Sol göğsümden başlayıp bütün vücuduma çıkan ağrıyla yüzümü buruşturdum. Ne zamandır çıktığını bilmediğim bu ağrı beni ne kadar yorsa da umursamıyordum. Ağrılarım artınca ağzımdan küçük bir inilti çıktı.
" Berfu iyi misin" diye sordu endişeyle iş arkadaşım Bahar.
"İyiyim Bahar. "
"Yüzünde çok solgun duruyor Berfu istersen biraz izin al ,aralıksız çalışıyorsun."
"Olmaz Bahar bu raporu da yazmam lazım. Biliyorsun başladığım işin yarım kalmasını sevmem."
" Bilmez miyim "dedi iç çekerek .Bahar benim en yakın arkadaşım hayatımda değer verdiğim tek insan. İkimiz de çocukluktan beri hayalini kurduğumuz mesleği yapıyorduk ,"polistik". Küçüklükten beri hiç ayrılmadığım çocukluk arkadaşım, kardeşimdi o benim. Benim iyi ve kötü zamanlarımda hep yanımda olmuştur Bahar . Enerjik ve eğlenceli bir kızdı benim aksime. Ben ne kadar ruhum çekilmiş gibi etrafta dolaşıyorsam , o aksine çok güler yüzlü ve eğlenceli bir kızdı. O rengarenk giyinirdi, bense çorabımdan saç tokama kadar simsiyah giyinmeyi severdim ,renklerle aram hiç bir zaman iyi olmamıştı .Karakterimiz gibi görünüşlerimizde birbirimizin tam tersiydi. Ben beyaz tenli yeşil gözlü ve kumral saçlıydım. Bahar ise simsiyah saçları ve zeytin gibi gözleri vardı ,güzel bir kızdı vesselam.Bir kadın ağlayarak ve telaşlı adımlarla karakola girmişti .Yüzü kireç gibi bembeyaz olmuş ve ağladığından olsa gerek gözleri kan çanağı gibi olmuştu.
"YARDIM EDİN MEMUR HANIM MEMUR BEY""Hanımefendi öncelikle sakin olun ve neler olduğunu anlatın aksi takdirde böyle iletişim kuramayız." dedi Oğuz.
Olaylara her zaman çok soğukkanlı ve zekice yaklaşırdı. Benim yaşlarımdaydı ,sert yüz hatları ve ciddi duruşuyla insanlar arasında değişik bir saygınlığı vardı. İnsanlar ondan biraz korkuyor biraz da çekiniyor gibiydiler .Birbirimizden pek hoşlanmazdık. İkimizde birbirimizden habersiz birbirimizle yarışta gibiydik. Oğuz en zor soruşturmaları bile anlamdıramadığım bir şekilde zekice çözerdi. Bu durumdan pek hazzetmesemde bu bir gerçekti ki Oğuz çok zekiydi.
Ben düşüncelerimden ayrılırken kadın konuşmaya başlamıştı."Kızım dün gece arkadaşına gitmek için dışarı çıkmıştı . Daha sonra telefonuma arkadaşında kalacağıyla ilgili mesaj attı ben de tamam dedim .Bu sabah telefonuma bilinmeyen bir numaradan mesaj g-geldi kızımın yerde kanlar içinde f- fotoğrafı v-vardı."
Kadın ağlayarak zorla da olsa anlatmıştı. Olay herkesin dikkatini çekmişti çünkü herkes kadını dinliyordu. Aslında telefonda atılan numaranın sahibine ulaşsak bu iş basit gibiydi.
"Telefonunuzu alabilir miyim hanımefendi ?"diye sordum. Kadın hemen telefonunu uzatıp bana verdi. Telefonu alıp hemen bilgisayarın başına gittim. Bilgisayar işlerinde iyiydim o yüzden bilgisayar işleriyle ben ilgenirdim. Bilgisayardan bir kaç işlem yaptıktan sonra hiçbir sonuç bulamadım ve sinirlenmeye başlamıştım .Bugüne kadar hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştım numaranın sahibini bulamıyordum. Basit bir olaya benziyor demiştim değil mi basit diyen dilime ben ...
Ekip arkadaşlarıma döndüm
"Bulamıyorum numaranın sahibini bulamıyorum. " dedim öfkeyle. Oğuz"Hanımefendi kızınızın arkadaşının adı nedir? "
"Yasemin kızımın en yakın arkadaşı, bugün onu da arayıp sordum ama ona hiç uğramadığını söyledi."Oğuz kadına bir kaç soru sorarken bende katilin attığı fotoğrafa bakıyordum. Etraftan gördüklerim kadarıyla belki yeri bulabilirim diye düşünüyordum ama fotoğrafta sadece kızın cesedi dışında hiç bir yer gözükmüyordu. Kızın görüntüsü hariç etrafta ilgimizi çekecek pek bir şey yoktu. Bu sefer kızı incelemeye başladım. Fotoğraftan gözüktüğü kadarıyla kızın boğazında morluklar vardı ,bileklerine baktığım sırada bileklerinde ipten tahriş olunmuş gibi izler vardı. Vücuduna baktığımda da bacaklarında çizikler vardı sanki dikenli otların arasından geçmiş gibiydi bu çizikler ,bıçakla yapılmış bir kesikler değildi ince ince çiziklerdi . Kızın eteğine baktığımda eteğinde bacaklarının çizilmesine neden olan dikenli otlardan vardı. Oğuz'un sorgusunu kesip
" Hanımefendi eviniz nerelerde bana evinizin etrafında olan önemli ,önemsiz bütün detayları anlatın."dedim.Oğuz sinirle gözlerini kapatıp sıkıntılı bir nefes verdi sözünün kesilmesinden hoşlanmazdı hele ki sorgu yaparken ama ben bunu önemsemedim ,bu detay işime yarayabilirdi. Oğuz sert ve otoriter sesiyle
"Berfu" diye uyarıda bulundu ama ben onu dinlemeyip kadına döndüm ama Oğuz sorgumu bölmekte ısrarcı gibiydi-Az önce adamın sorgusunu bölen sen değil miydin -diyen iç sesimi umursamayıp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1-0 ÖNDE
Misteri / ThrillerYağmurun altında çaresizce koşuyordu genç kız. Nefesi daralmak üzereydi. Yağan yağmurla birlikte gök gürlemesiyle genç kızı rahatsız etti ,kızın kalbi biraz daha sıkıştı şimşek çaktı bu sefer de sanki kızın öfkesini gökyüzü anlamış gibi arka arkaya...