00:25

100 9 5
                                    

"Hadi ama hyunjin yoksa korktunmu? " chan cümlesini bitirir bitirmez hyunjin'e dönümünü.

"Saçmalama olm ne korkması"

"Hadi ama jin alt tarafı kızla biraz flörtleşiceksin"

"Evet hyung jisung haklı kasma bu kadar git konuş işte yoksa meydan dayağı atarız."

Jeongin sözünü bitirmesi ile hyunjin hemen ayaklandı.

" peki"

Üyeler hyunjin'in arkasından gülerken felix sinir küpüne dönüşmüş bir şekilde hyunjin'in her hareketini dikkatle iziliyordu.

"Bence hyunjin kızı tavlar.

Jisung minho'nun cümlesine karşı gülerek kafasıyla onaylamıştı minho'yu. Hyunjin'de o sıra 2 kızın yanına gidip önden bir saç tutamı pembe olan kıza el sallayıp selam vermişti.

" selam tanışalımmı"

"Olur ben yeji buda en yakın arkadaşım lisa peki ya seninki? "

Hyunjin kızın uzatığı eli tutarak cevap vermişti

"Hyunjin tanıştığıma memnun oldum ve ismin çok güzelmiş aynı senin gibi"

Hyunjin cümlesini bitirmesi ile genişçe gülümsemiş ve buda karşısındaki pembe saçlı'nın gülümsemesine neden olmuştu. İkili biraz daha konuştuktan sonra Lisa yanlatından ayrılmış ve hyunjin kolunu kızın omuzuna atarak ilerlemiş ilerlerken de arkaya dönüp üyelere göz kırpıp önüne dönmüş biraz sonra gözden kaybolmuşlardı. Üyeler kendi aralarında gülerken ilerlerken Felix kaşları çatık bir şekilde olduğu yerde baka kalmış gözleri dolmuş, kalbi parçalanmıştı.

"Hey lixie gelmiyor musun"

Felix seungmin'in sorusunu duymamış olduğu yerde dikilmeye devam etmişti. Seungmin'de bir şeyi olduğunu anlayıp yanına afımlamıştı

"Hey lixie iyi misin?"

Seungmin Felix'in kolunu sallayarak onu sürtmüş ve kendine getirmişti.

"Ha?"

"İyimisin lix neden burda dikiliyorsun"

Chan onların gelmediğini farkedince arkasına dönüp geride kalan ikiliye seslendi

"Hadi ama uyuşuklar hızlanın?

Seungmin ve Felix kafalarını kaldırıp kafalarını sallamıştı ardından ikili koşarak yetişmişti onlara.

-

Hyunjin o gün eve gece yarısı gelmişti. Herkez uyumuş Felix ise bütün gece hyunjin'in gelmesini beklemişti. Saat 00:25' te kapı deliğine anahtar sokulmuş ardından anahtar dönürülmüş ve yavaşça kapı açılmıştı. Felix bunu fark edip hemen ayağa kalkmıştı. Hyunjin herkez'in çoktan uyumuşdur diye düşünduğu için felix'i görmesiyle hem korkmuş hemde şasırmıştı.

"Oww Felix neden uyumadın? "

Felix hyunjin'in sorusunu umursamamış sert bir sesle konuşmuştu.

"Bu saate kadar nerdeydin hyunjin?

Hyunjin Felix'in böyle bir soru sormasına hem şaşırmış hemde sinirlenmişti.

" sanane lixie"

Felix'in kaşları hyunjin'in dediği şeyle kalkmış hem üzülmüş hemde sinirlenmişti bu yüzden bir hışımla hyunjin'e sinirli bir şekilde sormuştu.

SİLENT CRYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin