Medyadaki şarkıyı başa sarıp sarıp okurmusunuz daha güzel olur
_________________________________"İyi akşamlar bay bang, bay Lee Felix'in yerini bulduk"
"Ne yerini mi buldunuz?"
"Ne?"
Hep bir ağızdan söylemişlerdi diyerleri.
"Evet bay bang şimdi size konumu yolluyorum"
"Tamam teşekkür ederim"
"Ne demek efendim işimiz. iyi akşamlar"
"İyi akşamlar"
Dedikten sonra kapatma tuşuna basmış ve sonlandırmıştı aramayı.
"Chan hyung ne olur söyle nolur yaşadığını söyle"
"Bilmiyorum hyunjin gidip kendimiz öğrenelim hadi çocuklar çıkalım"
Hekes chan"ın sözü üstüne odalara dağılmış gerekli şeyleri 5 dk içinde almış ve yola çıkmışlardı. Chan arabayı çalıştırması ile telefonuna mesaj gelmişti. Polis konumu atmıştı söyledigi gibi
"10 dakika önce **** caddesi ordınarıy tabelalı bir binaya girerken görülmüş."
Chan adresi seli bir şekilde okumış ve digerlerininde bilmesini sağlamıştı.
"Hadi hyung gidip alalım felix'imizi"
Yaklaşık yarım saat'lik bir yol sonrası adresin olduğu bölgeye gelmişlerdi. beklediklerinin aksine sadece bir tane polis arabası vardı. Bir polis elinde megafon ile Felix'e sesleniyordu. Hyunjin arabadan indiği gibi binaya doğru hızla adımlamış ama polisler tarafından uyarı almıştı. Bu yüzden tekrar yerine gelip pür dikkat binaya odaklanmıştı.
Felix'ten
"Siktir siktir nerden buldular beni"
Küçük çocuğun eli ayağına karışmıştı. Ne yapıcağını bilmiyordu. Kaçmalımıydı? Onca şeyden sonra pesmi etmeliydi? Yoksa hiç birini dinlemeden atmalımıydı kendini? Hangisini yapmalıydı?.
"Bak çocuk ne yaşamış olursan ol kendini öldürmeye değmez daha kaç yaşındasınki? Yaşayacak çok şeyin var eğer şimdi durmazsan çok geç olucak herşey için"
Hyunjin'den
Hyunjin adamın gittikçe saçma olmaya başlayan konuşmasını elindeki megafon'u alarak yarıda kesmiş ve kendi konuşmaya başlamıştı.
"Felix... benim hyunjin lütfen dur sana söz veriyorum kendimi sana affetireceğim sana yemin ederim. Lütfen geri gel ne istersen yaparım Felix yapma bunu kendine, bize yeter seni böyle görmek istemiyoruz sen benim küçük civcivimsin Felix gitme. Yaşadığımız onca şeyi düşün anılarımızı, şarkılarımızı, danslarımızı... ve daha bir çok şeyi. Sadece kötü anılara takılma yalvarırım dur artık. Geri gel lütfen sana yemin ederim seni öyle bir seveceğim ki her şeyi unutacaksın lütfen artık geri gel civcivim seni çok özledim"
Felix'ten
Küçük çocuk hala ne yapması gerektiğini kendi kendine tartışırken duyduğu ses ile bütün düşüncelerinden kurtulmuş zihni tamamen sese odaklanmıştı.
"Felix"
Bu oydu o gelmişti. Minik bedenin kalbi sanki yerinden çıkıp hyunjin'in kollarına atlamak istercesine göğüs kafesine vuruyor adeta parçalamaya çalışıyordu sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİLENT CRY
Fanfiction"ben sadece seni istemiştim bencillik mi ettim? " Angst Hyunlix İntahar, kendine zarar verme vb. İçerikler içerir lütfen ona göre okuyun Felix kendi duyguları ile olan bir savaşa girmişti ne yaparsa yapsın veya o ona ne yaparsa yapsın vazgeçemiyordu...