"Yine merhaba jinnie"
Merhaba hyung bugün ikinci günüm ve ikinci mektubum gün geçtikçe zamanım azalıyor aslında 1 hafta dayanabilir miyim bilmiyorum. Dün gece sana bahsettiğim canavar ve sesler tekrar geri geldi onlardan korkuyorum ama onlardan korma sebebim her gece gelip zihnimi kötü şeylerle doldurmaları değil seni bana kötülemeleri.
Buğün okadar güzel gözüküyordunki gözlerimi senden alamadım. Oyun konsolunu kavrayan büyük ve damarlı ellerin, kısa siyah saçların hep dikkatimi dağıttı oyuna odaklanamadım.Hep sen yendin ama sorun etmiyorum oyunu kazandığında yüzündeki gülümseme ile yaptığın sevinç dansını ve abartarak saçlarını geriye savurmanı izlemek için her oyunda yenilirim
"Hayat oyununda bile"
Huh! Artık bildiğin üzere 6 günüm kaldı. Bu 6 günü seninle geçirmek istiyorum muttlu yada mutsuz hiç fark etmez. Sen bunu okuyorsan büyük ihtimal ben gitmiş olucam
"Beyaz ışığımıza... "
Bunları yazarken canım o kadar acıyorki gözlerimden yaş geliyor, boğazım düğümleniyor, hıçkırıklarımı yutuyorum, nefes alamıyor huzura etmek istiyorum. Elim masadaki makasa gidiyor aklıma sen geliyorsun kendimi durduruyorum aklım sende kalıyor acaba yan odada ne yapıyorsun? Beni hiç düşünüyormusun. Ben seni her gece, gündüz düşünüyorum, aklımdan çıkmıyorsun. Asla beraber olamayacağımız geliyor aklıma senin benim dışım da herkeze dokunduğun hatta yatmış olabileceğin geliyor aklıma gözlerim doluyor, ellerim titriyor, üşüyorum hyung hemde çok üşüyorum ne yaparsam yapayım üşümeye devam ediyorum geçmiyor ama sonradan anladım "ısınmam için senin ateşine ihtiyacım var hyung" ve sen hemen yanımda olmana rağmen ateşini benden kilometrelerce uzakta bir yerlerde saklıyorsun ve ben onu bulamıyorum yavaş yavaş kendi içimde ölüyorum.daha sonra baş ağrısını sürüklüyor peşinde hemen ardından ğözlerim kapanıyor.
"Sahi hyung beni hiç düşünüyormusun?"
Teşekkürler hyung... buğün için sakın ben gittikten sonra beni umutlandırmış gibi düşünme ben senden umut alalı çok oldu. Senden öyle bir umut aldımki ne yaparsan yap o umudu söndüremedin. Bliyorum asla bana o gözle bakmadın bakmayacaksında ama Benimkide bir umut işte berki... Berki dedim hep ama hiç berki'ler gerçekmi diye düşünmedim.
Çok uzatmayacağım şunu bilmeni istiyorum hastalığım gittikçe ilerliyor ve artık dayanamıtorum ölüceksem bile seni severken ölmek istiyorum
"Lütfen bana artık eziyet etmeyi bırak hyung tahmin edemeyeceğin kdr acıtıyor"
---------------------------------------------------
Aklıma geleni yazdım umarım beğenirsiniz bir sonraki bölümü hyunjin' ın ağzından anlatmayı düşünüyorum ama ğeçmişe dayanmak istiyorum.
Tipe bakın yicem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİLENT CRY
Fanfiction"ben sadece seni istemiştim bencillik mi ettim? " Angst Hyunlix İntahar, kendine zarar verme vb. İçerikler içerir lütfen ona göre okuyun Felix kendi duyguları ile olan bir savaşa girmişti ne yaparsa yapsın veya o ona ne yaparsa yapsın vazgeçemiyordu...