Can't hear my voices

36 5 0
                                    

Kontrol edilmeden atılmıştır

hyung minho hyung geldimi?"

"Yoo hayla odadalar"

"Sencede biraz garip değil mi hyung?"

"Ney ikisinin aynı odada olmasımı? Saçmalama jeongin onlar sevgili"

"Hayır hyung ondan bahsetmiyorum bu arada seungmin nerde?"

"Dışarı çıktıda sen neyden bahsettin ben onu anlamadım."

"Offf hyung minho hyung bir saatten fazla süredir o odada ve jisung hyung hiç çığlık atmadı. Hadi onu geçtim hiç kırılma sesi de gelmedi normalde ya bağırırdı yada eline ne geçerse fırlatırdı"

"Haklısın"

Chan cümlesini bitirmesi ile tekrar önündeki televizyon'a dönmek ve kucağındaki cipsten yemeye devam etmişti. O sırada jeongin bir şey yapmayacağını fark etmiş ve derince bir iç çekmiş ardından tekrar konuşmuştu.

"Hyung bir kalkıp baksanmı ha?"

"Ne gerek var jeo konuşuyorlardır takma bu kadar kafana"

"Off hyung ben bakarım"

"Hey jeo gel lan rahatsız etme onları"

Jeongin merdivenleri çıkarken arkasına bakmıştı tekrar gelip gelmediğini kontrol etmek için ama arkasında hayla aynı pozisyonunda oturan hyung'una göz devirmiş ve çıkmaya devam etmişti. Kapının önüne gelince kulağını kapıya dayamış bir ses varmı diye kontrol etmişti ama hiç bir şey duyamamıştı. Kapıyı tıklatmış ve konuşmuştu.

"Hey orda herşey iyimi"

Ses gelmemişti jeongin her ne kadar endişelensede bol vermeye çalışmışti. Belkide yanlız kalmak istiyorlardır ye düşünüp alşağıya adımlamıştı tekrar.

"Ne oldu jeo napıyorlarmış"

"Bilmiyorum seslendim ama ses gelmedi herhalde yanlız kalmak istiyorlar."

"Ben sana dedim"

"Ne izliyorsun hyung iki saatir'

"İron Man 2"

"O eskimedi mi yaa"

"Deme öyle olm çok iyi gel beraber izleyek"

"Kay öteye bari nereye sığcam yayılmışsın camış gibi"

"Sensin camış ayol"

Büyük olan koltukta yana kayarken sahte bir sesle son çümlesini kurmuş ve ikili bir süre bakıştıktan sonra gülmeye başlamıştı. Jeongin iğrenir bir bakış atmıştı gülmeden önce biliyodu huung'unun bilerek onu güldürmek için öyle söylediğini oda ironisi ne buruşturmuştu suratını. İkili 1 filim 2 flim derken akşamı etmiştirler seungmin'de eve gelmişti. Bir süre sonra oda ikiliye katılmış ve saat akşam 9 olmuştu. En son seungmin'in aklına gelmişti sormak.

"Hey minho nerde"

"Birincisi minho hyung diyeceksin ikincisi sabahtan beridir jisung hyung'un yanında hiç çıkmadı"

"Ne hiç kontrol ettinizmi?"

"Ben kapının ordan seslendim ama cevap vermediler bende belki yanlız kalmak istemişlerdir veya uyumuşlardır diye daha ses çıkarmadım"

SİLENT CRYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin