Mikor Joon tanár úr kiosztotta a tánctermeket, nekünk az egyik legnagyobbat adta, hisz a 3. legnagyobb létszámú csapat vagyunk. A terem nagyon jól nézett ki, fahatású padlóval volt lelaminálva, és szürkére voltak falai festve. Ami különösen tetszett, hogy pár hatalmas ledhatású lámpa lógott a plafonról, ami megadta neki a különleges hangulatot.
- Na gyertek csajok, lássunk neki! – pattantam fel a padlóról.
- Szerintem kezdhetnénk a térforma felosztásával. – mondja Ryujin.
- Azt terveztem, hogy én kitalálom a térformát, és ti addig már tanulhatjátok a részeteket, szóval legelsőnek osszuk fel, hogy ki kit táncol! Mivel a Twice egy 9 tagú banda, mi pedig csak 6-an vagyunk, így 3 tag kimarad. Van valakinek kívánsága, vagy felosszam és? – nézek a földön ülő lányokra.
- Ha nektek jó, én Mina-t szeretném táncolni. - tette fel kezét Lia, majd nyilván belement mindenki, így Lia megkapta Mina-t.
- Más kívánság? – nézek körbe, mire megrázzák a fejüket.
- Oké, akkooor... Ha benne vagytok, akkor én Momo-t vinném. Ryujin-nak szerintem Chaeyoung jó lenne. Somi, neked én Nayeon-t adnám. Chae, neked pedig Tzuyu-t. És Yuna... Dahyun-hoz mit szólsz? – sorolom fel a fejemben elképzelt felosztást.
- Szerintem tökéletes. – felelt Somi, majd hamarosan hozzá is láttak a lányok a koreo tanulásához, amíg én a térformán dolgoztam. Nem volt könnyű, hiszen a Twice 9 tagja helyett nekem most egy 6 emberes térformát kellett csinálnom.
De nem panaszkodok, az igazat megvallva mindig is szerettem a táncokban a térformát alakítani. Szerintem ez az egyik legizgalmasabb része a performance összeállításának, persze csak a koreo készítése után.
- Egyébként... mit gondoltok erről, hogy összekerültünk a Stray Kids-sel? – kezd bele a témába Ryujin, amiből kicsit már kezd elegem lenni. Először nem szóltam semmit, hátha nem lesz belőle semmi.
- Hogy őszinte legyek, én egy cseppet sem örülök neki, nekem nagyon nem szimpatikus a csapat, főleg Minho. - mondja Chaeyoung.
- Nekem nincs velük nagyobb bajom. A lényeg, hogy a próbákon jól kijöjjünk, amúgy meg nem kell velük semmilyen kapcsolatot ápolnunk. – szól hozzá Lia, amivel teljesen egyet értettem. Nem muszáj jóban lenniük a lányoknak velük, a lényeg, hogy a próbák rovására ne menjen ez a vita.
- Szerintem meg semmilyen kapcsolatot nem kellene velük ápolni. Nekem semmi kedvem azokkal együtt próbára járni. Nem akarunk beszélni a tanár úrral még egyszer, hátha változtat? - folytatja tovább Ryujin.
- Ryujin, nem mondhatsz mind a 9 fiúról véleményt azok alapján, hogy páran tapló módon viselkedtek veled az ebédlőben. - kezdi el védeni a fiúkat Lia.
- Szerintem de! Ha már az a pár is ilyen tapló volt velünk, ki tudja, lehet a többi is ilyen! - folytatja Ryujin, mire nekem elegem lesz.
ESTÁS LEYENDO
Tánctábor [KPOP FF]
FanficA Szöuli Művészeti Egyetem egy 1 hónapos tábort szervez tánc szakos diákjainak. A Hwang testvérek, Hyunjin és Yeji is az egyetem diákjai, így ők is Jeju-szigetre utaznak, ahol másik majd 40 diákkal találkoznak össze. A tanulóknak a tábor végére össz...