~Bilinmeyene doğru~

86 15 6
                                    

"Selam hyunglar'ım"

Merhaba 👋

Öncelikle nasılsınız iyisinizdir umarım. Beni sorarsanız açıkcası değilim sizden ayrı durmaya hiç alışamadım ama alışsam iyi olucak gideceğim nasıl olsa.

"Sonsuzluğa"

Benim için edişelendinizmi, korktunuz mu? Veya beni aradınız mı bilmiyorum ama yapmadıysanız sıkıntı yok. Eğer mektup yazmamdan da rahatsız olursanız bana rahatsız olduğunuzu beliren bir mektup yollarsanız yollamayı keseceğim. Burda ilk günüm güzel bir yer gibi ama biraz değişik koridorların  son duvarları nedense full camdan ibaret garip değilmi?.

Neyse hyunglar'ım bugün 6 gün övle olmak üzere ve herhangi bir şey yaşamadım. Bağırma çağırma olmadı, dışlanma olmadı, zorbalık olmadı  şiddet içeren herhangi bir şey olmadı, Ama kafamda ki canavar yine de susmadı. Bugün sizden uzak geçireceğim ilk gün şimdiden zorlanmaya başlıyorum Siz de zorlanıyor musunuz?. Eğer zorlanıyorsanız şimdiden alışmaya çalışın ben de öyle yapacağım ne de olsa iki gün sonra olmayacağım değilmi?.

Cidden sona geliyoruz ha belki de sonum en başımdır? yollar karışmıştır olamaz 'mı? Eğer yollar karıştıysa çok yazık olacak öyle değil mi?. Neyse konuyu biraz dağıtacağım biliyor musunuz bugün yemek yaparken yanlışlıkla Parmağımı kestim çok acıdı ve kendi kendime söylendim Chan hyung olsa hemen panikleyip banyoya koşardı ilk yardım çantasını kaptığı gibi yanımda biterdi. Beni koltuğa oturtup parmağımı sarardı.

" keşke sizin ve en çok da huyunjin'in açtığı yaraları görüp de temizleyip sarsaydın"

Yine bencilleştimm öyle değil mi? Gene kendimi düşünüp sizi arka plana attığımı düşünüyorsunuz Öyle değil mi? Hayır hyung bencilleşmedim ben Hep kendimden çok sizi düşündüm. Siz Rahat edin diye ölüme bile göze aldım benden kurtulursanız belki daha iyi bir aile olursunuz, belki daha rahat bir yaşam sürersiniz, belki daha huzurlu olursunuz.

"Cidden hyung olurmusunuz?"

Bağzılarınızın benden ne kadar nefret ettiğini,bazılarınızın ise ne kadar çok sevdiğini biliyorum. Eşcinsel olupta hyunjin'den hoşlandığım için beni suçlamayın önceden de dediğim gibi
'Bedene seçme şansı verilmiyor' benim kalbim seni seçti hyung Lütfen benden iğrenme. Bana karşılık vermemeni anlarım ama böyle yapma bana ve bize bunu yapma!. İnan ki diğer yaptığın her şey bunu acısının yanında hissedilmiyor bile nasıl acıttığını sadece yaşayanlar anlar.

Demek bunları yaşamak da varmış Kaderde ne düşündüğümüzü çok merak ediyorum, ne yaptığınızı, ne yiyip ne içtiğinizi en çok da benim için endişelendiğiniz mi diye merak ediyorum?.Eğer sizi endişelendirdiysem özür dilerim onca işin gücün arasında size de uğraştırdım ama dayanacak gücüm kalmadı tutanağımda. Ben bütün ömrümü neredeyse hyunjin'e harcamışım bunu geçen gün fark ettim garip değil mi? dünyaya neden geldiğini bilmiyorsun ama bir zaman sonra o küçük minik kalbin bir adamı görüyor Ve göğüs kafesinin değecekmiş gibi atıyor ve sonra sen sanki o adam için yaşıyormuşsun gibi düşünmeye başlıyorsun. ama ben düşünmüyorum Öyle zaten hyunjin'in olmadığı bir dünyada yaşamak istemiyorum gördüm nasıl bir dünya olduğunu ve artık Gözlerim hiçbir şey görmesini istemiyorum ve bu yüzden sonsuza kadar kapatacağım.

Evet hyunglar'ım gitmeden önce son bir şey yapmak istiyorum hepimizin anısına O yüzden bu mektubun biraz kısa olacak affedin bir sonrakine daha uzun yazarım söz veriyorum Şimdi o dediğim şeyi yapmam gerek Umarım seversin. Ha bu arada gidişim için Parti verirseniz mutlu pasta dağıtın ama hyunjin'e çilekli pasta alın Onun muza alerjisi var Hasta olmasın sonra. Sonra görüşürüz çocuklar Ha dur bir daha asla görüşemeyeceğiz Öyle değil mi Belki de görüşürüz ama öteki dünyada. Bugünlük bu kadar yeterli Akşama Mektubum size ulaşmış olur bana mektup yazmanızı bekleyeceğim boşuna mektubun nereden geldiğine bakıp da yerimi bulmaya çalışmayın mektubu başka bir yerden yollayacağım ve Changbin hyung yerimi bulmak için postacıyı tehtif etmeye falan kalkışma önlemi mi aldım. Ha bu arada İçimde kalmasın söyleyeyim ben gittikten sonra arkamdan bir tek hyunjin'in üzülmeyeceğini tahmin ediyorum ama diğer mektuplarımda da dediğim gibi Üzülmeyin değmez.

_______________________________

Selam Ballı çöreklerim biraz kısa bir bölüm oldu ama ileriki bölümlerde bir sürü Kaos geliyor onların heyecanından böyle bir şey yazabildim. Yazım hatası olduysa kusura bakmayın kontrol etmeden attım

Eğer kitapta görmek istediğiniz sahneler falan varsa yorumlara yazabilirsiniz ve hayalet okuyucu olmayın lütfen okuma sayısı ve oy sayısı arasından dağlar kadar fark var kitaplara Emek veriliyor lütfen hayal edin kuyruğu olmayın

Neyse çok uzatmayacağım gece okuyanlara İyi geceler gündüz okuyanlara iyi günler dilerim

SİLENT CRYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin