19 Şubat 2022
Ayrılığımızın üstünden günler geçmişti. Tam 24 gün olmuştu onsuzluğum. Öyle hasrettim ki ona, tek bir sözüne hasrettim. Gel beni affet dese bir saniye düşünmezdim.
Öyle özlemiştim ve öyle uzaktım ki ona, kara gözlerine hasret kalmıştım günlerdir. Günlerdir sulanmayan bir çiçek gibiydim. Sulanmayı arzuluyordum her saniye. Her saniye onu bekliyordum. Bekliyordum mesajlarıma cevap vermesini, bekliyordum bana tekrardan gelmesini.
15 tatil bittikten bir hafta sonra Covid-19 Salgın Hastalığına yakalnmıştım ve 14 gün evde kalmam gerekiyordu. Tesadüfen diğer şube, yani Ömer'lerin sınıfı da karantinaya alınmıştı. Neredeyse bir aydır doya doya sevdiğime bakamamıştım. 15 tatilden sonra sadece bir hafta görebildim, o süreçte de ne o sınıfından çıktı ne ben.
Özlemek öyle bir şeydi ki, yasaklanmalıydı. İnsanı mahfediyordu. Bu neyin cezasıydı, bu neyim kederiydi anlayamamıştım henüz. Ne günah işlemiştim de Allah bana böylesine güç bir aşkı vermişti bilmiyordum. Kalbimdeki acı gün geçtikçe çoğalırken özlemim katlanılmaz bir hâl alıyordu.
Son günlerde bir anda ortaya çıkan duygusallığımla Ömer'e mesaj atmaya karar vermiştim. Bu benim için çok zordu. Kaçıncı gurursuzluğum olacaktı bu bilmiyordum. Fakat olsundu. Umurumda değildi. İçim giderken gururumdan gitmesi umurumda değildi.
Sıla'
Yetti bu kadar ayrılık. Gel hadi
Fazlasıyla özledim seni
Ne dayanacak gücüm kaldı ne de bekleyecek sabrım.Eğer gelmezsen yok olacak her şey. Boşa gidecek onca hayâl.
Hasret kaldım kaç gündür yüzüne, İki çift sözüne.Gel barışalım. Ben affetim seni, hadi dargın da değilim...
(21.47)Ömer...
Biliyorum görüyorsun bu mesajlarımı
Bak artık
(22.31)Çocuk başka birisi mi var gönlünde? Bu yüzden midir bana olan uzaklığın?
(23.56)Yav ne ne
Ne mi? Görmüyor musun ne halde olduğumu?
Görmüyom
Gör o zaman
Unut artık beni
Nasıl unuturum seni?
Bul bir yolunu
Ya bak ben bıktım artık tamam mı
İçimdeki nefreti dışarı çıkardın sonunda
Yeterİçindeki nefret mi? Benden mi nefret ediyodun?
Yok o kadar da değil ama
Usandım anlıyor musun
Sürekli yazmandan bıktım
Sevme beni ya
Sevme uzak dur
Ne yapayim artık senin için ben
Nefret mi ediyim illaNefret et demiyorum ki ben
Beni kendinen mahrum etme
Uzak olmayalım diyorumUzak olalım
Ömer
Eğer sevdiğin başka birisi varsa söyle
Çünkü orası benim duracağım, sana gelemeyeceğim tek yer. Başkasını sevdiğini öğrenirsem eğer bir daha adını anmam. Kalbime gömerim seni çocuk. Fakat böyle boş yere beni uzak tuttuğunda kendine ölüyorum be. Canım yanıyor beni sevmediğinde. İçim acıyor sana varamadığımda. Anlıyor musun beni?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA MEFTUN
RandomGittim. Ama bu ilk gidişim değildi. Daha çok gitmiştim. Ve belki daha çok gidecektim. Çok veda edecektim ona. Çok vazgeçecektim ondan. Merhabalarımın sonuna milyonlarca elveda biriktirecektim. Çok vazgeçecek, çok geri dönecektim. Çok gidecek, çok...