- 9 -

160 12 1
                                    

Ahogy azon törtem az agyam, hogy-hogy nem következett be a látomásom, elindultunk a busz felé testvéreimmel, ugyanis biológia órai kirándulást tartottak ma.
- Mindenkinek a szülői engedélyét, kérem ide! - kiabálta Mr. Banner és felemelte a karját az égbe.

Az üvegházban a folyosón két emberrel előttem Bella sétált, nézte a növényeket és úgy tűnt, hogy valamin nagyon töri a fejét. Teljesen felhagytam magam kordában tartásával és előretörtem, hogy mellette sétalhassak, de olyan halk voltam, hogy megijesztettem és majdnem elbotlott.
- Hát ezt meg, hogy csináltad? − bosszankodott, ahogy visszanyerte egyensúlyát.
- Mit? - kérdeztem vissza derűsen. Olyan jó volt újra, hogy hozzám beszél, rám figyel. Az eddig minden nap csak rosszabbodó vágy, hogy hallhassam a hangját, most végre beteljesült.
- Hogy csak így előbukkantál a semmiből! - felháborodott hangján kuncognom kellett.
- Bella, nem én tehetek róla, hogy nem veszed észre, ami az orrod előtt van! - Féltem, hogy meghallja, hogy mint a bársony, úgy öleli körbe hangom a nevét, amikor kimondom azt, ezért próbáltam játékosra venni a dolgot.
Mérgesen nézett rám. Ettől függetlenül szemei úgy vizslatták az arcom, mintha a világ legérdekesebb szobrát figyelnék.
- Eddig azt hittem, az a stratégiád, hogy úgy teszel, mintha nem is léteznék, nem pedig az, hogy halálra idegesítesz! - háborodott fel.
- Nem teszek úgy, mintha nem léteznél. - jelentettem ki, pedig tudtam, hogy jogosan mondja. Bárcsak megértenéd, bárcsak elmondhatnám.
- Te....! - Az tetőre emelte tekintetét. Úgy nézett ki, mint aki tényleg nagyon begurult. Azt hittem, menten agyonüt, de ezen csak még jobban mulattam, annyira szórakozott kedvemben voltam.
- Szóval akkor tényleg azon vagy, hogy halálra bosszants! Ha már Tyler teherautója nem
végzett velem! - ott akart hagyni ezzel a mondattal, úgy elkezdett előre menetelni, de én csak követtem. Ajka keskeny vonallá préselődött.
- Te tisztára bolond vagy! − mondtam halkan és hidegen, de rájöttem, hogy ezen újra megsértődhet - Sajnálom, tényleg goromba voltam! - javítottam ki magam, de még mindig úgy tett, mintha meg se hallotta volna. -
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem volt igazam - folytattam -, de azért mégis sajnálom, hogy gorombáskodtam.
- Miért nem hagysz békén? - morogta.
- Kérdezni akartam tőled valamit, de te másra terelted a szót. - A markomba nevettem. Egyszerűen volt valami, annyira édes a zsörtölődésében.
- Talán többszörös személyiség szindrómában szenvedsz? - kérdezte szigorúan.
- Már megint kezded?! - végre megadta magát és újra rám figyelt.
- Jó, rendben. Mit akartál kérdezni?
- Arra gondoltam, hogy a jövő szombaton... tudod, aznap, amikor az iskolabál van...
- Ez most valami vicc? - szakított félbe, és szembefordult velem. Már kint a busz felé vette az irányt, de most megáltunk. Az arca csurom víz lett, ahogy felnéztett rám az esőben. Persze, hogy megint esett. Itt mindig esik. Ami láthatólag eléggé zavarta.
- Megengednéd, hogy befejezzem? - annyira édes illata volt az esőben és nem az éshég beszélt belőlem. Beharaptam az ajkam és összekulcsoltam a kezem, nehogy valami ostobaságot műveljek.
- Hallottam, amikor azt mondtad, hogy aznap Seattle-be mész. Arra gondoltam, talán örülnél egy fuvarnak. - hát ez váratlanul érte, teljesen lefagyott.
- Micsoda? - zavart arckifejezésén majdnem újra elnevettem magam, de visszafogtam magam.
- Nem akarod, hogy bevigyenek kocsival Seattle-be?
- De kicsoda? - kérdezte értetlenül.
- Hát én, természetesen! - Lassan, artikuláltan ejtettem ki minden egyes szótagot, hogy megértse végre, amit mondok.
- De miért? - kérdezte még mindig döbbenten.
- Hát mert én magam is úgy terveztem, hogy bemegyek Seattle-be valamikor, és őszintén
szólva nem vagyok biztos benne, hogy a furgonod kibír ekkora utat.
- A kocsimnak semmi baja, köszönöm szépen! - tovább indult már megint, de annyira
meglepődött, hogy még a mérgelődésről is megfeledkezett.
- De eljutsz-e vele egy tankkal Seattle-ig? - Hozzá igazítottam a lépteim.
- Nem hinném, hogy ez rád tartozna! - csattant fel újra.
- Közérdek, hogy ne pazaroljuk fölöslegesen a véges mennyiségben rendelkezésre álló
energiaforrásokat...
- Komolyan, Alice! - beleborzongtam, ahogy kimondta a nevem - Nem tudlak követni. Eddig azt hittem, nem akarsz velem barátkozni.
- Jobb lenne, ha nem barátkoznánk, de attól még szeretnék!
- Ó, kösz, most már minden teljesen világos! - gúnyolódott. Már megint megállt. Most azonban már a busz előtt álldogáltunk. Felnéznett az arcomba.
- Sokkal... okosabban tennéd, ha nem barátkoznál velem! De már belefáradtam, hogy
megpróbáljam magamat távol tartani tőled, Bella! - tekintetem az övébe temettem.
Ragyogott a szeme, ahogy ezt az utolsó mondatot kimondtam, még hirtelen azt is elfelejtette, hogyan kell levegőt venni, mert szótlanul, transzba esve állt előttem.
- Eljössz velem Seattle-be? - kérdeztem, még mindig azon a fojtott hangon.
Némán bólintott.
Igent mondott. Nekem.
Alig fértem a bőrömbe.
Mosolyogni akartam volna, de komoly maradtam. Azt akarjam, tudja, tényleg kockázatot vállal, ha velem tölti az idejét.
- Tényleg jobban járnál, ha nagy ívben elkerülnél! - figyelmeztettem, azzal pedig vigyorogva felszáltam arra a buszra, amelyikkel mi jöttünk.

A buszon hazafele több látomás is megrohamozta elmémet. Hétvégén Emmettel vadászni kell mennünk, mert sütni fog a nap, legalábbis a vízió és amúgy is a legkevésbé kéne szomjasnak lennem a jövőhéten, amikor Bellával találkozom. Bella velem szeretné tölteni a szabadidejét. - ettől a gondolattól teljesen felvillanyozódtam. Aztán az is beugrott, hogy Tyler is megkérdezi Bellát a bálról, amire nagyon kíváncsi voltam, mert a képben a fiú ujjongott. A következő dolog pedig az volt, ahogyan Bella éppen megszúrja az ujját biológia órán holnap, ígyhát belevéstem a fejembe, hogy holnap a biológia termet minnél nagyobb ívben próbáljam meg elkerülni.

Az iskolához visszaérve, tervet szőttem a fejembe. Látni akartam, Bella reakcióját, így úgy döntöttem, korábban megadom Tylernek a lehetőséget, ahhoz, hogy megkérdezhesse őt. A lány a kocsijához sétálva bekászálódott az ülésre és fülsiketítő zajjal felpörgette a motort, és kihátrált a parkoló autók közti üres sávba. Én gyorsan a kocsiba ültem két hellyel feljebb, de még így is simán kicsusszantam elé, elzárva az utját. Szép nyugodtan megálltam, hogy bevárjam a testvéreim: azok négyen a parkoló felé tartottak, bár még csak a menzánál jártak. Belenéztem a visszapillantó tükörbe és ahogy bosszús arcát megláttam, muszáj volt nevetnem.
Már egy egész autósor várakozott mögöttünk. Közvetlenül Bella mögött Tyler Crowley integetett
frissen vásárolt, használt Sentrájából. Nézelődött a lány körbe-körbe, csak az én kocsimra nem pillantott. Kopogtak az utasülés felőli ablakán. Odanéztem: Tyler volt az. Sikerült a tervemet megvalósítani. Vigyorogva, diadalittasan figyeltem a további eseményeket. Bella teljesen összezavarodva újra belenézett a visszapillantó tükrébe. A fiú autójának most is járt a motorja, az ajtaja tárva-nyitva.
Áthajolt, hogy letekerje az ablakot. Csakhogy beragadt. Félig lekínlódta, aztán föladta.
- Sajnálom, Tyler, én sem tudok továbbmenni Cullen miatt! - bosszankodott, végtére is
nem miatta állt a sor.
- Látom... csak kérdeznék valamit, ha már úgyis beragadtunk - vigyorgott.
- Nem akarsz meghívni a tavaszi bálra? - kérdezte.
- Nem leszek aznap a városban, Tyler! - Azt hiszem, kissé ideges volt, de gyorsan rendbeszedte magát.
- Aha, Mike is azt mondta - ismerte be.
- Akkor meg mi a csudának... - vállat vont.
- Azt reméltem, csak őt akartad lerázni ezzel a szöveggel... Oké, hát akkor mégiscsak
tudta, mit csinál...
- Sajnálom, Tyler - megpróbálta leplezni az ingerültségét. − Aznap tényleg nem leszek Forksban.
- Semmi baj! Akkor még mindig ott van az év végi bál...
Mielőtt még felelhetett volna Bella, a fiú visszaballagott az autójához.
Roselie és Emmet pont ekkor értek oda az autóhoz. Beszálltak, Bella pedig pont észrevette, ahogy őt figyelem a visszapillantó tükörben. Én bosszús arcán nem bírtam nem nevetni, amit valószínüleg észre is vett.
- Alice, mi az isten van veled, menjünk már! - sziszegte Rose. Bella felpörgette a kocsija motorját.
Kihajtottam a parkolóból és vidáman, nevetve vezettem hazáig, amit testvéreim egyáltalán nem értettek, de nem érdekelt mit gondolhatnak.

_____________________
Helló!
Újabb rész a láthatáron, remélem tetszett, ha igen, dobj egy csillagot! :D

_____________________Helló! Újabb rész a láthatáron, remélem tetszett, ha igen, dobj egy csillagot! :D

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

További jó olvasást! :)

TévedhetetlenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang