- 6 -

153 12 0
                                    

Az utolsó óra után Bella furgonja felé vettem az irányt. Ő már ott várt engem a táskájával a vállán.
- Helló. - köszöntöttem megtörten. Még mindig Rosalie szavai vízhangoztak a fejemben.
- Szia. Akkor mehetünk? - kérdezte felvonva szemöldökét. Bizonytalannak tűnt, mintha arra várt volna, hogy eltűnjek.
- Mehetünk. - kissé rekedtes volt a hangom.
Bemásztunk a kocsiba és némán mentünk Belláék házáig, csak a rádió szólt halkan. Az ablakon tekintettem kifelé. Figyeltem, ahogy elsuhannak a fák mellettünk és azon gondolkodtam, mit tegyek. Éreztem egy különös vonzást köztünk, de tudtam, hogy el kell nyomnom a kíváncsiságomat. Nem akarom veszélybe sodorni magamat vagy a családomat. Bántani se szeretném. Persze, hosszú ideje nem vadászok emberekre, sőt szinte soha nem is tettem, de rettegtem, hogy elvesztem az önkontrollom vele. Arcom beletorzult a fájdalomba, amit a gondolataim okoztak.

Amikor megérkeztünk kiszálltunk a kocsiból és elindultunk a ház felé. A házuk takaros volt, bár látszott rajta, hogy már öreg. Bella szenvedett egy sort a zárral, majd mikor végre sikerült kinyitnia a bejárati ajtót, előreengedett.
- Biztos, hogy szeretnéd ma megcsinálni? Ráérek máskor is. Vagy megcsinálhatom egye-
- Ma megcsináljuk együtt. - zártam le.
- Khm, oké. - lehajtott fejjel indult meg a lépcső felé. Én akkor lettem figyelmes arra, hogy az apja nincs itthon.
- Apád mikor ér haza? - kérdeztem talán egy kicsit túl kemény hangnemben.
- Ööö - megpördült, hogy rámnézzen, de elszédült. Én hirtelen reagálva egy másodperc eltelte nélkül derekánál fogva elkaptam. Kitágult pupillával nézett a szemembe.
- Mi az isten? - sikkantott fel - Hogy kaptál el ilyen gyorsan? - emelte fel szemöldökét és megborzongott a karjaimban.
- Bella, elszédültél, csak gyorsnak tűnt. De odafigyelhetnél magadra egy kicsit jobban. - közelebb hajoltam, hogy belefúrhassam a pillantásom. Tudtam, hogy ez furcsán hat az emberekre.
A szívverése felgyorsult, mintha menten szívrohamot kapna. Levegőért kapkodott, kivonta magát a szorításomból és elfordította a fejét.
- Annyira nem fair, amikor ezt csinálod. - rótt meg.
- Mit csinálok?
- Elbódítasz. - suttogta.
Hogy mi van?
- Ezt kifejtenéd kérlek? - vontam össze a szemöldököm. Nem értettem, mit akar ezzel mondani.
- Ne viccelj velem, nem vetted még észre, hogy ilyen hatással vagy az emberekre? - már szinte majdnem kuncogott. Tényleg viccesnek találta, hogy nem értem.
- Hm. - csak ennyit bírtam kinyögni magamból, azzal felindult a lépcsőn.
A szobáját megpillantva még szimpatikussá vált számomra. A szoba zöld volt, pár szobanövénnyel, lampionokkal a falon. Fából készült íróasztala öregnek tűnt. Lila ágyhuzata valahogy összeillesztette a szobát. Pár plakát a falon. Széddobált CD-k a fa padlón hevertek. Éjjeliszekrénye tele könyvekkel. Nem volt mennyezeti lámpája, csak egy állólámpa, a lampionok és az íróasztali lámpájának a meleg fénye világította meg a szobáját. Kint sűrű felhőtakaró telepedett az erdőre. Elkezdtem aggódni, mi történhet vele, ha kimegy oda. Nem csak az én fajtám az egyetlen veszély, ami leselkedhet rá odakint.
- Nyugodtan ülj le az ágyra - zökkentett ki a gondolataimból, mire ledobta az mellé a cuccait - te is iderakhatod a táskád. - biccentett az övé mellé, majd leült a ágytámlának háttal a párnái közé egy füzettel és egy tollal a kezébe. Én leültem az ágy végébe, vele szemben, ölemben a táskammal és kikotortam belőle a szükséges dolgokat, majd ledobtam az övé mellé.
- Akkor hol kezdjük? - kérdezte, miközben törökülésbe helyezkedett.
- Hm, szerintem írjuk úgy, hogy a felét én és a másikat te. Inkább a karakterelemzést szeretnéd vagy a fő üzenetet megírni? - kérdeztem vissza, miközben felnyitottam a füzetem.
- A fő üzenetet, de azért szeretném tudni, hogy te is mit gondolsz.
- Rendben, kérdezhetsz miközben írod. - feleltem.

Csöndben nekiálltunk az írasnak, miközben a nap megindult lefelé a horizonton. Bella néha megkérdezett egy-egy részről, hogy mi a vélemény, miközben néha fel-fel pillantott rám.
- Mit gondolsz a Gatsby és Daisy szerelméről? - emelte rám pilláit.
- Szerintem Gatsby nem is igazán a nőt szerette, hanem csak a képet amit kialakított a fejében róla. - szólaltam meg fel se nézve a füzetbe. Nagyon koncentrálnom kellett arra, hogy emberi gyorsasággal írjak és ne készüljek el fél perc alatt a dolgozattal.
- Hmm... - gondolkodott el, majd kitekintett az ablakon - és Alice - amint kiejtette a száján a nevem egy újabb látomás jelent meg előttem. Egy elmosódott alakkal, vagyis Bellával, ülünk a patak parton és a fejét a vállamra hajtja.
- Jesszus, Alice! - emelte fel a hangját, mire észrevettem, hogy majdnem leszédültem az ágyról, a kezével erősen szorította az alkarom. Minden erőmet összeszedtem és visszaültem eredeti pozíciómba.
- Minden oké, minden oké - ismételgettem, bár lehet, hogy inkább magamnak.
- Biztos, hogy jól vagy? - közelebb csúszott hozzám és az arcomba hajolt, hogy megvizsgálja az enyémet. Szerintem zsigerből cselekedett, mert amikor észrevette, hogy már csak centik választják el arcunkat elvörösödött.
- Igen Bella, minden rendben. - leheltem, mire ő már vészesen közel hajolt, hogy beszippantsa illatomat. Engem pedig vére illatta teljesen lesokkolt. A fejemben százezer féle képpen elképzeltem, ahogy leteperem és megízlelem édes vérét. Ijedtemben, hogy bántani fogom, felpattantam az ágyról, talán egy kissé túl gyorsan.
- Ő - Bella teljesen lefagyott. Miután azt éreztem lehiggadtam, lassan visszaereszkedtem az ágyra.
- Szerintem be kéne fejeznünk a beadandót. - jelentettem ki ridegen.
- O-oké. - megrázta a fejét és hátrált egy kicsit az ágyon.
Ezután síri csöndben befejeztük a feladatot, majd odaadtam Bellának az én részemet és összetűzte a papirokat. A kézírásomon elidőzött egy kicsit a figyelme. Ezek után kikisért a bejárati ajtóhoz.
- Biztos, hogy ne vigyelek el? - kérdezte halkan.
- Nem kell, hazajutok. - hátrafordultam hozzá, hogy a szemébe nézhessek - Figyelj, Bella, nem biztos, hogy jó ötlet barátkoznunk... - halt el a hangom a mondat végén.
- Miért? - vonta össze a szemöldökét a távolba révedve, mintha tényleg végigvenné a fejében az összes lehetőséget, miért ne lehetnénk barátok.
- Nem jelentek semmi jót rád nézve. Buta lennél velem közösködni. - jegyeztem meg nyersen.
- Engem nem érdekel az, amit a többiek gondolnak rólad. - elhatározottan állta a tekintetemet - És amúgy is, mi van ha buta vagyok?
- Akkor azt nagyon sajnálom. - hangom megtört - De mindegy, mennem kell. - visszafordultam az út felé és elkezdtem sétálni, mintha buszhoz indulnék. Amint meghallottam, hogy bezáródik az ajtó, az erdőbe siettem, majd hazáig sprinteltem.

_______________________

Helló! :)
Ha tetszett ez a rész is, jelezd valahogy! :D

Helló! :)Ha tetszett ez a rész is, jelezd valahogy! :D

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Legyen szép napotok!

TévedhetetlenWhere stories live. Discover now