Nagyjából háromszor elpróbáltuk, és eléggé jól megy. Somi még egy kicsit bizonytalan a szaltóval kapcsolatban, de azt mondta, hogy 1-2 nap, és belelendül teljesen.
- Most olyat csinálunk, hogy ti táncoltok, én meg összenézem. – adom a lányok tudtára, majd szokás szerint beállnak kezdéshez.
- Lia, a kezed itt emeld feljebb legközelebb! – szólok gyorsan közbe, hogy ne essenek ki a ritmusból. Még nem zenével gyakorolnak.
- Chae, itt te vagy elől, nem Yuna! – szólok ismét közbe.
- Hajrá Somi! Figyelj a lendületre! – kiabálok oda neki, mielőtt szaltózna.
Ahogy a lány nekifutásból elugrott, már látszott, hogy nem stimmel a dolog, és valóban rosszul érkezett le, mert rosszul indította el magát.
- Úristen, Somi, jól vagy? – szaladtam oda a lányhoz, mire jöttek a többiek is.
- Persze, csak véletlen félre léptem. – mondja, miközben próbál felállni.
- Gyere, segítünk. - jött oda Ryujin, majd együtt felemeltük a lányt, és leültettük egy székre.
Mivel eléggé csúnya volt a lába, és kezdett is bedagadni neki, így jobbnak láttuk, ha elvisszük az orvosi szobába. Szerencsére már tudjuk, hogy hol van, mert első nap mindent felfedeztünk.
Somi Ryujinra és az én vállamra támaszkodott, így vittük ki, mikor megláttuk Woojin-t, velünk szemben a folyosón.
- Lányok, mi történt? – sietett rögtön oda hozzánk a fiú.
- Szaltózni akart, és kiment a lába. – felelem, mire Woojin rögtön nézi, hogyan tudna segíteni.
- Gyere Somi, felveszlek! – mondja Woojin, mire tényleg hátára is kapja a lányt, és így viszi az orvosi szobáig, mi pedig megyünk utánuk.
- Látod Ryu, ő is a Stray Kids-ből való, mégis egész rendesnek tűnik. – súgom oda a lánynak, mire ő csak bólogat.
Az orvosihoz érve Woojin letette Somi-t a betegágyra, majd az orvos rögtön nézte is Somi bokáját. Woojin ott állt velünk, eszébe se jutott, hogy távozzon.
- Woojin, nem akarunk feltartani, éppen mentél valahova, menj nyugodtan, nagyon köszönjük a segítségedet! – nézek kedvesen a fiúra.
- Nem tartotok fel, most épp szünetet tartunk a fiúkkal, szóval meg tudom várni, míg az orvos rendbe hozza Somi lábát, aztán visszaviszem. – felel Woojin.
- Ezt nem tudom sajnos rendbe tenni, csak megpróbálom. – szól közbe a doki.
- Nagyon súlyos? – pillantok a férfire aggódva.
- Nem nagyon súlyos, de most pár napig nem táncolhat, pihentetnie kell a bokáját, amennyire csak lehet, és 3 nap múlva visszajön kontrollra! – ad választ az orvos, mire kicsit fellélegzek. Féltem, nehogy azt mondja, hogy Somi teljesen kiesik a táncból.
A doki bekente valami kenőccsel Somi bokáját, majd bekötötte, s így mehettünk is vissza. Pontosabban mi vissza, Somi meg fel a szobába. Woojin nagyon rendes volt, és a szobáig felhozta Somi-t, bár a lift sokat könnyített a dolgunkon, de akkor is nagyon rendes volt a srác.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tánctábor [KPOP FF]
Fiksi PenggemarA Szöuli Művészeti Egyetem egy 1 hónapos tábort szervez tánc szakos diákjainak. A Hwang testvérek, Hyunjin és Yeji is az egyetem diákjai, így ők is Jeju-szigetre utaznak, ahol másik majd 40 diákkal találkoznak össze. A tanulóknak a tábor végére össz...