11/a

4.1K 299 45
                                    



jimin kişisinden 5 mesaj



jimin:
Jungkook
Tae nasıl?

jimin:
Endişendik hepimiz
İyi misiniz?

jimin:
JUNGKOOK DİYORUM!

jungkook:
İyi şu anda problem yok
Siz iyi misiniz çıkarken bakamadım hiçbirinize

jimin:
Bizi düşünme iyiyiz
Genelde durup dururken mi böyle yapıyor
Bir şey olmuş olmalı

jungkook:
Bilmiyorum Jimin
Artık biz konuşamıyoruz, Hoseok gelecek bugün

jimin:
Jungkook ne kadar korktuğunu gördüm
Yüzündeki o ifade bütün olanlardan daha kötüydü
Senin de Hoseokla konuşmaya ihtiyacın var

jungkook:
Benim bir şeye ihtiyacım yok

jimin:
yalancı|
Üstüne gelmiyorum
Korkunçlaşma 🙌🏻
Dün o kaostan önce çok güzel görünüyordunuz
Beni hayatından çıkartsa da sen yanında olduğun için mutluyum
Eminim düzelecek her şey

jungkook:
Yanında mıyım emin değilim
Teşekkürler sana ve diğer çocuklara

jimin:
Hepimizden daha çok olduğun kesin
Ona iyi bak yeter 🤜🏻🤛🏻

—•—

2014
|Jimin'den

Kafamda çıkışta yapmam gereken bir sürü şeyi planlarken okulun kapısından içeri giriyordum. Taehyung bir haftadır okula gelmiyordu. Oysa okula gelmeyeceği günden önceki gün kesin bana haber verirdi. Jungkook da hiçbir şey söylemiyordu.

Her zamanki Jungkook'tu işte Taehyung'a ait onun bildiği benim bilmediğim bir şey olduğunda bununla övünür dururdu.

Telefonla aramak istemiştim ama annesi onun telefon kullanmasını istemediğinden 17 yaşında olmamıza rağmen hala telefonu yoktu.

Ben de bir hafta en yakın arkadaşımı görmeden duramayacağım için annesini aramıştım. Bayan Kim çok sevecen ve sanki bizim yaşıtımızmış gibi davranan bir kadındı. Ondan şimdiye kadar hiç çekinmemiştim.

Aradığımda Taehyung'un hastalandığını, haber vermediği için sorumsuzluk yapmış olduğunu iyileştiğinde bana bir kap kurabiye yaptıracağını söylemişti. Ben de gülüp onunla konuşmak istediğimi söylediğimde Taehyung'un odasının kapısını çalmıştı. Ama uyuduğu için görüşememiştik.

Bu yüzden bugün çıkışta evine gidecektim. Tabii planlarım sadece bu değildi. Birkaç atıştırmalık ve onun en sevdiği çilekli keklerden de alacaktım. Jungkook hayatta peşimi bırakmazdı beraber gideceğimizi düşündüğüm için alınanları ona taşıtmayı dahi planlamıştım, tabii o çoktan beş kere gitmiştir ama olsun.

Aralarındaki şeyin arkadaşlık gibi olmadığını bin kilometre öteden görsem anlardım, ikisi de salaktı. Jungkook Taehyung'un gelmediği günler okuldan soyutlanmıştı. Popüler çocuğu yanından ayrılmayan minik kedisiz gören okuldakiler ise Jungkook'un etrafına toplanmaya çalışmıştı. Daha önce de bu durum her olduğunda Taehyung kaşlarını çatar dudaklarını yemeye başlardı.

Onların haraketlerinin asıl sebebini anlayan ben de eğleniyordum. Birbirlerine açıldıklarında nasıl bir çift olacaklarını bekliyordum merakla.

blurryface / taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin