~ 2 ~

55 7 0
                                    

Pár másodperc múlva már mondta is a következő neveket Joon tanár úr.

⁃ Choi Jisu, Shin Yuna, Shin Ryujin, Hwang Yeji, Lee Chaeryeong és Jeon Somi jöjjön! Ti 6-an lesztek a 115-ös szobában. Vacsoránál találkozunk lányok, jó pihenést! - köszön el tőlünk is a tanár, majd Lia átveszi a szobakártyákat, s elindulunk az első emeletre lifttel, ahol a szobák vannak. Nagy kő esett le a szívemről, hogy Lia is velem lesz.
⁃ Na gyertek lányok, ez a mi szobánk, ha minden igaz. - nyitja ki az ajtót barátnőm. Egy igencsak tágas szoba tárult elénk. A bejárati ajtó mellett rögtön volt egy fürdőszoba, majd, ha tovább jöttünk, volt 6 ágy, 3-3 ágy egymással szemben.

Továbbá volt egy óriási nagy beépített szekrény is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Továbbá volt egy óriási nagy beépített szekrény is. Ebben a szekrényben 20 ember ruhája is elférne. Az egyik falon volt egy plazma TV is, de szerintem ezt nem fogjuk sokat használni. Volt egy kis erkélyünk, amely a tengerre, és az udvari medencére néz rá. Már most tudom, hogy minden szabad percemben ezt a kilátást fogom bámulni.

⁃ Mit szólnátok, ha körbeülnénk, bemutatkoznánk, és megismerkednénk egymással? - dobja be az ötletet Lia, mire a lányok összegyűlnek, és mindenki körbeül a szőnyegen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

⁃ Mit szólnátok, ha körbeülnénk, bemutatkoznánk, és megismerkednénk egymással? - dobja be az ötletet Lia, mire a lányok összegyűlnek, és mindenki körbeül a szőnyegen.
⁃ Ki kezdje? - szólal meg az egyik lány, mire látom, hogy többen eléggé visszahúzódnak, még nem oldódtak fel.
⁃ Jólvan, kezdem én. - csapom össze kezeim, majd pár mondatban bemutatom magam.
⁃ Hwang Yeji vagyok, 19 éves, első éves. Lia-t még a gimiből ismerem, osztálytársak voltunk. Itt van a táborban a bátyám is, Hyunjin, ő másodéves, és a 9 fős bandába került. Amúgy van még egy öcsém, neki Niki a neve, de még gimis. Jeonju városból származok egyébként, de most felköltöztem Szöulba az egyetem kollégiumába. Na most meséljetek ti! - mosolygok rájuk, ezzel bíztatva őket.
⁃ Én Lia vagyok, bár a hivatalos nevem Choi Jisu. Én is 19 vagyok, első éves, és Bucheon városban születtem. Igazából azért jöttem tánc szakra, mert ebben szeretnék fejlődni. Szeretek táncolni, de nem vagyok még annyira jó.
⁃ Biztos jó vagy, ha felvettek ide. - mondja kedvesen a másik lány, akiről később megtudtam, hogy Ryujin a neve.

Azután sorban mindenki mondott pár szót magáról, majd kiosztottuk az ágyakat. Enyém lett a teraszajtóhoz legközelebbi ágy, mellettem pedig Chaeryeong lesz, szemben velem pedig Lia.

                                        ***

⁃ Lányok, mi lenne, ha lemennénk röpizni még vacsi előtt? - dobja be az ötletet Somi, miközben pakoljuk ki csomagjainkat.
⁃ Jó ötlet, benne vagyok. Amúgy melyik fiú csapattal akarunk fellépni? - kérdez Ryujin.
⁃ Még nem tudjuk, hogy melyik fiú csapatban ki van, szóval majd vacsinál meg kell tudnunk, de azt hiszem lett egy 9 tagú, egy 7 és egy 5 tagú csapat. - feleli Lia, miközben pólóit óvatosan pakolássza be a szekrénybe.
⁃ Szerintem a legcélszerűbb az lenne, ha a 7 tagú csapattal lennénk, hiszen mi 6-an vagyunk. - teszi hozzá Chaeryeong.

Én annak örültem volna a legjobban, hogyha Hyunjinék-kal léptünk volna fel, de erről nem csak én döntök, szóval ez van.

⁃ Várjatok csak, lányoknál van egy 4, egy 5, és egy 6 tagú banda. Magyarul mi vagyunk a legnagyobb létszámú lánycsapat. Nem úgy jönne ki jól, ha a két legnagyobb létszámú csapat lenne együtt? - teszem fel kérdésem, hátha mégis sikerül, hogy a bátyámékkal legyünk.
⁃ Amúgy lehet, de szerintem bárkivel lehetünk, úgy is jól össze lehet rakni a térformát. Na mindegy, gyertek, menjünk röpizni! - pattan fel Yuna az ágyáról, majd nagy vidáman megindul az ajtó felé.

Hamarosan mindenki kipakolt, szóval megindultunk 6-an együtt a röplabda pálya felé.
Az udvaron többen kint voltak, volt, aki a medencéhez ment ki, voltak páran a focipályán is, de szerencsére a röpi pálya még szabad volt. Beálltunk 3-3 ellen játszani, én Yuna-val és Lia-val kerültem össze.
Miután letoltunk egy 21 pontos meccset, és fölényesen nyertünk is, kitaláltuk, hogy felfedezhetnénk a helyet, mivel azt sem tudtuk, hogy például hol van az étterem részleg, és a tánctermek. Így tehát megindultunk a konferencia terem felé, ahol délelőtt az eligazítás volt.

- Lányok, mi lenne, ha megtudnánk valakitől, hogy kik vannak a 7 tagú fiú csapatban? - teszi fel a kérdést Somi, miközben sétálunk át a recepción.
- Jó ötlet! Mingyárt megkérdezem valamelyik fiút. - mondta Yuna, majd beszaladt az ebédlőbe, amit éppen az imént találtunk meg.
- Fiúk! Valamelyikőtök a 7 tagú csapatban van? – kérdezi a srácokat a lány vidáman.
- Igen, miért? – felel az egyik srác.
- Lesztek velünk együtt?
- Sajna mi már egy másik csapattal vagyunk, az egyik tagunk, Jin nagyon jóban van Jisoo-val, szóval mi a 4 lánnyal vagyunk. Amúgy Taehyung vagyok.
- Ohh rendben, én meg Yuna. – mosolyog rá a lány, majd visszaszalad hozzánk.

Olyan aranyos Yuna. Kicsit még néha kislányos, de nagyon édes. Ő a legfiatalabb közölünk, még csak 18, de már egyetemre jár. Biztos nagyon tehetséges.

Tánctábor [KPOP FF]Where stories live. Discover now