Medya :Açelya çiçeği
Telefonun elimden çekilmesi ile Oğuz'a döndüm
"Ne yapıyorsun-" diyorken Oğuz telefonu bana göstererek
"Cevap yazdım ? "
Telefona baktığımda Oğuz "kimsin" yazmıştı.
"Neden böyle bir şey yaptın ?"
"Sen geçen telefonuna mesaj geldi demiştin dimi ?"
"Evet ,hatta kimsede inanmamıştı dediklerime " dedim ima dolu sesimle
"Peki ,cevap yazmamıştın dimi ?" dediklerimi umursamadan soru yöneltti tekrar
"Hayır , yazmamıştım. Zaten nasıl olduysa geri silinmişti ?"
"Cevap yazdım çünkü eğer zeki biriyse bunu senin yazmadığını anlayacaktır, ama aptalsa sen sanacak ve cevabını ona göre yazacak. Buda katilin zeki bir kişiliğe mi yoksa aptal bir kişiliğe mi sahip olduğunu gösterecek ,bizimde ona göre davranmamız gerekecektir "
"Tamam ,bekleyelim o halde." Dedim.
Çok beklememize gerek kalmadan telefonuma bildirim sesi geldi.
"İyi hareketti ama senin olmadığını anladım Berfu. Telefonunu başka ellere vermemelisin. Yanınındaki yılışıktanda uzak durmanı tavsiye ederim ,ayrıca fazla meraklı ;) "
Tek kaşımı kaldırarak Oğuz'a baktım. Oğuz da kaşlarını çatarak ekrana bakıyordu.
"Anlaşılan bu katil sandığımızdan daha zekiymiş galiba " dedim gülmemek için kedimi zor tutarak.
"Belki de zekiyi oynuyordur." Dedi Oğuz ciddi bir sesle. Anlamazca Oğuz'un suratına baktım.
"Cümleleri kendini açık etmeye çok yakın. Mesajları ekipten sadece sana atması ve son mesajı, sana ilgi gösteriyor gibi duruyor. Yani katil sana ilgi gösteren biri. Bunu açık etmesi aptalcaydı."
Kaşlarımı yukarı kaldırıp Oğuz'un dediklerini düşündüm. Haklı gibiydi ama bunu iki mesajda anlayamazdık. Aklıma gelen fikirle telefonu elime alıp
"İstediğim cevabı almadım hala , kimsin sen ?"
Oğuz'a yazdığım mesajı gösterip
"Konuşmaya çalışacağım. Eğer dediğin gibi zekiyi oynuyorsa kendini açık edebilir."
"Tamam " dedi Oğuz sadece.
Kaşlarımı yukarı kaldırarak Oğuz'a baktım. İlk defa dediğimden başka bir şey demeyip beni onaylamıştı.
"Ne oldu ?"
"İlk defa dediğimi onayladın. Hem de hiç bir şey demeden."
"İlk defa değil. Sanırım bir kere daha desteklemiştim. Sonuçta bozuk saat bile günde iki defa doğruyu gösterirmiş."
Dediklerine göz deviriyordum ki.
"Lafın altında kalınca ya göz deviriyorsun ya da beni tekrarlıyorsun fark ettin mi ? "
Dedikleri doğruydu. Genellikle laf bulamadığım zaman yaptığım hareketler bunlardı. Ama bunu ona söylemeyecektim.
"Ne alakası var ?"
"Şimdide konuyu üzerinden atmaya çalışıyorsun ?"
"Sen benim hareketlerimi mi inceledin ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1-0 ÖNDE
Mistério / SuspenseYağmurun altında çaresizce koşuyordu genç kız. Nefesi daralmak üzereydi. Yağan yağmurla birlikte gök gürlemesiyle genç kızı rahatsız etti ,kızın kalbi biraz daha sıkıştı şimşek çaktı bu sefer de sanki kızın öfkesini gökyüzü anlamış gibi arka arkaya...