sana gelelim,Mehmet, bir daha hakkında herhangi bir şikayet alırsam.
Disiplin kuruluna sevk edilirsin."

"Gerçekten mi, hocam siz galiba hala benim kim olduğumu çözemediniz. Emin olun size kim olduğumu göstermek canınızı sıkabilir."

Ne yaşıyordu bu, açık açık müdürü tehdit ediyor. Müdür sıkıntıyla oflayarak yüzünü ovuşturmaya başladı.

"Tamam oğlum, çıkabilirsin."

Ne yani hiç, birşey yapmayacak mı? Mehmet pis bir şekilde sırıtarak odadan çıktı.

"Evet,adın Gizem Yılmaz değil mi"

"Evet hocam"

"Babanın iflası sonucu, İstanbul'dan buraya taşınmışsınız."

"Evet hocam"

"Peki o zaman sana sınıfını söyleyeyim. 12/B 3.kat koridorun sonunda ki sınıf."

"Peki teşekkürler."

"İyi dersler."

Müdürün odasından çıktığım gibi sınıfı bulmaya gittim. Yeni olduğum için öğrenciler sürekli beni süzüyorlardı. Kızlar, kıskanç bir şekilde beni süzerken erkekler ise laf atıyorlardı.

Sınıfı buldum ama kapının önünde geçen ki çocuklar vardı. Lanet olsun bide bunlarla aynı sınıfta mıyım. Yanlarında Mehmet ve Yağız vardı ve iki tane adını bilmediğim çocuk sınıfa girdim. Ve kendime yer aramaya başladım.

                      Devam edecek...

İleriki bölümler çok heyecanlı olacak. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizleri çok ama çok seven yazarınız...

KARANLIKTAN KORKMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin