"merhaba hyunjin hyung"
Öncelikle senden özür dilerim ama bunu sana başka çıkışı olan bir yolla söyleyemem. Sakın ağlama olurmu üzülmede ama artık dayanamıyorum hastalığım gittikçe ilerliyor ve ben daha fazla bununla başa çıkamıyorum. Ben gidince sakın üzülme tamammı şuan bunu yazmamın sebebi son günlerimi geçirirken nasıl hissetiğimi anlamanız evet biliyorum ben gidince anlasanızda bir şey değişmicek ama yazmam gerektiğini düşünüyorum.
Her ne kadar üzülmeyeceğini bilsem de bu mektubu yazıyorum. Kendime bir hafta daha verdim bu bir hafta içinde sizinle son günlerimi geçireceğim. Beni unutmayın olur mu danslarımı, şarkılarımı, bestelerimi, sesimi, brownilerimi. Neden video çekmeyip de mektup yazdığımı merak ediyorsanız yüzümü son görüşürüz şu anki çirkin halimde olmasını istemediğim için.
Çok uzatmayacağım hyung beni asla unutma. Ben gittiğim yerde mutlu olmaya çalışacağım sen de burada mutlu olmaya çalış.
Chan hyung hatırlıyor musun Her ağladığımda yanıma gelip minik Ellerimi büyük ellerin arasında hapsedip bana "sorun yok lixie sen ne kadar düşersen düş ben seni kaldırmak için hep yanında olacağım" derdin ben bu bir haftanın sonunda herhangi bir yerden düştüğümde de kaldırabilecek misin.
Chan-ah özür dilerim hyung ama hep sana böyle seslenmeyi istemişimdir bir kerecik kızma olur mu Zaten son bir haftam kaldı. Neyse senden de beni unutmamanı isteyeceğim. Sen de sakın ağlama olur mu Nasıl olsa değmeyecek bir insanım. O güzel gözyaşlarını benim için akıtma ve kas yapmaya devam et ben mutlu olamadım bari stay'ler olsun seni sevdiğimi unutma senin bana yaptıkların aynısını sana yapamam ama bu son bir haftada mutlu olmanı sağlayacağım.Minho hyung sakın üzülme tamam mı Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun söylememe gerek yok diye düşünüyorum Sen de beni aynı şekilde seviyorsan lütfen ben gittikten sonra diğer üyelere sahip çık özellikle de bebek ekmeğe gene kendini çikolata krizine kaptırıp hastalanmasın. Aynı şekilde kendine de dikkat et yemek öğünlerini aksatma diğerlerinde aksatmasına izin verme. Ve arkamdan sakın ağlama Sen benim tanıdığım en güçlü insansın ve öyle olmaya da devam et
Jisung hyung senden en çok istediğim şey Kendine çok ama çok dikkat etmen hastalığını atlatacaksın ve Minho hyung ile çok güzel bir hayat yaşayacaksın bunu unutma. Senden bir şey daha isteyeceğim Hani hep beraber pikniğe gittiğimizde seninle hamakta otururken çektiğimiz fotoğrafı çok beğenmiştik ya onu çerçeve yaptırıp odanın duvarını asar mısın. Böylece beni hiç unutmazsın ve o gün ne kadar eğlendiğimizi hatırlarsın.
Seungmin Senin de Hakkını ödeyemem Chan hyung kadar olmasa da benim üstümde çok emeğin var. Senden de üzülmemeni istiyorum. Kendini salma tamam mı içine de kapanma Biliyorum seni En ufak şeye Üzüldüğün zaman hemen kendini odaya kapatıyorsun. Kapatma İşte bu saatten sonra kendine odaya kapatma ve diğerlerinin yanında kal onlar destek çık onlar abilik yap. Chan hyung kendini toparlayamayacağı için yapamayacağını iyi biliyorum onlara dikkat et.
Bebek ekmek ben gittikten sonra sakın kendini çikolatalara gömme sonra tekrar hastalanırsın. Diğerlerinin yanında kal ve onlara ağlamanızı istemediğimi hatırlat dimdik ayakta durun stay'ler için, şirket için, aileniz için, birbiriniz için ve en çok da benim için. Dediğim gibi çikolatayı fazla kaçırma çünkü Eğer hastalanırsan artık senin iyileşip kendine gelmen için karnını ovuşturacak bir Felix olmayacak
Changbin hyung senden ne istesem az Ama sanırım diğerlerinden istediklerimi isteyeceğim Diğerlerine sahip çık ve yanlarında ol Çünkü bir hafta sonra onların sana ihtiyacı olacak. Sana bir şey itiraf etmek istiyorum Ben seni hep kıskanırdım kaslarını, vücut yapını, aklını, düşünme şeklini, sıcakkanlılığını Ama en çok da her düştüğünde kalkmayı başarmanı. Biliyorum ben gittikten sonra tekrar düşeceksin Ben senden düştüğün gibi kalkmanı istiyorum benim için bunu yapar mısın?.
Hyunjin hyung Bana kızma olur mu kalp kimi seveceğini seçemiyor bedene ve Ruha seçme şansı verilmiyor ki verilseydi tekrar seni sevmeyi seçerdim. Benden neden nefret ediyorsun bilmiyorum ama bir kere bile beni sevmeyi denemedin. beni aranızda hep fazlalık olarak gördün.
"Evet hyung fazlalıkmışım"
Fazla uzatmayacağım dedim ama dayanamadım işte sizi bir daha görmemekten deli gibi korkuyorum ama artık geceleri odamda o sesleri duyup o canavarı görmek istemiyorum
"Senin yarattığın canavarı jin... "
Daha fazla uzatmayacağım sizi ne kadar sevdiğimi unutmayın ve beni bir fazlalık olarak hatırlamayın emin olun bu her şeyden daha çok canımı yakar. görüşmek üzere hyung'lar.
Yazardan
Wohooow 662 kelime hayatımda ilk defa bir fiç yazıyorum nasıl oldu bilmiyorum lütfen hayalet okuyucu olmayın oy ve yorum yaparsanız çok sevinirim bir sonraki bölümde görüşmek üzere hyunlix ile kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİLENT CRY
Fanfiction"ben sadece seni istemiştim bencillik mi ettim? " Angst Hyunlix İntahar, kendine zarar verme vb. İçerikler içerir lütfen ona göre okuyun Felix kendi duyguları ile olan bir savaşa girmişti ne yaparsa yapsın veya o ona ne yaparsa yapsın vazgeçemiyordu...