Elérkezett a vacsora ideje. 6 előtt kicsivel indultunk le az ebédlőhöz. Addigra már fent átöltöztünk, meg volt, aki le is tusolt.
Mikor leértünk, láttuk, hogy két hosszú asztal van megterítve. Szinte az összes hely foglalt volt már, de Hyunjinék mellett volt még pár, szóval gyorsan odamentem, és helyet foglaltam, majd intettem a többieknek, hogy csatlakozzanak hozzám.
Mivel a két csapat együtt ült, így a lányoknak be tudtam mutatni Hyunt. Viszont a hangulat nem volt felhőtlen. Nem tudom hogyan, de egyszer csak azt vettem észre, hogy az asztal végében, ahol Chaeryeong és Ryujin ült, kisebb civakodás ment. Pontosabban a két lány vitázott valamelyik fiúval, Hyun csapatából.
Pár perc múlva megkaptuk a vacsorát. A és B verzióból tudtunk választani. Én B-t kértem, ami bibimbap volt. Viszont meglepetésemre minden csapattársam A-t kért rajtam kívül, ami ramen volt. Az ételek nagyon jól néztek ki, és nagyon finomak is voltak. Utána kaptunk rizstortát desszertként, majd mindenki kezdett elfele szállingózni. A tanár úr még vacsora előtt mondta, hogy holnap reggel 9-kor reggeli, majd 10-kor gyülekező van a konferencia teremben, aztán jönnek a táncpróbák.
Vacsora után gyorsan odamentem Ryujinékhoz, akik nem kicsit tűntek idegesnek. Elmesélték, hogy egy bizonyos Minho nevű sráccal vitáztak össze, mert a srác belekötött Chaeryeongba valami hülyeséggel, majd egyre komolyabban a szívükre vették a srác hülyeségeit, aztán persze Minho-hoz csatlakozott még pár srác, szóval nagy vita lett.
Miután picit lenyugodtak a lányok, kitaláltuk, hogy kimegyünk a tengerpartra naplementét nézni. Csak ki kellett menni a hotel kapuján, és 20 méterrel beljebb már a tenger volt, ami mögött ment le a nap. Az ég gyönyörű piros, narancssárga és pink színekben pompázott. Életem legszebb naplementéje volt, az biztos. A lányokkal helyet foglaltunk egy sziklán, majd onnan néztük a lemenő napot.
- Csajok, nem tudom, hogy vagytok vele, de én azzal a csapattal nem akarok együtt dolgozni. Borzalmasan irritálnak. - kezd bele Chae a témába.
- Nekem lényegében mindegy, csak tudjunk együtt dolgozni. - von vállat Lia.
- Figyeljetek! Az az egy srác lehet bunkó volt, de ezért ne zárjuk ki az esélyét annak, hogy velük dolgozzunk, mert valószínűleg hozzájuk kerülünk. Gondoljatok bele, van egy 5 tagú lány és egy 5 tagú fiú csapat, szinte magától értetődik, hogy ők lesznek együtt. - szólok közbe én is.
- Yeji, értem, hogy ott a bátyád, de emiatt ne legyél elfogult! Ha egy vacsora alatt már így összevesztünk velük, mi lenne egy 2 órás táncpróba alatt? - néz rám Ryujin.
- Te meg ne írj le 9 embert 1 miatt. Nyilván szeretnék a tesómmal együtt táncolni, tök menő lenne, és amúgy nagyon ügyes is, de én nem erőltettem egyszer se, hogy velük legyünk, felőlem jöhet a másik csapat is. Csak azt kérem, hogy álljunk nyitottan mindkettő csapathoz! - fejezem be mondandóm.
A lányok, beleértve Ryujint is, bólogattak, majd valaki szóbahozott egy másik témát. Egy bő óra múlva már szinte sötét volt kint, és a másik tanár, aki még itt van, kijött szólni, hogy menjünk innen el, mert sötétben veszélyes a sziklákon mászkálni, na meg talán nem most kéne kitörnünk a bokánkat, szóval szép lassan visszamentünk a szálloda udvarába. Kint páran még beszélgettek, úgyhogy odamentünk megismerkedni velük. Ők voltak az 5 fős lánycsapat, pontosabban Soyeon, Minnie, Yuqi, Shuhua és Miyeon. Tök aranyosak ők is. Meséltek magukról, és hogy milyen zenét akarnak majd maguknak beválasztani. Ekkor esett le nekünk, hogy talán mi is nekiállhatnánk ezen gondolkozni.
- Van valami dal ötletetek? - kérdeztem társaimat, mikor szobánk felé vettük az irányt. Már bőven elmúlt este 11 óra.
- Mi lenne, ha egy 2NI1 zenét néznénk? - dobja be az ötletet Somi.
- Nem tudom, hogy ők mennyire a mi stílusunk. Én egy Twice zenét jobban el tudnék képzelni nekünk. – szól hozzá Yuna is, aki látszólag már nagyon álmos.
- Ez szuper ötlet, én benne vagyok! – ütögetem meg társam vállát viccesen, majd el is érkezünk szobánkhoz.
Miután mindenki megfürdött, befeküdtünk az ágyba, s beszélgettünk még egy kicsit. Valaki bedobta Sunmi nevét is, hogy táncolhatnánk az ő zenéjét. De nem fixáltunk le semmit, azt megtartottuk másnapra. Egy bő fél óra múlva be is aludt a társaság.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tánctábor [KPOP FF]
FanficA Szöuli Művészeti Egyetem egy 1 hónapos tábort szervez tánc szakos diákjainak. A Hwang testvérek, Hyunjin és Yeji is az egyetem diákjai, így ők is Jeju-szigetre utaznak, ahol másik majd 40 diákkal találkoznak össze. A tanulóknak a tábor végére össz...