..,dar mă opresc in loc cand văd cine era pe patul meu.
So A: Neata ,gata pentru școală?
Eu: Ammm. Mai am puțin și sunt gata. Astea fiind spuse mă duc în dressing și mă îmbrac rapid în astea:
Apoi mă machiez așa:Imi las parul pe spate mă parfumez și ies din dtessing .So A tot pe pat stătea și când mă văzut a făcut ochii mari cât cepele.
So A: Vrei sa se uite toți băieții după tine de te îmbraci așa??
Eu: Dar ce are?
So A: Nimik doar ești foarte frumoasa.
Este ora 7:35 și noi mâncăm micul dejun. Din prima zi de școală întârziem😅😭😂.
La ora 7:48 a ajuns in stație și am așteptat autobuzul,peste 3 minute ajunge și ne urcăm în el achitam taxa și ne așezăm pe scaune. Peste inca 10 minute ajungem la statia care ne trebuiește. Incepem sa fugim că doua proaste până la școală pentrucă am întârziat și să nu intarziem cu mai mult decât am întârziat deja. Am intrat în școală și am pornit pe drumuri diferite deoarece eu și So A eram in clase diferite. Cat timp fugem pe holuri că să ajung mai repede la clasa mi s-au dezlegat șireturile de la încălțăminte și am cazut, dar am cazut pe ce ceva moale? Nu credeam că podeaua aici e atât de moale, sau poete m-am lovit prea tare la cap că să mai gândesc normal.Deschid ochii și văd că căzusem pe UNUL DINTRE CEI MAI POPULARI BAIETI DIN SCOALA.Ma ridic cat de repede pot și îmi cer scuze de nenumărate ori apoi îmi leg rapid șireturile și merg mai departe. Doamne ce rușine..
Intru in clasa și îmi cer scuze de întârziere apoi mă pun pe un loc care era liber din spatele clasei. Eram in banca cu o colega cu care mă înțelegeam destul de bine ,dar ea era româncă deoarece mama ei era coreeană,dar tatăl ei Român.Cand ea a împlinit 4 ani mama ei a aflat că tatal ei o înșeală de 2 ani cu alta, și așa ea și cu mama ei au venit în Coreea. Apropo pe ea o cheamă Isabela dar noi toți o numim Issy prescurtat.Are 18 ani și e mai mare decât mine cu 2 săptămâni.Asa arata ea:După ce se termina ora aceasta plictisitoare ea mă întreabă
Issy : Hello, de and nu team mai văzut ,cum ești?
Eu: Salut, și chiar demult nu ne-am văzut sunt ?mai bine că dimineața.Tu cum ești?
Issy: Sunt bine, dar ce sa întâmplat de dimineață?
Eu: Pai cum să-ți spun, Mai știi că am întârziat azi asai?
Issy: Da știu.
Eu:Pai alergam pe holuri că să nu intarzii cu mai mult decât am întârziat deja și mi s-au dezlegat șireturile și am cazut, dar am cazut pe ceva moale ,credeam că deja sunt nebuna sa cred că podelele sunt moi și când am deschis ochii sa mă ridic am văzut că am cazut pe unul dintre ce mai populari băieți din școală.
Issy:Ammmm, nustiu ce sa spun dar știi cum se spune noroc.
Eu: Pentru ce îmi urezi noroc?
Issy: Pentruca ultima persoană care le-a calcat prioritatea nu le-au fost tocmai bine. Au fost oarecum că sclavele lor sa spunem sau și mai rău, așa că succes ,noroc și tot ceea ce-i bine in lumea asta sa nu-ți facă ceva rău.
Eu: Mulțumesc pentru urări o sa am nevoie.
Peste inca 6 minute sa sunat la ora.
Orele sunt așa plictisitoare dar trebuie sa fiu că să nu-mi pună absent .
Pauza de prânz***
M-am dus la cantina și m-am întâlnit cu So A , ne-am luat tăvile cu mâncare și ne-am așezat la o masa.So A: Cum au trecut orele?
Eu:Lasă orele mai bine promite-mi că o să mă ajuți cu ceva. Îmi primit??🥺🥺
So A: Cu ce sa te ajut?
Eu: Promite-mi
So A: Ok ,promit promit, acum spune ce ai făcut.
Eu: Pai, dimineață să întâmplat să cad pe unu dintre cei mai populari băieți din școală.
So A: CE AI FĂCUT?? PE CINE???
Eu: Ai spus că mă ajuți. Ai promis...
Aceste fiind spuse masa de la care noi stăteam zboară de lângă noi. Pentru un moment am crezut că și masa sa speriat de ce am făcut eu, dar nu a fost așa să fie. Masa a împinso cu piciorul unul din grupul acela de băieți. Da ați auzit bine la masa care stăteam eu cu So A au venit acei baieti populari....
X: Mai mai mai. Pe cine avem noi aici? Chiar scumpă noastră Lee Min-Hee și prietena ei.
Eu: .......
X: Ce e? Nu spui nimic?
Eu: Eu... eu .. aammmm...
X: Tu ...tu..Tu nimic. Să știi că nu scapi cu una cu două O să-ți fac viața un calvar.
Toti din cantina aveau privirile spre noi.
X2: Haide V nu speria fata așa de tare.
V: Și apoi unde mai e distracția.
Autor pov***
După ce băieții pleacă So A își întoarce privirea spre mine. Mă așteptam să înceapă a tipa la mine să mă certe pentru ce am făcut dar....So A: Ai văzut cât de frumos e ??
Eu: Ce ai fata? Te-ai îmbolnăvit?
So A: Da. M-am îmbolnăvit de dragoste.
Eu: Ahhh,frate pe bune? Mai proasta de atât poți fi?
Salutare !!!
Știu că capitolele sunt scurte dar nu prea am imaginație și nici inspirație așa că scuzați daca nu prea va pare interesanta cartea.
Scrieți in comentarii daca sa continui cartea sau să mă chinui degeaba.
CITEȘTI
O singura viata avem ( KTH);)
FanfictionLee Min-Hee, o fata de 18 ani ajunge sa stea cu unul dintre cei mai bogați băieți din școală pentru o luna.In aceasta luna ea își va revedea verișoara și multe alte lucruri frumoase și ei bine nu chiar frumoase. ,,Hee- Hai spune odată. Tae- Eu, eu n...