geçmiş

96 16 2
                                    

"Dikkatli olun çocuklar bir şey olursa hemen bizi arayın"

"Tamam Chan hyung merak etme"

Chan hyunjin'i olumlu bir baş sallaması ile onayladıktan sonra felix'e döndü.

"İyi şanslar lixie sana güveniyoruz"

"Yiaa hyung gitmezseniz bir gece daha bekleyemezlermi"

Chan olumsuz anlamda başını sallamıştı. Chan, jisung ve changbin 3racha olarak Tokyo'ya hayran buluşması yapmaya gideceklerdi. Sungmin,minho ve jeongin ise almanyaya çekimlere. Felix ise bir konser teklifi almıştı yarın akşamda bir barda saneye çıkıcaktı. Chan Felix'in yanlız kalmasını istemediği için hyunjin'i yanına bırakmıştı olacaklardan habersiz.

Felix ve hyunjin'in arasında çocukları yol koyduktan sonra bir gerginlik oluşmuştu. Felix hyunjin den hoşlanıyordu hyunjin'de bunu biliyordu. Önceden en yakın arkadaşı tae'den hoşlandığını zannediyordu ama yanlımıştı. Hyunjin Felix'i üzmek istemiyordu ondan ne hoşlanıyordu nede hoşlanmıyordu bunun cevabını oda bilmiyordu. Onun gülüşünü görünce istemsiz oda gülüyordu başkasının ona yakınlık yapması onun sinirlerini bozuyordu.hyunjin'in öfke sorunları vardı ve çoğu kez sinirini Felix'ten çıkarıyordu.Hyunjin Felix'i kendinden soğutmaya çalışıyordu olurda bir gün ona kapılırım diye. Hyunjin gay olmayı kendine yediremiyordu bu yüzden felix'e acımasız davranarak onu kendinden soğutmaya çalışıyordu. Felix ise asla pes etmiyordu ne olursa olsun, ne yaparsa yapsın ondan vazgeçemiyordu. Onunki'de böle bir aşktı.

"Şey hyung bir şeyler yapalımmı?"

Hyunjin felix'in ona yönettiği sonu ile tekrar onunla konuşmaya çalıştığını anlamıştı ve onu terslemesi gerektiğini düşünmüştü. Ondan soğuyacağını sanarak

"Hayır Felix işlerim var"

Demiş ardından hızla kalkarak odasına çıkmıştı. Felix ise hyunjin'in ona sert çıkışması üzerine üzülmüş ve kalbi kırılmıştı. Bir süre sonra hyunjin'in peşinden odasına çıkıp kendini yatağa atmış çok geçmeden uyuya kalmıştı.

"Felix uyan miskin öğlen oldu akşam için anca hazırlanırsın"

Felix uykulu gözlerini aralamış ve karşısındaki hyung'una bkamıştı

"Tamam hyung kalkıyorum'

Hyunjin Felix'ten istediği cevapı alınca kapıyı sertçe kapatıp çıkmıştı. Felix ise sertce kapanan kabı ile irkilmiş hızla doğrulmuştu.

"çok uyuduğum içinmi sinirli?"

Diye kendi kendine konuşmuştu. Düşüncelerinden sıyrılıp yataktan kalkmış üstünü değiştirmişti. Aşağıya inince gözleri hyunjin'i aramış mutfak masasında onu beklerken bulmuştu. O kadar güzel gözüküyordu ki bütün gün onu izleyebilirdi. Sıfır kol bir üslük giymişti altına ise dizlerine kadar gelen bir şort. Siyah kısa şaçları dagılmış ortaya hoş bir hyunjin bırakmıştı

"Ne dikiliyorsun otursana"

Hyunjin felix'e çıkışınca Felix hızla daldığı düşüncelerinden uzaklaşmıştı.

"Özür dilerim"

Felix neden bilmiyordu ama özür dileme gereği duymuştu. Sesizce yemeklerini yedikten sonra hyunjin konuşmuştu.

"Yukarı çık ve hazırlan erken gideriz biraz prova yaparsın"

Felix kafasını olumlu anlamda sallamış ve odasına çıkmıştı.

"Hadi sene Felix sallan biraz"

Hyunjin sinirle Yarım saattir yukarıda hazırlanan sarışına bağırmıştı.

SİLENT CRYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin