Egyszer csak Hyunjin is megérkezett a semmiből, és szépen Lia mellé telepedett le.
- Nagyon hiányoztál innen, Hyunjin, de tényleg. – szólok bátyámnak, jelezve, hogy éppen barátnőmmel társalogtam, kettesben.
- Tudom, hogy te nem hiányoltál, de Lia mindennél jobban. – kezd el szórakozni Hyun. Liával jóban vannak, hisz ismerik egymást évek óta, rajtam keresztül.
- Na de, okkal jöttem. Drága húgom, azért jöttél Jeju-ra, hogy bepasizz? – vizslat Hyunjin kérdő szemekkel, mire Lia is kérdőn bámulni kezd.
- Tessék? Lemaradtam valamiről? – kezd bele kérdéseibe barátnőm.
- Ma a túrán Woojin-nal járkált mindenfelé. Látnod kellett volna, hogy bámulták egymást. – mondja bátyám, mire kissé tényleg kezdek ideges lenni.
- Hyunjin, fejezd be! Csak, mint két normális ember beszélgettünk, semmi több, és most 5 másodperced van eltűnni! – emelem fel a hangom kicsit, de pontosan tudja, hogy sosem tudok ideges lenni rá.
- Nem kell itt színészkedni, meg előadni a nagyasszonyt! – ül át mellém bátyám, majd direkt ölelgetni kezd, mert tudja, hogy ha ideges vagyok, ezt utálom a legjobban.
- Yeji, mesélhetnél, hogy mi törté... az ott nem Woojin? – pillant Lia a távolba, mire odanézek, és bizony látom és in, hogy Woojin közelít hozzánk. Miért pont most???
- Ha egy szót is mertek szólni, vagy beégettek, mindkettőtökkel végeztem egy életre! – nézek a Liára és Hyun-ra, mire ők csak halkan röhögnek egyet. Nem vesznek komolyan.
- Hali mindenki! Leülhetek egy percre? – néz ránk Woojin, mire Hyunjin nagy lovag módjára rögtön átpattan Lia mellé, hogy Woojin csak mellém tudjon ülni.
- Gyere csak! – felelek a fiúnak normális hangon, kicsit sem kedvesen, nehogy szivassanak majd ezek ketten.
- Szóval, csak annyit akartam mondani, hogy... - huppan le mellém Woojin, majd belekezd.
- Ugye ma este lesz a nyitóbuli, és mindenkit meg akarok kérni, hogy hozzanak fürdőruhát, mert medencézni is akarunk.
- Meglátjuk. – adok egyszerű választ, mire a fiú rámnéz.
- Meglátjuk? Yeji, ezt nem hagyhatod ki! Szuper lesz, hidd el! – győzköd, mire Hyun megszólal.
- Csak fél a mélyvízben, ennyi az egész. – mondja Hyun, mire megint ideges kezdek lenni. Imádom a vizet, szuperül úszok, csak szivatni akar Woojin előtt.
- Jobban úszok, mint itt bárki! – vágom vissza rögtön.
- Nálam biztosan nem! – vág vissza Woojin magabiztosan mosolyogva.
- Akarsz versenyezni? – nézek vissza rá, mire szemem sarkából látom, hogy Hyunjin-nak nagyon tetszik a szitu. Ezután fixen megfolytom.
- Benne vagyok, de azt nem ma este, mert ma mindenki bent lesz a medencében, úgy meg nem jó, de holnap például mehet. – nyújtja Woojin a kezét, mire kezet fogunk, ezzel lefixálva a versenyt.
- Jut eszembe, Sominak megígértem, hogy viszek fel neki kaját, én meg elfelejtettem, szóval mennem kell, bocsi. – ugrok fel, mert ki akartam szabadulni a szituból, mert ismerem a bátyám, és nem fog leállni.
YOU ARE READING
Tánctábor [KPOP FF]
FanfictionA Szöuli Művészeti Egyetem egy 1 hónapos tábort szervez tánc szakos diákjainak. A Hwang testvérek, Hyunjin és Yeji is az egyetem diákjai, így ők is Jeju-szigetre utaznak, ahol másik majd 40 diákkal találkoznak össze. A tanulóknak a tábor végére össz...