6

307 43 20
                                    

Kollarımı elleri buz tutmuş, ağlamaktan nefes almayı unutan Dahyun'un bedenine sarmıştım ne yapacağımı bilemeyerek. Onu üzgün görmeyi beklesem de bu kadar çaresiz görmeyi beklemiyordum. Önünde diz çöktüm ve pastayı alıp yere koydum. Halinden utanmış olacak ki eliyle yüzünü saklamaya çalışıyordu. Onun ellerini tuttum ve konuşmasını bekledim. Şu an ona soru sorup darlamak onu anlatmaktan başka bir şey yapmazdı muhtemelen.

"Ben ve Sana.. Beraber büyüdük. İlk çizimim oydu, onunki ise güneş. İlk arkadaşım oydu, o ise her zaman onlarca insan arasındaydı. Yine de benim en yakınımdı, her zaman beraber oturur, her zaman çikolatalı pasta dilimini paylaşırdık. Paramız olmadığı zaman da, olduğu zaman da bir dilimi paylaşırdık... Sadece bencilliğim tuttu o kadar. Onun mutluluğuna sevinmem gerekirdi, sonunda aşık olduğu için sevinmem gerekirdi."

O kendini suçlamaya başlayınca daha kötü hissetmemesi için yeniden kollarını sarmıştım boynuna. Dahyun, yıllardır içinde büyüyen ateşi görmezden gelmiş ve içten içe büyümesine sebep olmuştu. Şimdi içinde kalan o ateş yakıp yıkıyordu onu boydan boya... Dahyun için çok geçti, artık ne yapılabilirdi ki?

"Dahyun... Ne demeliyim bilmiyorum. Sanırım artık çok geç."

Gözyaşlarını silen Dahyun zoraki bir gülümsemeyle kaldırmıştı kafasını. Onu çok iyi anlıyordum ama yerinde olmayı hayal bile edemezdim.

"Galiba cidden öyle... Biraz düşünsem iyi olacak, kendim için..."

Beraber kapıya doğru ilerlemeye başlamıştık. Ne zamandan beri orada olduğumuzu pek hatırlamasam da havanın karanlığına bakılırsa bu bazı rutin hayatlı insanların uyku saati olabilirdi. Yine de ne rutin bir hayatım vardı ne de pek uyuyabilirdim. Dahyun'u tesadüfen orada bekleyen bir taksiye bindirdim ve yalnız hissetmemek adına yürürken telefonumu açtım.

lalisx
hey, bahsettiğim fıstık vardı ya

onunla işi ilerlettim galiba.

myouimina
seni sıradan bi müşteri olarak görmediğine emin misin?

lalisx
Ah, her şeyi mahvetmek zorunda mısın?

Bugün de yanına gideceğim, artık farketmeli.

myouimina
cidden mi

lalisx
Evet hatta vardım bile

myouimina
20 dakikaya oradayım

lalisx
Tanrım, cidden mi?

Bu kadar alkolik olduğunu bilmiyordum.

myouimina
Orada çalışan birisiyle yatmak istiyorum, sonuçta seninki gibi para vermem yeterli değil mi?

l

alisx
NE
SEN? NASIL OLUR?
LEZBIYEN OLDUGUNU TAHMIN ETMISTIM

Lisa'nın mesajlarını görmezden gelip konuşmadan çıktım çünkü kendimi ben bile anlamakta zorlanıyordum artık. Sadece kalbime ve hislerime göre hareket etmenin cezasını çekeceğime emindim ama bu riske hazırdım. Telefonumu kapatmadan aylar önce notlarıma yazdığım, buraya ilk geldiğimde kaldığım otelin numarasını buldum ve çaldırdım. Rezervasyonum olmamasına rağmen en pahalı odayı almakta anlaşmıştık. Genelde evlenen çiftler balayı için denizleri şehirlere gittiklerinden kral suitleri hep boş olurdu. Bu oteli seçmenin nedeni duvarların aynadan olmasıydı. Aklımdaki şeyleri Chaeyoung ile gerçekleştirmenin ikimize de iyi geleceğini biliyordum ya da öyle olmasını umuyordum.

toiles de corps ; michaeng ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin