GİZEMLİ MESAJ

83 22 2
                                    

Medya: Berfu

Telefonuna gelen mesajla istemsiz gerilmiştim. Telefonumu masaya bırakıp ,mutfağa ilerledim. Bir kaç kahvaltılık bir şeyler hazırladıktan sonra Bahar'ı uyandırmaya gittim.
"Bahar, Bahar hadi kalk kahvaltı yapalım." Uykulu gözlerini açtığında

"Berfu, sen ne ara uyandın?"

"Biraz oluyor ,hadi kalk kahvaltıya gidelim." Baharla beraber mutfağa ilerleyip kahvaltı masasına oturduk.

"Berfu, sen iyi misin? Dün Oğuz seni kucağında öylece taşırken senin için çok endişelendim. Kriz geçirmişsin sanırım."

"Ben iyiyim Bahar. Dün ... yaşadığım şeylerde ,aklıma geçmişimi getirince bir anda öyle kötü oldum."

"Berfu, eğer bana anlatmak istersen biliyorsun seni her zaman dinlerim. Her şeyi içinde yaşamak zorunda değilsin ,her şeyi içine atıyorsun ve bu bunun bir gün sana zarar vermesinden korkuyorum. " Bahar'a gülümseyip elini tuttum.

"Biliyorum Bahar, senin beni dinleyeceğini ,arkamda olacağını. Ama içime attığım bir şey yok."

"Nasıl yok Berfu, dün Oğuz'un kucağında tir tir titriyordun ve üstelik kaçırılmışsın. Dün ne yaptılar Berfu, zarar verdiler mi sana ?"

"Bahar, şuan bunu anlatmaya hazır değilim. Kendimi yıllar sonra ilk defa yıkılmış gibi hissettim dün , biraz zamana ihtiyacım var, her şey için."

"Peki Berfu, dediğim gibi sen ne zaman anlatırsan dinlerim ama Oğuz katil ile ilgili üstü kapalı bir şeyler söyledi. Oda bilmiyormuş tam olarak ne olduğunu ama kaçırılma olayının katille alakası var mı ? Karakola gidip ifade vermen gerekecek. Kendini hazırlasan iyi yaparsın."

"Merak etme, kendimi en kısa zamanda toparlayacağım." Deyip ,Bahar'a gülümsedim.

"Biliyorum ,ondan yana bir şüphem yok. Bu arada Yağmur'un arkadaşı Yasemin'in dün ifadesini aldık ama kayda değer bir şey yok. Olayla ilgili en ufak bir ipucu yok."

"Şu kimlik olayına ne oldu ?Bir şeyler bulabildiniz mi ?"

"Kemal Engin. Adamın sicili pek temiz değil. Daha önceden silah kaçakçılığından hapis yatmış. Bir kaç kez kadınları tacizden ceza almış. Bir şirket sahibiymiş. Adamda başka şeyler de var araştırmaya devam ediyorlar . Birde iki tane kadın cinayeti işlendi dün gece. Katil ikisinin de fotoğrafını yollamıştı yine."

Dedi sonlara doğru üzgün çıkan sesiyle. Ben ise son duyduklarımı düşünüyordum. İki kadın cinayeti daha yaşanmış demişti Bahar. Benim gördüklerimde de kaçırılanlar dışında iki kişi vardı. Üstelik kaçırılan kızlar ölmemiş yarı baygın yatıyorlardı. Bahar'a dönüp

"Bahar ,belki bu bir cinayet değilse. Kaçırılan kadınlar ölmemişse."

"Berfu, sende başlama Oğuz gibi. İlk başlarda Oğuz'a karşı çıkmıyor muydun ? Şimdi ne değişti. Hem fotoğrafta da zaten belli değil mi her şey kızlar yerde cansız yatıyorlar ?"dedi. Oğuz lafını duyunca sinirlenmiştim. Yine haklı çıkmıştı.

"Bahar, fotoğrafta hiç bir şey belli değil ,katil kızları ölü olarak göstermek istiyor olabilir. Ben dün kaçırıldığımda gördüm onlar ölü değildi. Hadi kalk karakola ifade vermeye gidelim. " dedim alelacele kalkarken. Artık bu dosyayı kapatmak istiyordum.

Baharla birlikte karakola gittik. Karakola girer girmez Kerem yanımıza gelip bana sarıldı. Açıkçası bunu beklemiyordum.
"Berfu iyi misin ? Seni dün öyle görünce endişelendik. "

1-0 ÖNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin