Reggel 9-kor volt a reggeli. A csapat elég fáradtan ballagott le. Ahogy előző este is, úgy most is az étkezőbe kellett menni, ahol pont ugyan úgy volt két nagy asztal megterítve. Két különbség azonban volt. Első, hogy ma egy másik lány társasággal ültünk, nem Hyunjinékkal. Második, hogy most svédasztal volt. Én csak egy szendvicset ettem zöldségekkel.
Ezután szokás szerint a konferencia teremben volt ezután gyülekező, 11-kor.
⁃ Még egyszer jó reggelt mindenkinek! Remélem jól telt az első estétek! A mai napon elkezdjük a felkészülést a gála estre. Az első feladatotok az lenne, hogy találjatok ki egy csapat nevet, majd azokat írjátok fel erre a lapra, plusz írjátok oda a csapat tagjainak nevét! - ad körbe egy lapot Joon tanár úr.
⁃ Erre most van 10 percetek, aztán folytatjuk. - fejezi be, majd minden csapat összeült, és agyalni kezdett a neven.
⁃ Valakinek valami ötlete van? - kérdezem társaimat.
⁃ Mi lenne, ha összegyűjtenénk pár fontos jelzőt a csapatról, és azok első betűit tennénk össze? - dobja be ötletét Lia.
⁃ Szuper! Milyen szavak lehetnének? - kezd el gondolkodni Ryujin.
⁃ Youth? Szerintem ez lehetne egy, hisz fiatalok vagyunk, illik hozzánk a szó. - mondom ki az első dolgot, ami eszembe jut.
⁃ Oké, meg lehetne talent. - szól közbe Somi.
⁃ Remek! Valami még? - nézek körbe.
⁃ Iconic. - szól ismét Lia.
⁃ És lehetne zippy, mint például aktív, energetikus, intenzív. - mondja Chae.
⁃ Szuperek vagyunk! Mik így a kezdőbetűink? - pillantok Somira, aki leírta a szó ötleteket.
⁃ Y, T, I, Z. - mondja ki külön a betűket a lány.
⁃ Szóval lehet, YTIZ, TIZY, ZITY vagy... ITZY! ITZY? - pillantok a többiekre, hisz úgy érzem, ez a név jó lehet.
⁃ ITZY? Szerintem jó, rövid, megjegyezhető, de van egy menő vibeja. - mondja Ryujin, mire a többiek is egyetértenek.
⁃ Nagyszerű, akkor írjuk fel a tanár lapjára a csapat nevet és a tagokat. - mondom, mire Lia már írja is.
⁃ Emberek! Megvagytok? - pillant körbe a tanár, mire nagyjából mindenki bólogat.
⁃ Nagyszerű! Most kérlek, válasszatok egy leader-t, és az ő neve mellé külön írjátok oda, hogy ő a leader-etek.
⁃ Szerintetek ki legyen? - néz körbe Yuna.
⁃ Én Yeji-t vagy Lia-t mondanám. - feleli Ryujin.
⁃ Ebben benne vagyok, melyikőtök akar lenni? - pillant ránk Somi.
⁃ Nos... ha benne vagytok, én Yeji-t szeretném. Ismerem Yeji-t évek óta, és ő kettőnk közül a jobb ember erre a pozícióra. - mosolyog rám Lia, s ezzel el is dőlt, hogy én lettem a leader, ami egy felől nagyon jó érzés, de felelősség is.
⁃ Hát... rendben. Köszönöm a bizalmatokat. - nézek a többiekre, majd kitöltöttük a lapot.
Miután ezzel is megvoltunk, jöhetett a zene kérdés. Minden csapatnak kellett találnia egy zenét, amire fellépnek. Nekünk ötleteink voltak, de nem tudtuk még biztosan, mit akarunk, de most le kellett fixálnunk, nem volt több időnk agyalni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tánctábor [KPOP FF]
FanficA Szöuli Művészeti Egyetem egy 1 hónapos tábort szervez tánc szakos diákjainak. A Hwang testvérek, Hyunjin és Yeji is az egyetem diákjai, így ők is Jeju-szigetre utaznak, ahol másik majd 40 diákkal találkoznak össze. A tanulóknak a tábor végére össz...