YOKUŞ AŞAĞI HAYATLAR

43 24 29
                                    

O adam, bana zarar verebileceğini sanıyordu. Şiddetle beni susturucağını sanıyordu, ama şiddete çok küçük yaşlardan beridir alışık olduğum için beni pek etkilemezdi. Ama hayır bana yaptığı herşeyin bedelini ona, ödetecektim.
Tam o sırada Ezgi tuvalete geldi.

"Gizem, neredeydin Buraklar da derste değildi. Korktum sana birşey oldu diye." Yüzümü Ezgiye dönünce ufak bir çığlık attı.

"O Burak, denen adi herif yaptı değil mi? Nasıl sana böyle bir şey yapmalarına izin verirsin!"

"Tamam, sakin ol bir şey olmadı hem onlar daha beterler." Deyip kıkırdadım, ben gülünce Ezgi de gülmeye başladı.

"Ama ne olursa olsun, sana böyle bir şey yapmalarına izin verme bir daha olursa hemen bana söyle tamam mı? Gel istersen eve gidelim şimdi dinlen biraz."

"Tamam, zil çalınca gidelim."

"Olur."

Zilin çalmasıyla Ezgi sınıftan çantasını aldı ve beraber okuldan çıktık. Daha okuldan çok az uzaklaşmıştık ki Ezginin telefonu çaldı.

"Efendim anne."

"..."

"Geliyorum, hemen hoşçakal."
Sorgulayan gözlerle Ezgiye bakmaya başladım.

"Çok özür dilerim ama annem eve çağırıyor acil bi işi çıkmış."

"Hayır sorun değil, annen çağırıyorsa gidebilirsin."

"Tamam canım yarın okulda görüşürüz."

"Görüşürüz."

Kulaklığımı takıp eve doğru ilerlemeye başladım. Ezgiyle ayrılmadan önce yağmur hafif yağmaya başlamıştı, ama şimdi şiddetini daha da arttırmıştı. Ve yerlerde minik göller oluşmuştu.
O sırada arkadan bir tane araba gelip yerde ki suyu hep üzerime doğru sıçrattı.

"Gerizekalı mahluk, ne yaptığını sanıyorsun sen."

Araba geri geri gelmeye başladı ve o an içindekileri tanıdım. Burak ve çetesi.

"Noldu, güzel kız ıslandın mı?" Diye sordu Burak alayla.

"Ne yaptığını sanıyorsun ya sen aptal mısın?"

"Sen bu yağmurda hasta olursun, atla arabaya götüreyim seni gideceğin yere."

"Siktir git."

"Sen ne kadar kaba bir kızmışsın, sana ceza vermekten yoruldum." Dedi ve üzerime tekrardan su sıçrayarak gitti.

Her yerim sırılsıklam olmuştu ve o gerizekalı yüzünden.
Eve gider gitmez direkt duş almıştım. Karnım çok ağrıyordu ve burnum akıyordu.

Hasta olmuştum.

Hiç annemle muhtattap olmadan kendimi yatağa attım be uyumaya çalıştım.

Uyandığımda sabah olmuştu. Ama yataktan kalkacak halim yoktu. Kendimi çok kötü hissediyordum. Evin içini gezdiğimde anneminde evde olmadığını fark ettim.
Bugün okula gitmeyecektim. Uyumaya devam etmek istiyordum ama o sırada kapı çaldı söylenerek kapıyı açmaya gittiğimde olduğum yerde kalakaldım.

Burak karşımdaydı.

"Selam, güzel kız."

                      Devam edecek...

Evet çilekli ballı sütlerim, bölüm nasıldı bence iyidi.
Ve artık siz benim çilekli ballı sütümsünüz.
Bir şey sormak istiyorum kitapta küfür argo +18 şeyler olsa rahatsız olur musunuz ona göre eklemek istiyorum.her neyse yorum atmayı ve oy vermeyi unutmayın sizi çok seviyorum hoşçakalın...

KARANLIKTAN KORKMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin