~ 1 ~

115 6 0
                                    

⁃ Hyunjin, gyere már, lekéssük a gépet. - kiabálok bátyám után, aki még nyugodt szívvel áll sorban a reptér duty-free boltjában.
⁃ Yeji, a gép még fél óra múlva indul, nekem meg kell ez a parfüm, itt amúgy is jobb áron van. - szól vissza, majd kezdi keresni pénztárcáját táskájában.

Egy 10 perc után végre tudott fizetni, megkapta Hyun azt a minden kincset megérő parfümjét, majd szinte futva közelítettük meg az indulási kaput.

⁃ Hwang Hyunjin és Hwang Yeji? - teszi fel a kérdést a stewardess, mielőtt beszállnánk.
⁃ Igen, itt vannak a jegyeink. - adja oda Hyunjin a beszállókártyáinkat, és az iratokat a nőnek.
⁃ Szuper, foglaljanak helyet, egy bő óra, és máris Jeju-szigeten leszünk. Jó utat Önöknek! - mosolyog ránk a légiutas-kísérő hölgy, majd megkeressük helyeinket. Szerencsére a jegyeink egymás mellé szólnak.

⁃ El sem hiszem, hogy elértük a gépet. Izgulsz már a tábor miatt? Melyik haverjaid is lesznek ott? - nézek bátyámra, miközben kibontok egy müzli szeletet, melyet nasinak hoztam magammal.
⁃ Jungkook és Woojin tudom, hogy jön, meg Bangchan és Han is szerintem, bár velük nem beszéltem. - felel, majd hamarosan felszálltunk.

***

Mikor beléptünk a szálloda kapuján, elénk tárult a hotel, és a hatalmas udvara. Volt egy hatalmas medence, pálmafák, napozó ágyak, és egy bár is. Imádtam a helyet! Álmaim nyaralását is egy ilyen helyen képzelném el.

 Imádtam a helyet! Álmaim nyaralását is egy ilyen helyen képzelném el

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután sikeresen megtaláltuk a bejáratot, és eljutottunk a konferencia teremhez, örömmel láttam meg egyik barátnőmet, Lia-t

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután sikeresen megtaláltuk a bejáratot, és eljutottunk a konferencia teremhez, örömmel láttam meg egyik barátnőmet, Lia-t. Ő is elsőéves, mint én, szóval valószínűleg ő sem ismer itt sok embert.

⁃ Lia, de hiányoztál, mi a helyzet veled? - szaladok oda hozzá, majd magamhoz ölelem barátnőmet.
⁃ Yeji, végre itt vagy! Nem tudtam, mikor érkeztek már. - ölel vissza, majd helyet foglalok Lia mellett.

Ahogy teltek a percek, hamarosan megteltek a székek. Nagyjából 40-en lehettünk. Majd egyszer csak megjelent Kim Joon tanár úr is, akiről már hallottam, Hyunjin mesélt róla, hogy ő a tánctanár, és hogy pár kisebb szokását leszámítva jófej tanár.

⁃ Sziasztok! Jó látni titeket! Aki nem ismerne, Kim Joon vagyok, én leszek a tánc tanárotok, és performance koordinátorotok. Rólam annyit kell tudni, hogy nagyjából 10 éve tanítok a Szöuli Művészeti Egyetemen. Nagyon boldog vagyok, hogy látom, hogy mennyien jöttetek tánc szakra. Na de lássuk, mit kell tudni a táborról! Pontosan egy hónapot leszünk itt, Jeju-szigeten. Az utolsó napunk augusztus 31-e lesz, és aznap lesz a gála fellépés is.
⁃ Milyen gála fellépés? - nézek értetlenül Hyunjinra, aki pont mögöttem ül.
⁃ Fogalmam sincs. - suttogja vissza.
⁃ Lesz egy nagy gála est, ahol mindannyiótok fel fog lépni. Csak hogy komolyan vegyétek elmondom, hogy országos szinten nagy esemény lesz, ugyanis egyetemünk nemrég nyert el egy elég nagy állami támogatást, és szeretnénk megmutatni, hogy bizony érdemes volt ezt nekünk adni, szóval több ismert ember és kormányfő is eljön, a TV-ben is le lesz adva, szóval ezt a performance-ot nagyon össze kell raknunk! Azt találtam ki, hogy csapatokba teszlek titeket. Lesz 4, 5, 6, 7 és egy 9 fős csapat. Mindannyian kaptok egy zenét, melynek megtanuljátok a koreográfiáját, majd kitaláljátok, hogy mivel dobjátok fel. Ezenfelül pedig lesznek záró táncok, mikor minden fiú csapat egy lány csapattal együtt lép fel, szóval, ha kiosztottam, hogy ki kivel lesz egy csapatban, utána szépen keressetek egy másik csapatot, akikkel szintén felléptek majd. - darálja le Joon tanár úr, majd előveszi jegyzetfüzetét.
⁃ Kérem, aki hallja a nevét, jöjjön előre! - köszörüli meg torkát, majd belekezd.
⁃ Kim Jisoo, Kim Jennie, Park Chaeyoung és Lalisa Manoban. - mondja el a 4 nevet, mire a 4 lány előre is megy.
⁃ Jólvan, mind megvagytok. Ti lesztek egy csapat. Itt a szobakártya, tietek a 110-es az első emeleten, menjetek, rendezkedjetek be, és pihenjetek, este vacsorához gyertek! - köszön el a tanár a 4 lánytól, majd ők kissé értetlenül elindulnak a lift felé. Mivel itt nagyjából senki nem ismeri egymást, csak a másodévesek, hisz ők egy évet már letoltak együtt, így most ismerkedik mindenki egymással. Vajon engem kihez oszt be Mr. Kim? Remélem Lia-val leszek, mert csak őt ismerem innen.
⁃ Következő csapathoz jöjjön Kim Woojin, Bang Chan, Hwang Hyunjin, Lee Minho, Seo Changbin, Han Jisung, Lee Felix, Kim Seungmin és Yang Jeongin. Ti vagytok a következő csapat, tietek a 117-es és 119-es szoba, összenyithatósak, hisz egy szobában nem férnétek el, de így nagyjából egy helyiségben lehettek. Este vacsorához várlak titeket 6-kor. Jó pihenést fiúk!

Bátyuskám is összeszedte cuccait, majd elindult fel a többi sráccal. Láttam, hogy örül, hisz több haverja is vele került egy csapatba. Kicsit irigyeltem, hisz Hyunjin már másodéves, és ezért sok embert ismer innen.

Tánctábor [KPOP FF]Where stories live. Discover now